Meaty Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Naboen vår har et speil hengende på husveggen som vender mot hagen vår. Det er ikke noen vei ved / mellom husene, så det har ingenting med trafikksikkerhet å gjøre. Hva kan grunnen være? Jeg synes bare det er litt pussig.
daemonia Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Har de barn? Kanskje de vil se mer av hvor barna befinner seg i så fall? Men om det er slik at dette speilet gir dem direkte innsyn til dere og dere blir blendet når sola står mot speilet så ville jeg bedt dem pent om å flytte det eller bare fjerne det. Utrolig rar veggdekor for utendørsbruk 1
Timza Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Hehe, kanskje det er noe med sola? At de kan sole seg litt ekstra lenge hvis det reflekterer sola ned på en plass ellernoe slikt? Spørs jo hvor stort det er selvfølgelig.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. april 2014 #5 Skrevet 21. april 2014 Hvordan vender speilene mot vinduene og døra deres? Går det ann for dem å stå inne og se på speilet?
Meaty Skrevet 21. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2014 De kan ikke se speilet innenfra, og det er sjelden de befinner seg på den siden av huset siden verandaen deres er på andre siden av huset. Nå er det ikke så lenge siden vi flyttet hit, men på de få soldagene vi har hatt så har ikke speilet sjenert oss mtp refleksjon av sola. De får ikke brukt det til å kikke inn til oss heller. Det er god avstand mellom husene her. Vil anslå at det er 50 cm bredt og 1m høyt. De driver tilsynelatende og dyrker noe i nærheten av speilet, kanskje det med å 'dirigere' sola var et godt tips? Men det ser ikke ut som om det er vinklet på noen måte. Har ikke snakket med disse naboene enda, de virker ikke særlig imøtekommende når jeg er ute i hagen, de snakker et språk jeg ikke forstår så jeg får ikke med meg hva de sier når de er der ute heller.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #7 Skrevet 26. april 2014 Ifølge Feng Shui, har det med å gjøre å jage bort onde ånder,dvs den det er rettet mot har negativ innvirkning. Ialleffall anbefales det,i de bøkene jeg har lest å henge det utenpå huset rettet mot negative retninger som har dårlige innvirkninger og de vil skremmes bort Dvs å ha et speil hengende mot deg eller rette det mot noen anses ifølge Feng Shui som lite gunstig Anonymous poster hash: f8dbd...6bf 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #8 Skrevet 26. april 2014 overfor dem det rettes mot Anonymous poster hash: f8dbd...6bf
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #9 Skrevet 26. april 2014 Ifølge Feng Shui, har det med å gjøre å jage bort onde ånder,dvs den det er rettet mot har negativ innvirkning. Ialleffall anbefales det,i de bøkene jeg har lest å henge det utenpå huset rettet mot negative retninger som har dårlige innvirkninger og de vil skremmes bort Dvs å ha et speil hengende mot deg eller rette det mot noen anses ifølge Feng Shui som lite gunstig Anonymous poster hash: f8dbd...6bf I så fall hadde jeg blitt en smule fornærmet om jeg var TS. Håper ikke det er derfor naboene har hengt opp et speil der. Anonymous poster hash: 586f2...4a3 2
Gjest Tris Skrevet 26. april 2014 #10 Skrevet 26. april 2014 Speil utendørs? Hahah, nei nå har jeg hørt det også!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #11 Skrevet 26. april 2014 I så fall hadde jeg blitt en smule fornærmet om jeg var TS. Håper ikke det er derfor naboene har hengt opp et speil der. Anonymous poster hash: 586f2...4a3 Helt enig! Anonymous poster hash: f8dbd...6bf 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #12 Skrevet 26. april 2014 Det er ikke et solcellepanel eller noe da, som ligner på et speil?? 😕 Flaks det snart er sommer og dere sikkert snart møtes ute, slik at det går ann å spørre.. 😊Anonymous poster hash: de905...3ed
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #13 Skrevet 26. april 2014 Det er ikke et solcellepanel eller noe da, som ligner på et speil?? Flaks det snart er sommer og dere sikkert snart møtes ute, slik at det går ann å spørre.. Anonymous poster hash: de905...3ed Solcellerpaneler pleier jo ikke å henge på vegger, de står jo heller 'skrått' på et tak eller bakken.... Og hvis de henger på vegger pleier de å være vinklet. Anonymous poster hash: 61b46...20a
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #14 Skrevet 27. april 2014 Kom til å tenke på min gamle nabo. De hadde kjøkkenvindu og stuevindu i annen etasje. Jeg var vel 5 år da vi flyttet rett over de, og jeg kunne ikke forstå hvorfor de hadde montert et sykkelspeil på utsiden av kjøkkenvinduet. Jeg forsto det først når jeg ble mye eldre, og jeg skulle selge lodd til de. Da turte jeg å spørre. De brukte det il å se i hvem som ringte på dørklokken nede. Smart Anonymous poster hash: e831e...9cf 1
Meaty Skrevet 27. april 2014 Forfatter #15 Skrevet 27. april 2014 Haha, Feng shui-teorien var i hvert fall spennende! Men jeg tar det helt med ro, for speilet har hengt der siden før vi flyttet inn. Mulig de ikke likte den koselige, gamle damen som bodde her før. Hvis det er solcellepanel har de hengt det på et veldig lite gunstig sted, feil side av huset. Jeg kan jo se om jeg får tatt et bilde og lastet opp, så kan dere se. Håper bare ikke beboerne der frekventerer KG. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå