Gå til innhold

skallet mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med å finne kjærligheten.

Vart tynn i hårmanken da jeg var 18, og bestemte meg tidlig for å "rake" alt bort og være skallet. Er bare i bakhodet det vokser hår ut, men som jeg barberer bort.

MEN det virker ikke som damer liker menn som er skallet. Alle reklamer viser menn med flotte hårfrisyrer, og føler nok at en del jenter/damer ofte faller for gutter/menn med flott frisyrer på hodet. Dessverre har ikke jeg dette da, men er uten hår.

Er det ikke noen jenter/damer som liker menn uten hår ?

Har ihvertfall ikke funnet noen enda, men mange damer som vil ta på /føle på hodebunnen som ikke har hår.

Blir litt frustrert da hårfrisyre skal ha så mye å si for den andre halvdel.

Faktisk opplevd også at damer har sagt til meg, at jeg er grei, hyggelig omtenksom osv, men at de ikke kan se seg selv sammen med en mann uten hår/skallet.

Har veldig lyst til å anskaffe meg en parykk, og gå ut på byen og sjekke om jeg får annen respons enn det jeg har fått de siste 20 årene etter at jeg ble skallet.

Bør jeg anskaffe meg parykk ??

Anonymous poster hash: 637df...966
Skrevet

Jeg syns skallete menn er sexy :)

• Liker 17
Skrevet

Har ingenting imot mannfolk uten hår, syns det kommer mer an på utseende ellers.

• Liker 2
Skrevet

kjæresten min har ikke hår, og han er heit ") faktisk så synes jeg han er finere uten hår enn med, men det er gjerne fordi jeg kun har kjent han uten hår.

Gjest Steamboat
Skrevet

Har veldig lyst til å anskaffe meg en parykk, og gå ut på byen og sjekke om jeg får annen respons enn det jeg har fått de siste 20 årene etter at jeg ble skallet.

Tør du å sjekke damer på byen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det. Samboeren er alltid glattarbert på hue i sommerhalvåret. Så lenge du barberer vekk de restene du har igjen ser det som regel bra ut :) Er verre med de som prøver å tviholde på litt hår, med hentesveiser o.l.

Anonymous poster hash: 5623b...d7a
  • Liker 7
Skrevet

Er skallet jeg også og var ganske deprimert når jeg merket at jeg kom til å bli det. Jeg har testet litt på afterski og slike ting rundt det å sjekke opp damer med lue på, og da har faktisk responsen vært mye større enn når jeg ikke har hatt det. Var kun morsomt, men jeg endte opp i senga til ei av damene der jeg faktisk måtte knulle hu med lua på. ;)

Men merker jo nå etterhvert som man blir litt eldre at jenter ikke lengre er så opptatt av det så responsen blir vell bedre og bedre etterhvert som man nærmer seg 30 årene og nå er det ikke noe problem lengre. Men det merkes ganske godt som skallet tidlig i 20 årene. Har jo lett for å tiltrekke seg jenter som liker litt den "bad-boy" typen, da man fort blir kastet i den båsen som skallet og litt stor.

• Liker 2
Skrevet

Nei, ikke skaff deg parykk. Jeg synes det er digg med skallede menn, og det er det mange andre jenter som gjør også. Du har bare møtt feil damer;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Finnes da masse menn som er skallet og som er sexy!:) Om det er noen trøst så har jeg selv en mann på 34, og han begynte også å miste håret i samme alder som deg(faren og broren hans er akkurat likens, starta enda tidligere!), men han har ikke kommet så langt som å rake det av. Og for meg spiller det fint liten rolle. Ja, menn er flott med en fyldig manke også, men det er nå jaggu ikke det viktigste jeg ser etter i en mann! Det er jo bare hår:)

Anonymous poster hash: d8acf...787
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Blanke skaller er creepy, men det er enda mer creepy med parykk.

Anonymous poster hash: 656d7...942
  • Liker 2
Gjest ferale
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av ferale
Skrevet

Hva slags damer er det du velger siden de syns det er turnoff med skallet isse? Du er utfra det du sier 38 år gammel, og da burde du vel drite i slike damer?

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke parykk! Det er mindre sexy enn en bar skalle :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Setter parykk på vent. Skjønner at det er damer som liker skallete menn, har bare ikke møtt henne enda. Her i Bergen virker damene litt mer overlegne når det gjelder skallete menn, da jeg har fått et helt annet inntrykk ifra andre plasser i landet.

Kan nevne at jeg er 40 år og merker ihvertfall ikke at damene aksepterer dette mer i denne alderen enn de i 20-årene.

Er vel en grunn til at det ikke finnes noen tv anker/programledere som er skallet. Sendte NRK en mail om hvirfor det ikke finnes noen programledere hos de som er skallet.

Har også hørt at finn gnatt i tv2 ble tatt av skjermen da de mente at han ikke passet som skallet på tv skjermen.

de fleste dating nettsider spør etter hårfargen din. Har jo ikke hår, og kan ikke velge skallet av valgene som en kan velge. Tydeligvis vil de ha hår på mannfolka på datingnettsidene.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo prøve deg med parykk for å sjekke responsen da? Men få iallfall hjelp til å finne en proff en laget av ekte hår og som koster litt og ser veldig ekte og naturlig ut, med riktig farge til din hudtone.

Tenker at ikke nødvendigvis parykken gjør det store utslaget, men heller selvtilliten du kanskje får med den (placebo effekt?) ;)

Anonymous poster hash: 0bd6c...c9d
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver ikke å skremme deg TS, men jeg tror det er få kvinner som liker skallet menn. Og en annen ting er det at de fleste her inne på KG er mer "reasonable" enn kvinner/menn ute i "virkeligheten" :/

Anonymous poster hash: 807cf...b37
Skrevet

Ts her

Setter parykk på vent. Skjønner at det er damer som liker skallete menn, har bare ikke møtt henne enda. Her i Bergen virker damene litt mer overlegne når det gjelder skallete menn, da jeg har fått et helt annet inntrykk ifra andre plasser i landet.

Kan nevne at jeg er 40 år og merker ihvertfall ikke at damene aksepterer dette mer i denne alderen enn de i 20-årene.

Er vel en grunn til at det ikke finnes noen tv anker/programledere som er skallet. Sendte NRK en mail om hvirfor det ikke finnes noen programledere hos de som er skallet.

Har også hørt at finn gnatt i tv2 ble tatt av skjermen da de mente at han ikke passet som skallet på tv skjermen.

de fleste dating nettsider spør etter hårfargen din. Har jo ikke hår, og kan ikke velge skallet av valgene som en kan velge. Tydeligvis vil de ha hår på mannfolka på datingnettsidene.

Jeg bor i Bergen og har ikke det inntrykket i det hele tatt. Flere av mine venninner har menn uten hår :) Ikke få deg parykk, det ser bare teit ut!!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har ingenting imot skallede menn. Skallede menn med skjegg er ofte veldig lekkert! Det ser mye bedre ut å snaue alt hvis man begynner å bli tynn på toppen, enn hvis man tviholder på de resterende hårstråene i håp om å skjule hårtapet...

Jeg er forresten også fra Bergensområdet, og jeg er ikke den eneste i min omgangskrets som liker menn både med og uten hår ;)

Endret av Thorn
Skrevet

40år? Da er det på tide å faktisk godta at du er skallet. Jeg tok det hardt jeg også som 20 åring og skallet, men det tok meg 3-4 år å godta det, ikke 20 år.

• Liker 2
Gjest Sabrina
Skrevet

Jeg syns skallete menn er sexy :)

Jeg også!

Forøvrig mener jeg også at TS bare skal droppe parykk. Man tenker jo på hva slags signaler man gir når man tyr til den slags. Du sier jo indirekte at det å være skallet er noe en bør skamme seg over. Det blir jo feil. Vær stolt av det du har. Fake it till you become it! Ingenting er mer attraktivt, enn en mann som er trygg på seg selv og sitt ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...