Gå til innhold

Seksuelle preferanser.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det viktig at min fremtidige partner matcher meg seksuelt (fetisj). Hvordan kan man finne en med samme seksuelle preferanser uten å fokusere på sex i bli-kjent fasen, altså bli godt kjent med personen før sex.

Anonymous poster hash: debb3...6f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan man ikke. Jeg vet det er brutalt, men altså... Det er ærlig. Med det mener jeg ikke det er noe galt i å ha fetisjer osv. Men akkurat det du ber om er ikke mulig. Lykke til likevel! :)

Anonymous poster hash: b070c...56a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klart det er mulig! Flere nettsider for de med ulike fetisjer.. chat der inne, plutselig finner du en som er singel og passende :)

Anonymous poster hash: 47015...674
AnonymBruker
Skrevet

Klart det er mulig! Flere nettsider for de med ulike fetisjer.. chat der inne, plutselig finner du en som er singel og passende :)

Anonymous poster hash: 47015...674

Ja men hvordan finner man en som er passende (livslang kjærlighet-passende) UTEN at fokuset blir på sex

• Liker 1
Gjest Whitestripes
Skrevet

Hvis du har en spesiell fetisj, bør du i hvert fall opplyse om det i bli kjent-fasen. Ellers så kan det vel være vanskelig å møte noen som matcher deg hvis du ikke vil chatte eller bli kjent på nett. En ser jo gjerne ikke på folk om de har spesielle fetisjer, med mindre de har på seg noe som kan avsløre det...

Skrevet

Hvis det er så viktig for deg, så kaster du jo bare bort tiden ved å ikke bringe det frem og snakke om det. Så for din skyld ta sex opp ganske tidlig. Er ingen som syns at sex-snakk er turnoff uansett. Bare la det være litt spenning igjen. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er så viktig for deg, så kaster du jo bare bort tiden ved å ikke bringe det frem og snakke om det. Så for din skyld ta sex opp ganske tidlig. Er ingen som syns at sex-snakk er turnoff uansett. Bare la det være litt spenning igjen. ;)

Tja.. "Og jeg synes det er hyggelig med en tredje date. Jeg liker å ha sex utkledd som baby: kunne det være noe for deg?"

Ts drikker litt kaffe.

Det finnes sabla mange fetisjer der ute som vil skremme vettet av de aller fleste. Men jeg er enig i at det bør opplyses om raskt så de begge slipper kaste bort tiden.

Anonymous poster hash: 27576...b7a

• Liker 1
Skrevet

Kan jeg spørre åssen fetisj da? Altså, jeg er kanskje litt vel romantisk, men hvis min drømmemann etter en tid forteller meg om en fetisj, eks bli slikka på tærene, ville jeg selvsagt ha gjort det for ham! Selv om jeg syns det er litt snålt. Hvis det tenner ham, tenner det meg. Er man glad i noen så vil man jo tilfredsstille dem! Jeg syns tær kan være litt små ekkelt, men med litt forberedelser, eks fotbad gjør jeg det med glede. Nå har ikke dette skjedd meg, men poenget er at er man glad i noen strekker man seg langt.

:)

Skrevet

Tja.. "Og jeg synes det er hyggelig med en tredje date. Jeg liker å ha sex utkledd som baby: kunne det være noe for deg?"

Ts drikker litt kaffe.

Det finnes sabla mange fetisjer der ute som vil skremme vettet av de aller fleste. Men jeg er enig i at det bør opplyses om raskt så de begge slipper kaste bort tiden.

Hehe. Føler jo at sex-snakk er greit helt til man kommer til den feitsj-delen for enkelte om den er litt på kanten.

Jo særere fetisjen er jo vanskeligere vil det jo være å finne noen, så da får en jo bare være effektiv og luke ut de som ikke passer så fort som overhodet mulig.

AnonymBruker
Skrevet

Bajsing og golden showers hadde nok vært litt i overkant for mange ;)

Anonymous poster hash: 502ae...279
AnonymBruker
Skrevet

Ts drikker litt kaffe.

:skratte::skratte::skratte::skratte::skratte:

Anonymous poster hash: a89b9...5d2

Skrevet

For meg er det viktig at min fremtidige partner matcher meg seksuelt (fetisj). Hvordan kan man finne en med samme seksuelle preferanser uten å fokusere på sex i bli-kjent fasen, altså bli godt kjent med personen før sex.

Vel, det går ikke helt an uten å bli oppfattet som en uten sosiale antenner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må finne ut av fetisjen hans før han har fortalt om det. For eksempel hvis han er registrert med profil på nettet med denne fetisjen, så ikke skriv til han der, men dump "tilfeldig" i han på butikken og inviter han på date. Så kan du late som du ikke vet om denne fetisjen, og ikke ta opp sex før på femte date.

;)

Anonymous poster hash: 6e5f3...41c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...