AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 For snart 4 år siden var jeg utro mot eksen min med en fyr som eksen min senere banket opp. Han fant noen meldinger som var ikke helt uskyldige så jeg måtte bare innrømme det som har skjedd. Damen til denne fyren som jeg var utro med trodde ikke på at hennes kjære hadde vært utro, så hun påsto at jeg var såret pga han andre ikke ville ha meg og derfor løy om utroskapen bare for å få han banket opp. Jeg vet ikke hva som var galt med denne familien men hun trodde ikke på meg. Jeg innrømmet alt sammen men hun sa eg skulle få igjen for alt. Og jeg kommer til å angre på det. Men jeg forstår ingenting, det var jo ikke min feil at eksen min valgte å reagere på den måten? Jeg ville bare være ærlig med alle parter og bli ferdig med det. Eksen min ble anmeldt og måtte sitte inne. Men jeg lurer fortsatt på om jeg bør frykte noe fra de andre? De har jo bedt meg flytte fra stedet hvor jeg bodde for jeg var vist ikke trygg der lenger med tanke på det jeg har gjort. Vet det er lenge siden. Men hva synes dere om hele greien egentlig? Har vært det dummeste jeg har vært bort i. Meste av alt er jo min feil, skulle aldri vært utro men når man har valgt å innrømme det så blir ikke man trodd. Han generelt hatt et helvete siden dette her og først nå føler jeg at jeg kan gå videre. Med en lekse og ny mann Anonymous poster hash: 46aba...95d
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Vel, hvis eksen min hadde blandet folk opp i mitt og hans anliggende og de hadde kommet med trusler, så er det så enkelt som at jeg bare hadde sendt en melding tilbake om at adressen min er. .... og jeg sitter i sofaen og venter på dem med balltreet klart. 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Ja kunne gjort det og men nå er jo det sånn at vi bor i Norge og dersom jeg skamslår noen som bryter seg inn i huset mitt så er det faktisk jeg som må ta straffen for det. Anonymous poster hash: 46aba...95d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå