AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Jeg har vært sammen med kjæresten i ett halvt år. Han er 40 år og en god del eldre enn meg. Han oppfører seg i mange sammenhenger så, umodent og irriterende synes jeg og lurer på hva dere synes.. Han ganske så opptatt av å feste. Og når vi skal på byen er det altfor tidlig å dra hjem klokka halv tre. Etter en del ganger med festing til i fem-seks tiden etter at vi ble sammen så sa jeg stopp halv tre nå sist. Han ville selvsagt være lenger og maste om vi ikke bare kunne overnatte hos de vi var på et lite nachspiel hos. Dagen etter skulle vi en liten tur inn til byen med et vennepar av oss. Vi skulle bare ta en cola, prate litt og dra hjem igjen etter en times tid. Han gjorde et stort poeng av dette i bilen, vi var jo SÅ kjedelige. Selv om alt var avtalt på forhånd. Når vi skal til mine foreldre i middag så kommer han gjerne inn der med en øl i hånden, tar med seg en på veien liksom. Jeg synes det ser litt teit ut rett og slett, men jeg er kanskje litt rar der..? Her om dagen var vi i besøk der og broren og samboeren min som også var der skulle ha besøk på kvelden, derfor dro de tidlig. Kjæresten sa at da blir det vel "pilsing" på dere og besøket, noe de sa at det ikke ble. "Å, så kjedelige dere er" lo han da. Han tar enormt stor plass i sosiale sammenhenger, prater og prater HØYT. Han er veldig dominerende. I tillegg kan han være litt småfrekk mot meg. Et eksempel: Jeg tar videreutdanning og hadde tullet med oppmeldings datoen til eksamen slik at jeg var for sein til å melde meg opp og måtte dermed vente noen måneder ekstra før får ta eksamen, dette ble jeg kjempelei meg for, og sint på meg selv. Utrolig kjedelig. En dag sitter vi og prater med noen venner og vi prater om at jeg straks skal ta eksamen, da roper kjæresten min ut "ja, hun gadd jo ikke å møte til eksamen for tre måneder siden så hun har jo tapt masse penger på å ikke ta den før nå. " Jeg ble kjempeflau. Jeg har mistet mobilen min i bakken to ganger i løpet av et år slik at skjermen knuste, selvsagt er det idiotisk osv.. men da vi dro til byen den timen med venner så la han ut om dette i bilen og at noen burde hatt idiotforsikring på tingene sine. Jeg synes faktisk ikke det er morsomt, kommer veldig an på hvordan det blir sagt selvsagt. Vi har det veldig fint til vanlig, men det er altså ting som gjør meg så usikker. Hadde dere reagert på disse tingene? Anonymous poster hash: 52850...df9
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Skjønner ikke at du gidder å være sammen med en på 40 som oppfører seg som en fjott på 17... Anonymous poster hash: c8236...895 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 hvor gammel er du? Anonymous poster hash: e1878...1e9 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Ja, jeg hadde reagert. Han høres ikke hyggelig ut i det hele tatt, og virker mest som en forvokst drittunge som har vært singel og alene for lenge. Anonymous poster hash: f2b4a...ed1
Gjest New_Girl Skrevet 21. april 2014 #5 Skrevet 21. april 2014 Ikke alt jeg hadde reagert på, men det at han er overdrevent glad i festing og syns alt som ikke involverer alkohol er kjedelig hadde jeg ikke orket. Virker ikke som han har blitt ordentlig voksen tross alderen. 1
Gjest Coolaid Skrevet 21. april 2014 #6 Skrevet 21. april 2014 Du er sammen med en umoden og egoistisk person. Det har du kanskje forstått men ikke gjort noe med? Enten må du hevde deg eller så kan du velge bort den forvokste tenåringen. Summer opp det positive og negative ved forholdet og se hva som er flest av. Ut fra det du det beskriver så lurer jeg på hvor det er plass til deg i forholdet ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå