Gå til innhold

skallet mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Da kan jeg informere alle bergensdamer at jeg tenkte å ta en tur ut på byen ikveld.

Så hvis det er noen damer som kunne tenke seg å bli kjent med en "skallet" mann så er jeg klar jeg.

Blir ikke vanskelig å se meg, da jeg er skallet, lett å se blandt alle hodene med hår.

Vi snakkes......

Anonymous poster hash: 637df...966

Gå på inside eller Garage. Men for å skille deg ut da, bør du ta på deg noe fargesprakende :)

Anonymous poster hash: 90261...2a1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det har hendt at de har avvist meg pga at jeg er skallet. De sier de forbinder skallet som kriminell og gangstere. Spør ikke meg hvorfor men opplevd dette ja.

Skrevet

Ja det har hendt at de har avvist meg pga at jeg er skallet. De sier de forbinder skallet som kriminell og gangstere. Spør ikke meg hvorfor men opplevd dette ja.

Kjøp deg motorsykkel. Helst en Harley. Der er det mye skallete menn, og en del kvinner. Inkluderende miljø der du risikerer å finne både nye venner og møte damer :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg motorsykkel. Helst en Harley. Der er det mye skallete menn, og en del kvinner. Inkluderende miljø der du risikerer å finne både nye venner og møte damer :)

Du og er en av de som forbinder skallete menn med motosykkelmiljø. Vil ikke ha noe assosiasjoner med hells angels, alles bestemødres skrekk...

Skrevet

Du og er en av de som forbinder skallete menn med motosykkelmiljø. Vil ikke ha noe assosiasjoner med hells angels, alles bestemødres skrekk...

Hva med å skaffe deg litt selvtillit på andre områder i livet? Damer lukter veldig fort en som har dårlig selvtillit eller en som er blitt desperat. Beklager, men det er det det høres ut som her, mener ikke å være frekk. Hva med å bare la damer være damer litt, og fokusere på andre ting? :)

• Liker 1
Skrevet

Typen min er skallet, men han skreller det av med vilje selv om han har hår. Hår eller ikke hår: for min del spiller det ingen rolle.. Draget på damer, evt mangel på drag har nok svært lite med hår å gjøre..

Skrevet

Er det du selv som drar frem temaet at du er skallet når du treffer nye damer? Hvis du er for opptatt av det selv, blir det en skikkelig turn- off (hvertfall for meg). Personlig har jeg ikke noen preferanser om hvordan en mann skal se ut på toppen for at jeg skal like han. Det som er viktigere er om han er trygg på seg selv. Han jeg dater nå har begynt å bli tynn på toppen. Han er i trettiårene. Slapp bare av med hensyn til ditt hårproblem, så skal du se at du får deg date (og andre ting ) ;-)

Skrevet

Aiai, kanskje du skal jobbe litt med fordommene dine på andre områder enn "ingen vil ha meg fordi jeg er skallet" også? ;)

Det er mer advokater, piloter, prester, lærere og barnevernsarbeidere som kjører HD enn Hells Angelser.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvtilit har jeg nok. Men har en god del kilo formange da. Veier 88kg og er bare 180cm høy. Det er vel ingen damer som vil ha en liten lubbem skallet mann. Har ihvertfall ikke truffet en dame enda. Var på byen igår edru og alle andre fulle menn fikk damer men jeg som var edru var ingen interresert i å,snakke med.

Skrevet

Gikk du aktivt inn for å snakke med noen av dem, eller sto du og ventet på at noen skulle snakke med deg?

Å veie for mye trenger ikke være noen som helst dealbreaker, men det kan hende det kommer helt an på hvor de kiloene sitter. Om du er slank ellers og har en svær mage vs om du er stor over det hele slik at du bare blir seendes kraftig ut.

Jeg syns forøvrig ut som 88 kg på en 180 cm høy mann høres "kosete" ut, jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Gikk aktiv inn for å treffe damer. Utrolig hvor fulle egentlig damer er når de er på byen. Men uansett så sitter kiloene rundt magen mens ellers er det tynn kropp. Virker litt kleint å være edru på en uteplass å sjekke damer når alle damer godt beruset. Virker som de ikke ville snakke med meg fordi jeg var edru og ikke drakk. Ville gjerne ha bli kjent samtaler med de, men de var mer opptatt av å ha det gøyt og flyte rundt å snakke fyllesnakk med andre menn. Bergen by er ikke noe god sjekkeby.

AnonymBruker
Skrevet

Hår, ikke hår, spiller absolutt ingen rolle!! Det jeg mistenker er at du har så komplekser for at du er skallet og dermed har lav selvtillit og klarer ikke vise til kvinner hvordan du er som person. Drit i at du er skallet og jobb med selvtilliten, så klarer du å kapre en dame på null komma niks! ;) personlighet trumfer faktisk utseende

Anonymous poster hash: b4d44...5ff

AnonymBruker
Skrevet

Bestevenninnen min elsker menn uten hår. Hun syns det er skikkelig sexy, og litt bad boy. Jeg selv syns også menn uten hår kan være sexy , men da er de jo heite i utgangspunktet også. Handler vel om preferenser...? Vi er i starten av 20 årene, btw.

Anonymous poster hash: 92560...c3b
AnonymBruker
Skrevet

Enkelt for dere å bare si jobb med selvtilliten. Vet ikke hvordan man kan jobbe med slikt. Ja håret har nok ført til at jeg har mistet troen på kjærlighet. Trodde ikke utseende skulle bety så mye i det virkelige liv. Enkelt for damer å skrive at det betyr ikke noe mens i det virkelige liv er det noe annet.

Akkurat det som er problemet for meg er at skallet er bad boy mens jeg ikke er noen bad boy. Tvert imot. Men får ikke til å vise dette. Bør jeg da vurdere å oppsøke en psykolog for mine problemer ?..

AnonymBruker
Skrevet

Selvtilit har jeg nok. Men har en god del kilo formange da. Veier 88kg og er bare 180cm høy. Det er vel ingen damer som vil ha en liten lubbem skallet mann. Har ihvertfall ikke truffet en dame enda. Var på byen igår edru og alle andre fulle menn fikk damer men jeg som var edru var ingen interresert i å,snakke med.

Vet du, jeg tror jeg vet hvorfor du ikke får deg damer. Du virker så innmari sytete og så går du ut på byen av alle steder! Du er 40, skallet og småfet. I tillegg har du enormt dårlig selvtillit og henger deg opp i dette med håret ditt. Du burde vært ferdig med å sørge over en tapt hårmanke nå!

Hvorfor ikke fokusere på å være litt mer fysisk aktiv, kanskje trene opp musklene litt og finne deg en par hobbyer som vil føre til at du møter nye mennesker?

Ja, for unnskyld meg, jeg sitter her med en følelse av at du går etter unge jenter under 30 slik som du syter og klager. Jeg er selv over 40, men slik som du fremstår her ville ikke engang jeg sagt ja til å date deg.

Anonymous poster hash: df839...817

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For det første jeg syter eller klager ikke bare forteller realiteten av mine erfaringer. For det andre er det ikke muskler jeg trenger å trene. Ja jeg har litt mage men jeg liker å spise meg god å mett uten at kalorihelvete skal komme å ta meg.

Jeg forsøker å kontakte med damer rundt min egen alder men det er svært få av de single ute på byen ihvertfall her i Bergen. De fleste er midt mellom 30-40 som er single og som er nærmest min alder.

Vil ikke si at jeg har dårlig selvtillit, men klart den kunne vært bedre. Ønsker tips til jeg evt kan forbedre den. Har blitt avvist så mange ganger at de fleste hadde vært knust nå. Mens jeg har tatt det fint på det ytre mens det indre har såret meg.

Helt klart at det er noe særpreg med overlegne bergensdamer. Jeg har reist mye og aldri opplevd slik som jeg opplever damene i bergen. Overfladisk, høyrøstet og svært overlegne.

Kan jo ikke bare slutte å tenke på hårmanken når de fleste kommenterer dette uten at jeg har tatt opp temaet. De vil jo bare kjenne og ta på en blank isse og synest at dette er gøyt og morsomt å kjenne på.

Er ikke sutrete selv om det kanskje kan virke slik men er realistik ut ifra mine egne erfaringer.

Har meldt meg på et kokkekurs ihåp om å treffe noen single damer som har noen av de samme interressene som jeg har.

Skrevet

Hår på hodet på menn er veldig viktig for meg

AnonymBruker
Skrevet

For det første jeg syter eller klager ikke bare forteller realiteten av mine erfaringer. For det andre er det ikke muskler jeg trenger å trene. Ja jeg har litt mage men jeg liker å spise meg god å mett uten at kalorihelvete skal komme å ta meg.

Jeg forsøker å kontakte med damer rundt min egen alder men det er svært få av de single ute på byen ihvertfall her i Bergen. De fleste er midt mellom 30-40 som er single og som er nærmest min alder.

Vil ikke si at jeg har dårlig selvtillit, men klart den kunne vært bedre. Ønsker tips til jeg evt kan forbedre den. Har blitt avvist så mange ganger at de fleste hadde vært knust nå. Mens jeg har tatt det fint på det ytre mens det indre har såret meg.

Helt klart at det er noe særpreg med overlegne bergensdamer. Jeg har reist mye og aldri opplevd slik som jeg opplever damene i bergen. Overfladisk, høyrøstet og svært overlegne.

Kan jo ikke bare slutte å tenke på hårmanken når de fleste kommenterer dette uten at jeg har tatt opp temaet. De vil jo bare kjenne og ta på en blank isse og synest at dette er gøyt og morsomt å kjenne på.

Er ikke sutrete selv om det kanskje kan virke slik men er realistik ut ifra mine egne erfaringer.

Har meldt meg på et kokkekurs ihåp om å treffe noen single damer som har noen av de samme interressene som jeg har.

Og hvor møter du de damene du mener er overfladiske bla bla bla? Du kan ikke regne med å møte kjærligheten på byen når du er 40. Det sier seg selv.

Anonymous poster hash: df839...817

AnonymBruker
Skrevet

Og hvor møter du de damene du mener er overfladiske bla bla bla? Du kan ikke regne med å møte kjærligheten på byen når du er 40. Det sier seg selv. Anonymous poster hash: df839...817

Og hvorfor kan jeg ikke møte de på byen ,som ellers på alle andre plasser ??

AnonymBruker
Skrevet

Er selv skalla, mista vel håret ganske brått mot slutten av 20årene.

Det gikk mange år før jeg ble komfortabel med det, må innrømme at jeg måtte ta telling i kjelleren.

Er man ikke komfortabel med det selv så er ikke andre det heller for å si det ganske enkelt.

Ettersom årene har gått tenker jeg ikke noe over det ...opplever selvsagt mange rare kommentarer av og til som går på håret eller mangel av hår enda men hva skal liksom jeg gjjøre med det?

Å være skalla er nok ingen fordel å regne, hårtap skaper ofte asymmetri og høvler man det helt ned så må man gjøre det 3 ganger i uken minst.

Uansett begrenser man seg i markedet til dem som *virkelig liker" skalla menn. Andelen det gjelder må vel kalles for "spessielt interesserte" kvinnfolk. Blir som preferansene for en spesiell "smak" av hvilket som helst annet produkt nærmest.

Du vil være minst populær i Asia, dernest Skandinavia ..mens i USA, sør Europa og Russland vil score bra som skalla :)

Anonymous poster hash: cc9dd...fb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...