Gå til innhold

møtes over nett? dårlig selvbilde..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen mnd siden lagde jeg meg en tinder kondo (måte jo prøve det ut jeg også), egentlig bare for tull. Plutselig fikk jeg en match, og jeg har snakket med fyren siden.

Vi har vell egentlig snakket hver dag, både på melding, snapchat, telefon og facebook. OG for første gang i hele mitt liv, jeg tror jeg er forelsket. Jeg får sommerfugler i magen når han sender meg melding eller bilde, og tenker på han hele tiden. Han bor ganske langt unna (8t med bil) så det blir vanskelig for å møtes på en date. Vi har snakkt lenge om at vi vil møte hverandre, og har vell egentlig funnet et tidspungt også.

MEN. jeg er så redd for at han skal syntes at kroppen min er grusom. Han er veldig trent og ser veldig bra ut, mens jeg har vel litt ekstra kilo. Han har jo sett meg på bilder osv, men jeg tror jeg ser litt større til vanlig. Dette irriterer meg så utrolig mye, at jeg er veldig nervøs for å møte fyren. Har dere noen tips, og hva hadde du tenkt som gutt? han tror også sikkert at jeg er trent, da jeg trener veldig mye.

Så, har dere noen tips/erfaringer med møte med personer fra nettet, eller dårlig selvtilitt innen dette?

(beklager for litt rotete innlegg, med sikkert flere skrivefeil)

Anonymous poster hash: 670f3...a33
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

det ble langt, ups! -trådstarter

Anonymous poster hash: 670f3...a33
AnonymBruker
Skrevet

Det positive når man blir kjent over nettet er at man forelsker seg i "personligheten" på en helt annen måte. Om han først liker deg, gjør han det nok IRL og. Dere kan camme eller skype :)

Anonymous poster hash: 71a14...4a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...