AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 eg har møtt en fyr på tinder som jeg har fått veldig god kjemi med. vi snakker sammen hver eneste dag, enten på mobil, snapchat eller facebook. vi har veldig lyst til å møte hverandre, men jeg er redd for at han skal syntes jeg er feit eller noe, da han har veldig bra kropp. Jeg trener veldig mye, og tror at jeg ser tynnere ut på bilder en hva jeg er i virkeligheten, så jeg er redd! Han bor også 8t unna, så om vi skal møtes blir det at jeg reiser til han, eller han til meg en helg. Litt kjedelig å sitte der da om han syntes jeg er total usexy. har dere noen tips eller erfaringer? Anonymous poster hash: eb884...f7a
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Gjør det raskest mulig, slik at ingen av dere tuller dere inn i en illusjon av den andre, som kanskje blir så rosemalt og reell at det uansett blir en skuffelse når dere møtes. Fallhøyden blir også større jo lengre tid og mer krefter dere bruker på det før dere møtes og ser om det klikker i virkeligheten. Anonymous poster hash: fd9b6...7c6
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Dere kan jo camme eller skype med hverandre? Hvor bor dere? Anonymous poster hash: 0e014...d4f
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #5 Skrevet 21. april 2014 Dere kan jo camme eller skype med hverandre? Hvor bor dere? Anonymous poster hash: 0e014...d4f ja, det er jo mulig :-) jeg bor i trondheim og han i stavanger Anonymous poster hash: eb884...f7a
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #6 Skrevet 21. april 2014 Gjør det raskest mulig, slik at ingen av dere tuller dere inn i en illusjon av den andre, som kanskje blir så rosemalt og reell at det uansett blir en skuffelse når dere møtes. Fallhøyden blir også større jo lengre tid og mer krefter dere bruker på det før dere møtes og ser om det klikker i virkeligheten. Anonymous poster hash: fd9b6...7c6 slik har jeg ikke tenkt på det.. uff, det er bare det at der er så vanskelig med avstand, ikke har noen penger til flybiletter enda heller. Anonymous poster hash: eb884...f7a
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #7 Skrevet 21. april 2014 ja, det er jo mulig :-) jeg bor i trondheim og han i stavanger Anonymous poster hash: eb884...f7a Ok. Jeg er i samme situasjon bare at vi har snakka sammen mye lengre! Han bor i Trondheim, og jeg i Bergen. Må fly her også. Planen er at han skal komme til meg, fordi han skal studere i Bergen til høsten. Vi er 21. Dumt om det ikke klikker, når vi har laga så mye "planer".. Men så har vi camma, skypa, snappa, snakka MYE på telefonen, så det måå gå bra. Vi er 21. Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: 0e014...d4f
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #8 Skrevet 21. april 2014 Ok. Jeg er i samme situasjon bare at vi har snakka sammen mye lengre! Han bor i Trondheim, og jeg i Bergen. Må fly her også. Planen er at han skal komme til meg, fordi han skal studere i Bergen til høsten. Vi er 21. Dumt om det ikke klikker, når vi har laga så mye "planer".. Men så har vi camma, skypa, snappa, snakka MYE på telefonen, så det måå gå bra. Vi er 21. Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: 0e014...d4f ahh så gøy! hvordan tok dere steget med skype og snakking på tlf? prøve å hinte til han at han skulle ringe meg en dag, men han tok ikke hintet, hehe. vi er begge 19 :-) Anonymous poster hash: eb884...f7a
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #9 Skrevet 21. april 2014 ahh så gøy! hvordan tok dere steget med skype og snakking på tlf? prøve å hinte til han at han skulle ringe meg en dag, men han tok ikke hintet, hehe. vi er begge 19 :-) Anonymous poster hash: eb884...f7a Hmm, nå måtte jeg tenke.. Tror det var en gang vi chatta på facebook, og jeg sa "Lurer på hvordan du prater, eller hvordan stemma de høres ut." Så svarte han noe sånt som "Hehe, samme om deg.".. Så sa jeg bare "Skal vi ringes eller, så får vi hørt?".. Og etter det bare skjedd veldig ofte. Merker nå at stemninga på telefonen er helt annerledes enn i starten. Er som om jeg har kjent han så lenge! (I starten var det ganske kleint, følte jeg ihvertfall.) Han prater trøndersk, og jeg bergensk, så var litt mye "hæ?" "hva mener du?" i begynnelsen. Tror det beste er å si ting rett ut Anonymous poster hash: 0e014...d4f
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #10 Skrevet 21. april 2014 Hmm, nå måtte jeg tenke.. Tror det var en gang vi chatta på facebook, og jeg sa "Lurer på hvordan du prater, eller hvordan stemma de høres ut." Så svarte han noe sånt som "Hehe, samme om deg.".. Så sa jeg bare "Skal vi ringes eller, så får vi hørt?".. Og etter det bare skjedd veldig ofte. Merker nå at stemninga på telefonen er helt annerledes enn i starten. Er som om jeg har kjent han så lenge! (I starten var det ganske kleint, følte jeg ihvertfall.) Han prater trøndersk, og jeg bergensk, så var litt mye "hæ?" "hva mener du?" i begynnelsen. Tror det beste er å si ting rett ut Anonymous poster hash: 0e014...d4f den får jeg prøve ut! ser føre meg at det kan bli kleint ja, men må nok igjenom det vi også tusen takk for tips, håper møte deres blir bra! Anonymous poster hash: eb884...f7a
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #11 Skrevet 21. april 2014 Takk for det, samme om dere Bare å skrive om du lurer på noe! :-D Anonymous poster hash: 0e014...d4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå