AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Har søkt og søkt etter noe liknende uten å finne noen. Hvis det allerede finnes, så beklager jeg! Jeg begynte med briller for en drøy uke siden etter i lengre tid ha følt at jeg så litt dårlig. En synstest senere fikk jeg bekreftet dette. Har -1,2 i styrke. Jeg er fortsatt veldig i tilvenningsfasen og synes det er rart å se meg selv med brillene, men jeg har jo alltid synes at briller kan være kjempekult, og jeg har ikke endret mening der. Så derfor hadde jeg lyst til å opprette en inspirasjonstråd. Jeg tipper jeg ikke er den eneste som bruker briller her! Hva slags briller har dere? Hva slags briller liker dere? Synes dere briller er kult, eller foretrekker dere linser? Over ser dere mine nye briller. Prøvde et lass av innfatninger, og denne var den både jeg og optiker synes var finest på. Litt psykedelisk mønster inni, men det ser man heldigvis lite til... Anonymous poster hash: 2514c...076
FantasDick Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Jeg brukte briller da jeg var yngre, men så begynte jeg med linser. Har brukt linser hele mitt voksne liv, men kjente behov for avlastning, f.eks på kveldene, så jeg begynte jakten på brillene. Endte opp med Casey fra Specsavers. Veldig fornøyd! Vi har uheldigvis måttet flytte to ganger i løpet av de tre siste månedene, så nå har jeg rotet bort brillene i flyttelassene. Jeg aner ikke hvor de er, men savner de! Her er mine;
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå