AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Jeg har i lang tid slitet med vondt i magen, mageknip, løs mage og generelt uggen. Har nå etter mye leting kommet frem til at det er kaffen som er problemet, og de dagene jeg ikke drikker kaffe er problemet løst. Har prøvd forskjellige typer kaffe, også koffeinfri, uten suksess. Så dessverre har jeg kommet frem til at kaffen må bort, og jeg er nødt til å finne meg noe annet. Helt vanlig posete synes jeg i stor grad er ganske kjedelig, Earl-Gray blir for svakt. Ønsker noe med samme styrke som kaffe, men aner ikke hva det kan være. Noen ideer? Koffein er ikke viktig! Anonymous poster hash: 97709...2c3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Har hørt at epler skal være oppkvikkende, om det er det du er ute etter? Ellers kan du lage English Breakfast Tea. Anonymous poster hash: 78f07...871
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Løvetann-kaffe?Anonymous poster hash: 412c0...dd4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #5 Skrevet 22. april 2014 Kjøp te på en butikk som selger kvalitets-te. Der har de bedre utvalg av spennende teer, og de som jobber der kan te. Min personlige favoritt blant de sterke teene er Assam. Den er veldig god om morgenen med en skvett melk i. Den har ikke den litt kvalmende sødmen til English Breakfast og blir heller ikke veldig bitter hvis jeg glemmer den i ti minutter. Anonymous poster hash: 43b59...d34
Upadiela Skrevet 22. april 2014 #6 Skrevet 22. april 2014 Hva med "kaffe" laget av korn? Det høres rart ut, men du kan se her: http://en.wikipedia.org/wiki/Roasted_grain_beverage Om du for eksempel lager det med melk og sukker, er det en skikkelig god karamellsmak på det, ordentlig kosedrikk. Ellers vet jeg at i millitæret i østeuropeiske land blir en sterk variant av denne "kaffen", altså uten melk og sukker, servert sammen med frokosten! Vet ikke hvor lett det er å finne i Norge, derimot, men hvis du googler litt finner du kanskje ut av det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå