Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har seg slik at tidligere i år var vi samlet ved inngangsområdet til en turløype. Bestefaren min gikk forbi og inn i løypa, for han er en ivrig turgåer. Noen minutter senere kom en i gjengen mot oss fra løypa, fordi han bor på andre siden. "Da gikk du vel forbi bestefaren min", sa jeg. Men han hevdet at, nei, han hadde ikke sett noe til ham. Og så var det en annen som sa. "Bestefaren din hadde sikkert gjemt seg inne i skogen fordi han skulle ta seg en runk." Og så begynte folk å le, og nå er det sånn at hver at de kaller ham for "runkeren" hver gang de ser ham, og ler av ham. Tror ikke han vet noe om det, men synes det er så flaut! Kan jeg gjøre noe med dette?

Anonymous poster hash: 288fb...d81
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si til de at de skal slutte med det.

Anonymous poster hash: 196ac...f02
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Runker han i skogen? Skjønte ikke helt.

Anonymous poster hash: 6514f...10c
AnonymBruker
Skrevet

Forvirrende innlegg! Hvem er denne gjengen, dine venner eller bestefars? Hvis mine venner snakket sånn min bestefar, hadde jeg tatt en alvorsprat med dem. Hvor gamle er de? Dette virker som veldig barnslig oppførsel.

Anonymous poster hash: 19c12...804

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Runker han i skogen? Skjønte ikke helt.

Anonymous poster hash: 6514f...10c

Nei! Poenget er at han gikk inn i stien, og så kom en i vennegjengen i motsatt retning, og da skulle man jo tro de gikk forbi hverandre. Men han påstod at han ikke hadde sett bestefaren min. Og da kom en morroklump opp med teorien om at det var fordi bestefaren min hadde gått ut av stien og gjemt seg bak noen trær for å ta seg en runk, liksom. Bare tull, naturligvis! Men så har det ført til at de kaller ham for runkeren.

AnonymBruker
Skrevet

Forvirrende innlegg! Hvem er denne gjengen, dine venner eller bestefars? Hvis mine venner snakket sånn min bestefar, hadde jeg tatt en alvorsprat med dem. Hvor gamle er de? Dette virker som veldig barnslig oppførsel.

Anonymous poster hash: 19c12...804

Det er folk på min alder fra hjemstedet mitt. Vi går på videregående.

Skrevet

Det har seg slik at tidligere i år var vi samlet ved inngangsområdet til en turløype. Bestefaren min gikk forbi og inn i løypa, for han er en ivrig turgåer. Noen minutter senere kom en i gjengen mot oss fra løypa, fordi han bor på andre siden. "Da gikk du vel forbi bestefaren min", sa jeg. Men han hevdet at, nei, han hadde ikke sett noe til ham. Og så var det en annen som sa. "Bestefaren din hadde sikkert gjemt seg inne i skogen fordi han skulle ta seg en runk." Og så begynte folk å le, og nå er det sånn at hver at de kaller ham for "runkeren" hver gang de ser ham, og ler av ham. Tror ikke han vet noe om det, men synes det er så flaut! Kan jeg gjøre noe med dette?

Vel, så de sier at han skal det ja, vel, vel, på seg selv kjenner man andre, for det er vel det de gjør der ute i skogen...

• Liker 3
Skrevet (endret)

Du får bare drite i de her folka ts. De er hjernedøde tydeligvis (de som sa disse tingene om din bestefar).

Endret av Tris
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg ville slått dem ned

Anonymous poster hash: a9d42...be6
  • Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Fortelle dem at du syns dem er grisefrekke og at dem bør har litt respekt for dem som bygget landet som de nyter gledene av.

Hvem er gjengen som snakker skit, dine venner ?

Skrevet

Bestefaren din bryr seg vel ikke om hva en gjeng drittunger kaller han? Av respekt for din bestefar og hvis det plager DEG derimot er det vel bare å be dem slutte.

Skrevet

Sett dem på plass, eller begynn å si noe om faren/mora deres.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde sagt klart i fra neste gang det kommer opp. Jeg hadde fortalt at det gjør vondt, det er faktisk min bestefar de snakker stygt om. Tenk om ryktet sprer seg og folk faktisk begynner å tro på det.

Skrevet

De har sikkert observert ham slå lens og så har de misforstått situasjonen. Litt vel barnslig.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde bare ignorert det, jeg. Vennene dine høres utrolig barnslige ut.

Anonymous poster hash: b696d...74b
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Poenget er at han gikk inn i stien, og så kom en i vennegjengen i motsatt retning, og da skulle man jo tro de gikk forbi hverandre. Men han påstod at han ikke hadde sett bestefaren min. Og da kom en morroklump opp med teorien om at det var fordi bestefaren min hadde gått ut av stien og gjemt seg bak noen trær for å ta seg en runk, liksom. Bare tull, naturligvis! Men så har det ført til at de kaller ham for runkeren.

Så du spurte de om de hadde sett han, og bestefaren hadde gått fra deg?

Du burde skrive litt mer forståelig. Jeg skjønte ikke helt hvorfor de begynte å si det.

Anonymous poster hash: b73ab...f2e

• Liker 1
Gjest Awzm me
Skrevet

Det er folk på min alder fra hjemstedet mitt. Vi går på videregående.

Hørtes heller ut som om de var tolv år, enn på vgs-alder

Ville bedt den slutte neste gang de gjør det

• Liker 1
Skrevet

Og hvis han stod i skogen og runket...

Hva i helvete har de med det å gjøre???? Helvetes barnslig å snakke om det.

Gjest Blubberella
Skrevet

Kanskje det var han kompisen din som hadde gått bak et tre for å runke og dermed ikke truffet bestefaren din i løypa? Det kan du jo si til ham i tillegg til at du kan fortelle vennene dine at det å gi folk sånne type kallenavn er veldig frekt og kan i verste fall bli til stygge rykter. Hva om noen fanger det opp og smører på så det ender opp med at bestefaren din blir sett på som en pervers blotter i skiløypa eller noe? Man burde klare å tenke seg litt mer om når man går på videregående. En fjær kan fort bli til en hel hønsegård.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...