Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Er en jente som er veldig omtenksom mot andre og svært så behersket i oppførselen. Lar aldri sinnet mitt gå utover andre og banner aldri i andres nærvær. Er også ganske "dannet" med tanke på væremåte og oppførsel. Sier og roper aldri stygge gloser mot andre mennesker, men jeg tenker mye "slemt." Er det noe som tester tålmodigheten når jeg er alene, banner jeg uten å tenke meg om. "Faen i helvete", "helvete" og "jævla dritt" er "sinnaordene" mine. Jeg tenker "slemt" om andre mennesker også: "Kom igjen da, din treging", "jævla idiot", "skulle gjerne kastet personen i sjøen" og slike setninger tenker jeg ofte dersom en person irriterer meg veldig. Føles som at jeg har en helt splittet personlighet. De menneskene som kjenner meg og andre jeg omgåes med kunne nok aldri forestilt seg at jeg sier slike ting i tankene mine
Andre som har det slik? Det kan da ikke være så unormalt (håper jeg)?

Anonymous poster hash: cd06d...202
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Jeg også.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har det likt. Anonymous poster hash: 91a1b...f23

Gjest Kvinneline
Skrevet

Alle har vell sine tålmodighetsgrenser. Jeg er litt lik, banner aldri høyt, men mye "inni" meg. Jobbet med barn i mange år, og er veldig opptatt av å ikke banne foran de, dermed har banneord liksom forsvunnet helt. Men det finnes mange idioter der ute som får meg til å tenke mye rart :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har det likt.

Anonymous poster hash: 91a1b...f23

Fint å høre :)

AnonymBruker
Skrevet

Alle har vell sine tålmodighetsgrenser. Jeg er litt lik, banner aldri høyt, men mye "inni" meg. Jobbet med barn i mange år, og er veldig opptatt av å ikke banne foran de, dermed har banneord liksom forsvunnet helt. Men det finnes mange idioter der ute som får meg til å tenke mye rart :fnise:

Det som er saken her, er at jeg har egentlig veldig dårlig tålmodig, men viser det aldri for andre - men inni meg banner jeg og sier mye tåpelige banneord og setninger.
Det finnes utrolig mange irriterende mennesker, som får meg til å tenke skikkelig slemme ting :vetikke::laugh:

Skrevet

Tror det er helt vanlig, og at de aller fleste mennesker tenker rimelige grusomme ting om andre støtt og stadig. Selv prøver jeg å slutte med det, for jeg tror ikke jeg har godt av å tenke på en så negativ og aggressiv måte om andre mennesker. Selv om dama foran meg i køen er treig så hjelper det egentlig ikke at jeg tenker at hun er en jævla pikk. Køen går ikke raskere, og jeg føler meg egentlig ikke bedre heller.

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er helt vanlig, og at de aller fleste mennesker tenker rimelige grusomme ting om andre støtt og stadig. Selv prøver jeg å slutte med det, for jeg tror ikke jeg har godt av å tenke på en så negativ og aggressiv måte om andre mennesker. Selv om dama foran meg i køen er treig så hjelper det egentlig ikke at jeg tenker at hun er en jævla pikk. Køen går ikke raskere, og jeg føler meg egentlig ikke bedre heller.

Sunt og positivt er det nok ikke, men når tålmodigheten min blir testet og jeg blir irritert, er det bedre at jeg tenker slike tanker, i stedet for å si det høyt og la det gå utover andre. Det er finnes dessverre altfor irriterende mennesker til at jeg kan slutte med dette :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Det merkes godt på mange perfekte bærumspiker at de har store aggresjons-issues på innsiden. Dermed virker de bare falske, når de går rundt og skal være dannet og behersket utad. Autentisk uttrykksmåte derimot, er veldig attraktivt.

Anonymous poster hash: 7cce4...e02
  • Liker 1
Skrevet

Jeg sier det høyt også. Enda verre.

AnonymBruker
Skrevet

Det merkes godt på mange perfekte bærumspiker at de har store aggresjons-issues på innsiden. Dermed virker de bare falske, når de går rundt og skal være dannet og behersket utad. Autentisk uttrykksmåte derimot, er veldig attraktivt.

Anonymous poster hash: 7cce4...e02

Er ofte altfor pent oppdratt, dannet og behersket selv, men er enig :).

Det er noe menneskelig og befriende med mer frittalende folk som ikke sensurerer seg selv så mye og kan le av det meste.

Anonymous poster hash: f46c3...861

AnonymBruker
Skrevet

Tror du er helt normal TS :). Hvis jeg tror ingen hører meg, så glipper det ut noen skikkelig saflige gloser fra meg også dersom jeg irriterer meg over treg PC eller nøkler som har forsvunnet.

Anonymous poster hash: f46c3...861

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...