Gorgonzola Skrevet 22. april 2014 #41 Skrevet 22. april 2014 Nok en gang viser KG at det er ganske så representativt for damer, til glede for deg trådstarter Konklusjonen er ganske så unison og du har knapt noe å bekymre deg for med tanke hode og (manglende) hår. Kvinner flest synes enten det helt OK eller ganske så hot at menn er skalla. Og bra er det når man ser seg rundt i verden..... Hvem synes at Bruce Willis eller Sivert Høyem ikke er tøffe karer liksom.... Lykke til med "jakta", hodet er i boks, bare håper pikken ikke er for liten, da snakker vi kasus 1
Gjest celine Skrevet 22. april 2014 #42 Skrevet 22. april 2014 "sjefen" din ... " sjefen", "sjefen"... "SJEFEN" Men hva hvis man ikke er lederen av flokken, har makt, bedre lønns osv da? Hvis det hadde vært samme mann, men feks kun postbudet/vaskehjelpen, hadde han vært sexy da? Han hadde vært enda mer sexy med hår ikkesant Anonymous poster hash: 9eb8e...ff7 Jeg ser poenget ditt! Men ja, han hadde vært like digg å se på, selv uten sjefstittelen (han er dessuten ikke særlig glad i tittelen, og oppfører seg svært lite autoritær) Han er bare en fin fyr som er digg for øyet, og jeg er i et godt forhold, og har ingen planer om å bytte ut Mannen Hadde det vært postbudet som hadde gått rundt med den kroppen, hadde jeg vært heldig. Han kommer nemlig innom en gang om dagen, sjefen litt sjeldnere. Men han med hår..? Næh, tror ikke det hadde vært noe.. Blir liksom helt feil, for han er så fin uten!
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #43 Skrevet 25. april 2014 TS her. Da kan jeg informere alle bergensdamer at jeg tenkte å ta en tur ut på byen ikveld. Så hvis det er noen damer som kunne tenke seg å bli kjent med en "skallet" mann så er jeg klar jeg. Blir ikke vanskelig å se meg, da jeg er skallet, lett å se blandt alle hodene med hår. Vi snakkes...... Anonymous poster hash: 637df...966
Timza Skrevet 25. april 2014 #44 Skrevet 25. april 2014 TS her. Da kan jeg informere alle bergensdamer at jeg tenkte å ta en tur ut på byen ikveld. Så hvis det er noen damer som kunne tenke seg å bli kjent med en "skallet" mann så er jeg klar jeg. Blir ikke vanskelig å se meg, da jeg er skallet, lett å se blandt alle hodene med hår. Vi snakkes...... Anonymous poster hash: 637df...966 Bare ikke vær desperat. Det syns. 1
pressplay Skrevet 25. april 2014 #45 Skrevet 25. april 2014 (endret) Dette er et eksempel på sexy mann uten hår... Jeg syns som mange andre som har svart her at skallet er sexy. http://wwwimage.cbsstatic.com/base/files/styles/136x170/public/cast/100803_D_0462b.jpg Endret til link pga kopirett,ninuska_, mod Denne personen er ikke skallet. I tillegg er han mørkhudet, noe som av en eller annen grunn passer bedre for skallede menn. Tilbake til TS. Du sa at det ikke fantes skallede menn på TV. Her er en:http://gfx.dagbladet.no/labrador/294/294303/29430376/jpg/active/978x.jpg Her er en annen. Han ble dog kastet ut fordi han er et svin:'http://www.cdn.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00827/Frode_Olsen_827972p.jpg Her er sikkert en til som damene synes er kjekk:https://studentersamfundet.no/wp/wp-content/uploads/2012/12/sivert-hoyem-682x1024.jpg Selv hadde jeg mistet såpass med hår rundt 24 år alderen at jeg klippet det kort. Rett rundt 30 begynte jeg å barbere det helt vekk da det ikke lenger holdt med å klippe det kort. Jeg og synes at det hadde vært fint å ha hår, det er lettere å skifte stil eller "pynte" seg når man har hår og man blir litt begrenset i stilen pga. det, men jeg har aldri opplevd at noen har sagt direkte til meg at jeg er uaktuell pga. håret. Damer i begynnelsen av 20 årene synes det er nok fremmed å være med en skallet mann, men damer i slutten av 20-årene er mer likgyldig til det. Det vil alltid være damer som synes at det er en dealbreaker, men det handler mer om preferanser. Noen liker mørke menn, noen liker tynne gutter, noen liker muskuløse gutter, noen liker menn med langt hår, noen liker menn med kort hår. Jeg har datet, vært samboer og hatt sex med mange menn selv om jeg ikke har hatt hår. Det er lett for å finne lettvindte unnskyldninger om man ikke har dametekke. Når det gjelder nettdating ser jeg hva du mener og har tenkt på dette selv. Både menn og damer blir mer overfladiske og "rasjonelle" når man blar igjennom partnere som om det skulle være en ikea-katalog, men i det virkelige liv er ustråling langt viktigere. Men også på nettet møter jeg damer. Jeg velger imidlertid å ikke skjule at jeg er skallet fordi jeg ikke vil at det skal komme som en overraskelse. Hvis noen gutter prøver å tøffe seg fordi jeg er skallet pleier jeg å svare noe slikt: "Vet du hvorfor Gud skapte hår? Fordi han ville gi stygge gutter en sjanse..." Edit: jeg er 32 Endret 25. april 2014 av pressplay
Novemberellie Skrevet 25. april 2014 #46 Skrevet 25. april 2014 (endret) Skallede menn er ofte veldig sexy! En av verdens hotteste menn er jo skallet!Fredrik Ljungberg http://nyppagesix.files.wordpress.com/2013/08/freddie_ljungberg-300x300.jpg?w=300&h=300&crop=1] Endret 28. april 2014 av Rainbow81
Novemberellie Skrevet 25. april 2014 #47 Skrevet 25. april 2014 (endret) http://www.celebs101.com/gallery/Fredrik_Ljungberg/36854/fredrik_ljungberg_photo_4.jpg]God helg! Endret 28. april 2014 av Rainbow81 1
Sophie-Ann Skrevet 25. april 2014 #48 Skrevet 25. april 2014 TS her. Da kan jeg informere alle bergensdamer at jeg tenkte å ta en tur ut på byen ikveld. Så hvis det er noen damer som kunne tenke seg å bli kjent med en "skallet" mann så er jeg klar jeg. Blir ikke vanskelig å se meg, da jeg er skallet, lett å se blandt alle hodene med hår. Vi snakkes...... Anonymous poster hash: 637df...966 Feil helg . Men kos deg og lykke til!!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #49 Skrevet 26. april 2014 TS her. Kan fortelle om en fin bytur. Snakket med en del damer på byen og mange var kjekke og sjarmerende. Dessverre så ville de ikke bli med på date med en skallet fyr. Igjen så skjedde det morsomme det at hun ene ville føle på skallen, kjenne på hvordan et glatt skallet hode kjentes. Jeg gir alltid de som vil dette lov men mange av mine venner mener at jeg ikke burde gitt de lov til dette da de mener dette er privat. Men jeg tar det ikke så høytidlig jeg. De ler og koser seg når de tar på issen. Synest de skal få lov til det jeg. Miste håret er ikke morsomt og lurer egentlig på hvorfor det skjedde meg i så ung alder? Men får fortsatt lete etter damer som vil date en skallet mann i slutten av 30-årene. Gi en lyd hvis dere vil på date. Jeg er ledig og klar... Anonymous poster hash: 637df...966
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #50 Skrevet 26. april 2014 Ta det fra en skallet mann; det er ikke det hårløse hodet som er problemet ditt. Jeg er snauklipt. I all beskjedenhet, og i all anonymitet, kan jeg si at jeg har godt drag over hele den berømte skalaen. Fra de aller peneste til resten. Det er ikke sjarmen min de faller for, ikke er jeg rik heller. Jeg er det typiske urbane mennesket i minus 30-årene, antatt pen, og jeg har null trøbbel med å få oppmerksomhet, ligg eller kjæreste. Danker ut alle kompiser med løvemanke. Du er svært opphengt i (det manglende) håret ditt, men sannsynligvis er det noe annet som hemmer deg. Kanskje er det utseendet ditt som frastøter. Kanskje er det noe annet ved din stil og fremtoning som frastøter. Antakelig er du ikke pen... Men det handler ikke om håret ditt. Det handler ikke om håret ditt!!! Anonymous poster hash: 0a98f...a80 6
Ruslebiff Skrevet 26. april 2014 #51 Skrevet 26. april 2014 Det er noe barskt med skallede menn. Så det bør du absolutt bruke til din fordel, ettersom de aller fleste kvinner tiltrekkes av det maskuline. Bare ikke bli en av dem som sparer på det lille håret du har, da er det MYE bedre å bare barbere alt bort!
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #52 Skrevet 27. april 2014 Jeg er forelsket i en som er skallet nå, så hår har ikke alltid så mye å si. Jeg likte han fra første stund Anonymous poster hash: 9a9f0...edf
Rainbow Skrevet 28. april 2014 #53 Skrevet 28. april 2014 Enkelte innlegg i tråden er endret - imgtag er gjort om til link. Rainbow81,mod
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #54 Skrevet 29. april 2014 Kommer aldri til å tilgi at modernatur tok fra meg håret...hadde vært bedre om jeg ble gjort impotent \ kastrert. Ingen forskjell... :\ Anonymous poster hash: cc9dd...fb2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #55 Skrevet 30. april 2014 Menn uten hår på hodet er sexy! (Men seff må alt være borte) Mange av mine venninner som kun tenner på det! Jeg tror du har så dårlig selvtillit pga hårtapet, at det er det som skinner igjennom på deg. Opp med hodet, vær trygg på deg selv, ingen ting er mer sexy enn det! Og du, lov meg å dropp parykken! DET er ikke fint! Anonymous poster hash: 0afc6...97e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #56 Skrevet 11. mai 2014 Ts her. - Jeg tror du har så dårlig selvtillit pga hårtapet, at det er det som skinner igjennom på deg. Det stemmer nok det ja. Mistet selvtilliten i slutten tenårene da jeg alltid ble avvist høflig pga av lite hår. Det var ikke vanlig å være skallet på den tiden. Har liksom ikke kommet meg over dette enda og sliter nok en god del med selvtilliten og det å tørre. Er redd å bli avvist. Derfor er jeg nok der jeg er idag. Hvordan får man tilbake selvtilliten egentlig? Anonymous poster hash: 637df...966
Neket Skrevet 11. mai 2014 #57 Skrevet 11. mai 2014 Har du tatoveringer også?? Jeg foretrekker skallet med tattoo.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #58 Skrevet 11. mai 2014 Nei har ikke tatoveringer og kommer aldri til å få det heller. Anonymous poster hash: 637df...966
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #59 Skrevet 11. mai 2014 Det er ikke tatoveringer jeg trenger nå, men selvtillit ...Anonymous poster hash: 637df...966
79kreps Skrevet 11. mai 2014 #60 Skrevet 11. mai 2014 Du skylder alt på at du er skallet? Blir du seriøst avvist med begrunnelse at du er skallet? I så fall, spørr du dem om hvorfor de ikke vil date deg siden du vet at det er grunnen? Høres jo helt idiotisk ut hele opplegget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå