AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #21 Skrevet 22. april 2014 Sliter med å finne kjærligheten. Vart tynn i hårmanken da jeg var 18, og bestemte meg tidlig for å "rake" alt bort og være skallet. Er bare i bakhodet det vokser hår ut, men som jeg barberer bort. MEN det virker ikke som damer liker menn som er skallet. Alle reklamer viser menn med flotte hårfrisyrer, og føler nok at en del jenter/damer ofte faller for gutter/menn med flott frisyrer på hodet. Dessverre har ikke jeg dette da, men er uten hår. Er det ikke noen jenter/damer som liker menn uten hår ? Har ihvertfall ikke funnet noen enda, men mange damer som vil ta på /føle på hodebunnen som ikke har hår. Blir litt frustrert da hårfrisyre skal ha så mye å si for den andre halvdel. Faktisk opplevd også at damer har sagt til meg, at jeg er grei, hyggelig omtenksom osv, men at de ikke kan se seg selv sammen med en mann uten hår/skallet. Har veldig lyst til å anskaffe meg en parykk, og gå ut på byen og sjekke om jeg får annen respons enn det jeg har fått de siste 20 årene etter at jeg ble skallet. Bør jeg anskaffe meg parykk ?? Anonymous poster hash: 637df...966 Er og i samme båt, riktig nok ble jeg skallet eller kunne ikke lengre ha frisyre da jeg nærmet meg slutten på 20åra..rundt 27\28. Nå er jeg 34, så jeg har vel noe erfaring jeg og etterhvert med det. Må vel ærlig innrømme at jeg har en hodefassong som gjør at jeg ikke passer "uten" hår. Det visste jeg tidlig da jeg testet det før det begynte å drysse. Det er nok dem som liker menn uten hår og men forutsetningen er at du faktisk *kler* det. Ellers kan jo parykk være alternativet, men en må nok ta den vurderingen selv og ikke forvente at andre skal si det rett ut da de nok ikke vil såre deg. Det er en stygg sykdom å få som også går utover det psykiske sånn på kort sikt iallefall første 3årene. Har altids sagt at jeg heller villet være 50kg overvektig ettersom det kan tross alt gjøre noe med. Det er verre med det man ikke kan gjøre stort med. De fleste damer foretrekker nok hår på hodet til menn, selv om få innrømmer akkurat det da. Er vel *personligheten" som er mest politisk korrekt å si. Anonymous poster hash: cc9dd...fb2
Gjest Badabing Skrevet 22. april 2014 #22 Skrevet 22. april 2014 Ts her Setter parykk på vent. Skjønner at det er damer som liker skallete menn, har bare ikke møtt henne enda. Her i Bergen virker damene litt mer overlegne når det gjelder skallete menn, da jeg har fått et helt annet inntrykk ifra andre plasser i landet. Kan nevne at jeg er 40 år og merker ihvertfall ikke at damene aksepterer dette mer i denne alderen enn de i 20-årene. Er vel en grunn til at det ikke finnes noen tv anker/programledere som er skallet. Sendte NRK en mail om hvirfor det ikke finnes noen programledere hos de som er skallet. Har også hørt at finn gnatt i tv2 ble tatt av skjermen da de mente at han ikke passet som skallet på tv skjermen. de fleste dating nettsider spør etter hårfargen din. Har jo ikke hår, og kan ikke velge skallet av valgene som en kan velge. Tydeligvis vil de ha hår på mannfolka på datingnettsidene.Anonymous poster hash: 637df...966 Du har humor, og det vekter tyngre enn hår. Jeg lo i alle fall godt da jeg leste dette.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #23 Skrevet 22. april 2014 Er skallet jeg også og var ganske deprimert når jeg merket at jeg kom til å bli det. Jeg har testet litt på afterski og slike ting rundt det å sjekke opp damer med lue på, og da har faktisk responsen vært mye større enn når jeg ikke har hatt det. Var kun morsomt, men jeg endte opp i senga til ei av damene der jeg faktisk måtte knulle hu med lua på. Ute på byen er det vel for dårlig lys til at man legger merke til håret når man har skinna seg uansett? Er i hvert fall min erfaring. Anonymous poster hash: 5d9bb...d5b
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #24 Skrevet 22. april 2014 Jeg bor i Bergen! Jeg er bare litt over 20 da, men jeg liker menn uten hår Anonymous poster hash: b5156...4ba
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #25 Skrevet 22. april 2014 Jeg tiltrekkes ikke av skalla menn, men vet at det finnes de som gjør det. Jeg får liksom assosiasjonen kriminell eller kreftpasient. Anonymous poster hash: cea2f...301 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #26 Skrevet 22. april 2014 At du er skallet er ikke grunnen til at du er singel. det er et minus, men alle har noe som er minus. Anonymous poster hash: c1d7a...365
Kaizerr Skrevet 22. april 2014 #27 Skrevet 22. april 2014 Ikke gå til anskaffelse av parykk, det er bare harry! 2
Gjest New_Girl Skrevet 22. april 2014 #28 Skrevet 22. april 2014 Jeg har hørt om mange kvinner som tenner på skallete menn. Jeg har aldri hørt noen si de tenner på menn i parykk.
Fana1234 Skrevet 22. april 2014 #29 Skrevet 22. april 2014 (endret) Hei TS, Jeg skal gi deg et ekte og ærlig svar. Støtter deg! Beklager jenter, men selv om dere svarer logisk her så tror jeg ikke dere har kontroll på hva dere selv føler/tilrekkes av. Du bør få deg parykk hvis den ikke synes eller gå for hårtransplantasjon. Jeg er i tidlig 20 årene og mistet mye hår, det er kjempedeprimerende. Draget på damene har stupt, selv mine kompiser drifter vekk fordi mennesker er flokkdyr hvor de som ikke passer inn blir ubevisst presset ut. Særlig for unge menn er det tungt å ikke være seksuell aktiv, du føler deg helt mislykket i livet. Nå er jeg riktignok lav også, hvis du er høy går det kanskje. Jeg hadde kjempegode karakter, var sosial og veltrent. Menneskelig persepsjon og førsteinntrykk så kraftig. Nå gidder jeg ikke lese noen ting, har null selvtillitt, mistet muskler og på god vei til å bli feit. Hvis du har pengene så gjør det, livet ditt kommer til å bli mye bedre. Hvis du i tillegg er lav som meg så MÅ du gå for det! Endret 22. april 2014 av Fana1234
Gjest Peanut Skrevet 22. april 2014 #30 Skrevet 22. april 2014 Hvis jeg skulle velge mellom en skallet mann og en som hadde parykk, så hadde valget klart falt på førstnevnte. ^^,
Polly Ester Skrevet 22. april 2014 #31 Skrevet 22. april 2014 (endret) Dette er et eksempel på sexy mann uten hår... Jeg syns som mange andre som har svart her at skallet er sexy. http://wwwimage.cbsstatic.com/base/files/styles/136x170/public/cast/100803_D_0462b.jpg Endret til link pga kopirett, ninuska_, mod Endret 22. april 2014 av ninuska_ 1
Erazor Skrevet 22. april 2014 #32 Skrevet 22. april 2014 Sliter med å finne kjærligheten. Vart tynn i hårmanken da jeg var 18, og bestemte meg tidlig for å "rake" alt bort og være skallet. Er bare i bakhodet det vokser hår ut, men som jeg barberer bort. MEN det virker ikke som damer liker menn som er skallet. Alle reklamer viser menn med flotte hårfrisyrer, og føler nok at en del jenter/damer ofte faller for gutter/menn med flott frisyrer på hodet. Dessverre har ikke jeg dette da, men er uten hår. Er det ikke noen jenter/damer som liker menn uten hår ? Har ihvertfall ikke funnet noen enda, men mange damer som vil ta på /føle på hodebunnen som ikke har hår. Blir litt frustrert da hårfrisyre skal ha så mye å si for den andre halvdel. Faktisk opplevd også at damer har sagt til meg, at jeg er grei, hyggelig omtenksom osv, men at de ikke kan se seg selv sammen med en mann uten hår/skallet. Har veldig lyst til å anskaffe meg en parykk, og gå ut på byen og sjekke om jeg får annen respons enn det jeg har fått de siste 20 årene etter at jeg ble skallet. Bør jeg anskaffe meg parykk ?? Anonymous poster hash: 637df...966 Anbefaler å fokusere på det du har, fremfor det du ikke har. Selv om det selvsagt er noen som vil synes at lite hår eller skallet ikke er noe for dem, så er det mange som ikke vil bry seg dersom resten er bra. Tenk blant annet på klesstil, holdning og selvtillit. En skallet mann med dårlig holdning og grilldress vil fremstå annerledes enn en skallet mann med god holdning, god selvtillit og klær som sitter godt og har farger som passer til personen. Finn din egen stil, og rendyrk den. 1
Gjest celine Skrevet 22. april 2014 #33 Skrevet 22. april 2014 Man trenger da ikke hår på hodet for å være sexy! Har selv en sjef som barberer skallen med jevne mellomrom, og sprekere fyr skal man lete lenge etter Kjekkeste mannen i hele bygget her! 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #34 Skrevet 22. april 2014 Man trenger da ikke hår på hodet for å være sexy! Har selv en sjef som barberer skallen med jevne mellomrom, og sprekere fyr skal man lete lenge etter Kjekkeste mannen i hele bygget her! "sjefen" din ... " sjefen", "sjefen"... "SJEFEN" Men hva hvis man ikke er lederen av flokken, har makt, bedre lønns osv da? Hvis det hadde vært samme mann, men feks kun postbudet/vaskehjelpen, hadde han vært sexy da? Han hadde vært enda mer sexy med hår ikkesant Anonymous poster hash: 9eb8e...ff7
Gjest Tingelinling Skrevet 22. april 2014 #35 Skrevet 22. april 2014 Dersom du sliter med å dra damer, handler det neppe om manglende hår. Hva annet har du å by på? 1
Gjest Blomsterert Skrevet 22. april 2014 #36 Skrevet 22. april 2014 Skallede menn kan ofte være fint det. Jeg har heller ikke hørt flere en e n som bryr seg med det. Det er jo tydeligvis noen likevel der ute som syns det er noe å henge seg opp i. Tror heller det er noe annet...kanskje du skal jobbe litt mot selvtillit og humoristisk sans. Vet ihvertfall at mange damer faller for det.
Gjest Blomsterert Skrevet 22. april 2014 #37 Skrevet 22. april 2014 Anbefaler å fokusere på det du har, fremfor det du ikke har. Selv om det selvsagt er noen som vil synes at lite hår eller skallet ikke er noe for dem, så er det mange som ikke vil bry seg dersom resten er bra. Tenk blant annet på klesstil, holdning og selvtillit. En skallet mann med dårlig holdning og grilldress vil fremstå annerledes enn en skallet mann med god holdning, god selvtillit og klær som sitter godt og har farger som passer til personen. Finn din egen stil, og rendyrk den. Veldig enig.
Vulpes Skrevet 22. april 2014 #38 Skrevet 22. april 2014 Flere menn kler barbert hode godt. For meg er det ingen dealbreaker, kan fint bli fysisk tiltrukket av en fyr selv om han ikke har løvemanke. Forresten, må bare dele denne videoen! Virkelig verdt å se, hahaha. EG HAR KLINA MED EN SKALLAMANN!! 2
Toxicwonderland Skrevet 22. april 2014 #39 Skrevet 22. april 2014 Det er smak og behag - og hvem personen uten håret er. F.eks denne karen fra Criminal Minds er finere uten hår enn med: Shemar Moore-CSH-056750.jpg Noen menn uten hår er finere skallet enn det de var med. Mens andre er finere med hår. Synes ikke du bør anskaffe deg en parykk, tror ikke du vil dra flere damer pga det, de vil nok heller ha en ekte blank skalle enn noen andres hår på hodet ditt
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #40 Skrevet 22. april 2014 Så lenge du kler å ikke ha hår, og ikke skjemmes over det er skallede menn meget sexy. Anlegg gjerne litt skjegg så du ikke blir helt hårløs. Selv elsker jeg skallede menn. Anonymous poster hash: 28c22...b17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå