Gå til innhold

Er hun interresert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Lurte på om noen kunne hjelpe meg med å tenke om vi bare er venner eller om ho er interresert.

Vi har kjent hverandre en liten stund men plutselig tok kontakten seg opp. Nå spørr ho ganske ofte hva jeg holder på med og er mye på besøk. Når hun da er på besøk ligger vi ganske nærme hveraandre på sofaen og vi tuller og kiler hverandre, . Da kommer vi ofte helt oppi hverandre og ho legger av og til kinnet sitt mot mitt. Har også skjedd at vi har ligget i fanget til hvereandre. Og ho blir til seine kvelden og sier stadigvekk at nå må ho gå men blir alltid en stund til. Og når ho går så skal ho alltid ha en klem først.

Senere på kvelden kan det komme god natt med hjerte eller god natt vennen med hjerte. Jeg sender au det hvis jeg legger meg først å da svarer ho tilbake med hjerte.

Men så kan det gå et par dager uten at ho ikke sender noe eller skal komme opp men plutselig avlyser likevell. Må også si at jeg også er på besøk hos ho..

Tyder dette på at ho er interessert eller er ho bare ute etter en å ha noen å være med.. Så skal jeg gå te neste steg å prøve å gi ho et kyss på kinnet eller munnen?

Trenger hjelp nå så ikke jeg begynner å få for mye følelser for ho så får jeg bare en skikkelig smell..

Anonymous poster hash: e418f...d9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten får du spørre henne eller prøve deg, du finner ikke ut før du har gjort det.

AnonymBruker
Skrevet

Be henne ut på noe dere to, legg an stemningen og "make a move".

Anonymous poster hash: 0e98f...c5d
AnonymBruker
Skrevet

Du må ta ett ekstra steg for at det skal bli noe. Hva har du å tape?

Anonymous poster hash: 80e31...0ef
Gjest Nordavind
Skrevet (endret)

funny+friend+zone+demotivational+poster.

...

Endret av Nordavind
Skrevet

Du må ta ett ekstra steg for at det skal bli noe. Hva har du å tape? Anonymous poster hash: 80e31...0ef

Redd for å miste ho som venn hvis det da blir dårlig stemning hvis e prøver.

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Ok.

Neste gang dere er sammen og dere klemmer hverandre, så stopper du litt opp og betrakter henne med god øyekontakt. Smil til henne som om du smiler til et lite barn. Så stryker du henne forsiktig over kinnet og haken. Om du merker at det er noe der, går du sakte mot henne med munnen din.

Om hun gir deg grønt lys, kysser dere.

Alternativt kan du bare spørre rett ut på et tidspunkt: "Er det noe mer mellom oss eller er dette bare vennskapelig?"

Sistnevnte replikk har jeg brukt to ganger tidligere i mitt liv, men da med kvinner jeg egentlig nettopp hadde møtt. Og ja, det var visst noe mer der begge gangene.

Lykke til.

:)

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Forresten er det vel fint om det bare er vennskap også?

Skrevet

Forresten er det vel fint om det bare er vennskap også?

Ja for all del.. Derfor jeg er redd for å ta steget videre....

AnonymBruker
Skrevet

Redd for å miste ho som venn hvis det da blir dårlig stemning hvis e prøver.

Kvinner liker at menn tar det neste steget. Mann deg opp og gå for det du vil ha.

Anonymous poster hash: 80e31...0ef

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Ja for all del.. Derfor jeg er redd for å ta steget videre....

Om du ikke gjør noe, så gjør noen andre det!

Så lenge du ikke gjør noe stort ut av dette og blir sur eller grinete om hun avviser dine fremstøt, så vil ikke det være problematisk å fortsette vennskapet deres i etterkant.

Gjest Leo Nardo
Skrevet (endret)

Hva er galt med friendzone?

Er det et seriøst spørsmål?

Problemet er at det er et forhold hvor de to partene har ulike interesser og det oppstår ofte av den grunn at hankjønnet i forholdet ikke oppfører seg som en mann som liker kvinner. Mange hankjønn velger imidlertid å fortsette "vennskapet" i håp om at kvinden en dag skal innse hvor fantastisk han er. En dag vil hun se!

Hun er intetanenede om hans følelser og lengsler eller så er hun fint klar over det og utnytter det og leker med han. Slike menn kan nemlig være svært praktiske å ha minst et par av. Det kan være alt fra bekreftelse, en emosjonell tampong eller tjenester. Pass på å gi han litt forhåpninger kanskje en gang i måneden. Et kyss i fylla kanskje. Så er han alltid innen rekkevidde.

Et gjensidig vennskap mellom en mand og en kvinde bygget på respekt og ærlighet er en helt annen sak.

Endret av Leo Nardo
Skrevet

Ok.

Neste gang dere er sammen og dere klemmer hverandre, så stopper du litt opp og betrakter henne med god øyekontakt. Smil til henne som om du smiler til et lite barn. Så stryker du henne forsiktig over kinnet og haken. Om du merker at det er noe der, går du sakte mot henne med munnen din.

Om hun gir deg grønt lys, kysser dere.

Dette^^

Og hvis hun avviser deg kan du bare unnskylde deg og le det bort med at du ble litt grepet av øyeblikket.

Skrevet

Er det et seriøst spørsmål?

Problemet er at det er et forhold hvor de to partene har ulike interesser og det oppstår ofte av den grunn at hankjønnet i forholdet ikke oppfører seg som en mann som liker kvinner. Mange hankjønn velger imidlertid å fortsette "vennskapet" i håp om at kvinden en dag skal innse hvor fantastisk han er. En dag vil hun se!

Hun er intetanenede om hans følelser og lengsler eller så er hun fint klar over det og utnytter det og leker med han. Slike menn kan nemlig være svært praktiske å ha minst et par av. Det kan være alt fra bekreftelse, en emosjonell tampong eller tjenester. Pass på å gi han litt forhåpninger kanskje en gang i måneden. Et kyss i fylla kanskje. Så er han alltid innen rekkevidde.

Et gjensidig vennskap mellom en mand og en kvinde bygget på respekt og ærlighet er en helt annen sak.

Meget velskrevet og godt formulert. +10 likes fra meg :)

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Meget velskrevet og godt formulert. +10 likes fra meg :)

Hva skal jeg si til sånt?

Det kommer naturlig for meg, men takk.

AnonymBruker
Skrevet

Du må prøve deg. Hvis hun avviser deg så kan du si at du oppfattet det slik at hun viste interesse. Ikke unnskyld deg når hun har flørtet med deg.

Anonymous poster hash: f4f78...cb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...