AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #81 Skrevet 18. mai 2014 For det første jeg syter eller klager ikke bare forteller realiteten av mine erfaringer. For det andre er det ikke muskler jeg trenger å trene. Ja jeg har litt mage men jeg liker å spise meg god å mett uten at kalorihelvete skal komme å ta meg.Anonymous poster hash: 637df...966 Da har du vel ikke så mye å klage over, når du ikke gidder å holde magen unna. Hårtap kan du ikke noe for, men kroppen din kan du faktisk gjøre noe med. Anonymous poster hash: e683e...0fa
lillbilly Skrevet 18. mai 2014 #82 Skrevet 18. mai 2014 Selvtilit har jeg nok. Men har en god del kilo formange da. Veier 88kg og er bare 180cm høy. Det er vel ingen damer som vil ha en liten lubbem skallet mann. Har ihvertfall ikke truffet en dame enda. Var på byen igår edru og alle andre fulle menn fikk damer men jeg som var edru var ingen interresert i å,snakke med.Anonymous poster hash: 637df...966 Hvordan kan du tro at 88 kg på 180 cm er for mye?? 1
niccoline Skrevet 19. mai 2014 #84 Skrevet 19. mai 2014 Det kan være veldig sexy og mandig med skallede menn ) Men det kommer jo såklart an på om du gjør noe mer ut av det som å klippe det veldig kort eller bare lar det gro en måne. Men for Guds skyld drit i parykken! Herregud, vær deg selv og ha selvtillit med deg selv, og håret ditt, det er det som er sexy
.Askepott. Skrevet 19. mai 2014 #85 Skrevet 19. mai 2014 For min del er det ikke hva han har oppå hodet som er av betydning, men det han har inni. Skalla menn kan være råflotte! 1
Gjest autopilot Skrevet 20. mai 2014 #86 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Yo TS: Skjønner godt at hårtap må ha vert en frustrerende affære, og at det har gjort negativt utslag på selvtilliten din, spesielt på damefronten. Det er ikke til å stikke bak en brusautomat at attraksjon vanligvis har mye med de ytre rammene å gjøre. Spesielt i starten, når man ikke har blitt kjent med personen. Da er jo utseendet alt man har å gå på. Og selvsagt spiller hår en rolle i en manns utseende. Men det jeg vil si med dette innlegget, er at selv om du er skallet det fins det mange flere strenger du kan spille på for å gjøre deg attraktiv. Okey, la oss si at det ikke er så mye du kan gjøre med det som foregår oppå hodet. Likevel kan du: 1) Trene, komme i form, og jobbe med å bygge en attraktiv fysikk. Som noen tidligere skrev i denne tråden, er dette faktisk noe du KAN få gjort noe med. Og fremgang på treningsfronten smitter voldsomt over på både humør og selvtillit. 2) Legge mer innsats og penger i antrekket ditt. Du er kanskje ikke glad i å bruke penger på klær, men hvis du skal på sjekkemarkedet på byen kan antrekket ha en del å si for hvordan du blir oppfattet. En sharp dress/blazer, stilige sko, en tøff klokke; sånne ting er med på å dra opp helhetsinntrykket. En god parfyme inngår selvfølgelig. 3) Anlegge skjegg. En trendy tredagers er jo rimelig safe, og scorer tilsynelatende poeng hos de fleste kvinner. 4) Jobb med brunfargen. Jeg vet at mange mannfolk finner det uaktuelt å legge seg i solarium, men du verden for en forskjell en gyldnere hudfarge kan gjøre. Spesielt hvis du er skallet. (Tviler sterkt på at Pep Guardiola ville vert like kjekk om han var kritthvit på den blanke issen!) 5) Stikk på byen sammen med folk som får deg til å føle deg bra sosialt. Hvordan man fremtrer blant andre mennesker kan ofte ha mye å si for førsteinntrykket. Og det er klart at hvis du blir observert som en populær, pratsom og gavmild type er dette langt mer attraktivt enn om du kommer inn på utestedet alene og stiller deg stivt i et hjørne. Joda, dette er rent overfladiske tips som kanskje ikke faller i smak hos alle, men hvis man ikke kan rocke festen med tidenes flotteste hårmanke må man være litt bevisst på andre måter å skille seg positivt ut. Om du iverksetter samtlige av disse tiltakene er jeg overbevist om at your luck with the ladies vil ta seg opp J My two cents. Endret 20. mai 2014 av autopilot
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå