AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Jeg er ei jente på snart 20 år, som har vært singel en stund. Noe av grunnen til at det ble slutt med han forrige, var at vi var så forskjellige, særlig på det området at han hatet trening og fysisk aktivitet, og ville helst bare ligge inne på sofaen og se film og spise chips. Har datet noen gutter de siste månedene, men opplever at ingen av dem er sporty i det hele tatt. Ja, noen av dem er kanskje medlem på treningssenteret, men når jeg var der sammen med han ene, gjorde han bare to-tre styrkeøvelser før han ville hjem. Jeg blir så lei, ønsker meg en skikkelig sporty gutt som jeg kan være meg selv hundre prosent sammen med. Er det meg det er noe galt med? Finnes det virkelig ingen gutter som er like glad i fysisk aktivitet som meg? Jeg vil ha en gutt som kan være med på treningssenteret, som jeg kan jogge sammen med, gå søndagstur på fjellet sammen med, og som liker sunn mat. Selvfølgelig kan vi kose oss med film og pizza en kveld, men er så lei late mannfolk!!! Hjelp meg. Anonymous poster hash: a0903...bbc 2
Timza Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Meld deg på en eller annen aktivitet? De mennene du møter der vil jo ha samme interesser, eller ihvertfall den interessen som du har.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Sååå enig! Anonymous poster hash: f22ab...c29 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Meld deg på en eller annen aktivitet? De mennene du møter der vil jo ha samme interesser, eller ihvertfall den interessen som du har. Hvilken aktivitet da? Er liksom ikke interessert i en spesiell sport eller noe, men er generelt glad i trening og friluftsliv. Mens jeg føler alle guttene jeg møter kvier seg for å gjøre noe som får pulsen til å stige. Alle ser på trening som slitsomt, og ikke noe gøy Anonymous poster hash: a0903...bbc
Timza Skrevet 21. april 2014 #5 Skrevet 21. april 2014 Hvilken aktivitet da? Er liksom ikke interessert i en spesiell sport eller noe, men er generelt glad i trening og friluftsliv. Mens jeg føler alle guttene jeg møter kvier seg for å gjøre noe som får pulsen til å stige. Alle ser på trening som slitsomt, og ikke noe gøy Anonymous poster hash: a0903...bbc Trening og friluftsliv? Orientering? Jeg aner jo ikke hva du liker, så dette er jo noe du må undersøke selv. Dessuten trenger du jo ikke bli der akkurat, du kan melde deg på og møte opp et par ganger for å se om du finner noen kjekke sporty karer, og liker du ikke aktiviteten eller det ikke er noen der som du liker, så prøver du noe annet.
losingedge Skrevet 21. april 2014 #6 Skrevet 21. april 2014 Jeg er gutt på 24, trener styrke 5-6 dager i uka, og elsker fjellet på sommeren og høsten, da mest tyngre toppturer på 1200m ++ Vi finnes skjønner du:) Kjører også en del tennis på sommeren, det er så gøy, og vanskelig. Er singel og XD
Gjest Steamboat Skrevet 21. april 2014 #7 Skrevet 21. april 2014 (endret) Er dette en spøk? Synes nesten samtlige på den alderen trener. Ellers er det ikke veldig vanskelig å sile ut hvem som trener og hvem som ikke gjør det. Endret 21. april 2014 av Steamboat 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #8 Skrevet 21. april 2014 Jeg er gutt på 24, trener styrke 5-6 dager i uka, og elsker fjellet på sommeren og høsten, da mest tyngre toppturer på 1200m ++ Vi finnes skjønner du:) Kjører også en del tennis på sommeren, det er så gøy, og vanskelig. Er singel og XD Godt å høre at dere finnes! Jeg liker også å utfordre meg selv med tyngre toppturer, har veldig lyst til å bestige Galdhøpiggen i sommer! Men er litt lei av å ha foreldrene mine som selskap på tur.... (Siden ingen andre vil). Anonymous poster hash: a0903...bbc 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #9 Skrevet 21. april 2014 Er dette en spøk? Synes nesten samtlige på den alderen trener. Ellers er det ikke veldig vanskelig å sile ut hvem som trener og hvem som ikke gjør det. Å møte opp på Sats for å se seg i speilet er ikke det samme som å trene ;p Anonymous poster hash: fb87a...478 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #10 Skrevet 21. april 2014 Huh? Det er jo massevis av sporty menn. De fleste jeg gikk på skole med er medlem av treningssenter, står på ski hele vinteren, og har masse sommeraktiviteter resten av året. Og selv om enkelte ser seg i speilet på treningssenteret, er ikke det normen. De fleste trener. En jeg datet jobbet 60 timers uke og trente ikke mye men etter vi ble sammen begynte han å trener mer for å bli i bedre form. Han syntes han måtte holde tritt ettersom jeg er 20 år yngre, men jeg BA ham aldri om å trene. Anonymous poster hash: fe7e2...121
Rapunzel_ Skrevet 21. april 2014 #11 Skrevet 21. april 2014 Jeg har også litt samme problem som deg. Selv om jeg ser mange gutter som trener på treningssenteret, så er aldri de jeg kommer i kontakt med glad i å bevege seg og bruke kroppen. Nei, drømmemannen må jeg nok lete lenge etter, gitt. 1
Apocalypse Skrevet 21. april 2014 #12 Skrevet 21. april 2014 Jeg synes dette høres merkelig ut. For meg er det motsatt; har fått høre av flere gutter at jeg er for lite sporty Men hva med å prøve å komme i kontakt med noen over nettet da? Vet det høres litt på trynet ut når man vil møte sporty mennesker, men har sett at Fitnessbloggen.no sitt forum har en egen kategori for "aktiviteter og sosialt." Har kun tittet innom der et par ganger så vet ikke hva slags folk som henger der, men kan jo være verdt et forsøk.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #13 Skrevet 21. april 2014 Trekk til de stedene man finner gutter som trener. Melde seg inn på treningssenter (du får luke ut de som bare speiler seg da), melde seg inn i turistforeningen (kanskje de har noen slags fellesturer?), melde seg inn på forum der det henger mest folk som liker å være i aktivitet etc. Er nok større sjanse å treffe likesinnende der, enn om man spiller et dataspill. En barndomsvenn traff forresten sin kone på toppen av Galdhøpiggen. Anonymous poster hash: 19235...482
pratsom Skrevet 21. april 2014 #14 Skrevet 21. april 2014 (endret) Om det er noen trøst så gjelder dette damer også, mye latskap ute og går Jeg får si som en "klok" mann sa til meg en gang. "Hvor finner du alle de pene damene du dater? Jeg finner de mindre pene damene, så drar jeg i motsatt retning". Noe useriøst, men den setningen fungerer i veldig mange settinger. Finner du ikke det du leter etter, ja, da leter du på feil plass. Endret 21. april 2014 av pratsom
Gjest Whitestripes Skrevet 21. april 2014 #15 Skrevet 21. april 2014 Trekk til de stedene man finner gutter som trener. Melde seg inn på treningssenter (du får luke ut de som bare speiler seg da), melde seg inn i turistforeningen (kanskje de har noen slags fellesturer?), melde seg inn på forum der det henger mest folk som liker å være i aktivitet etc. Er nok større sjanse å treffe likesinnende der, enn om man spiller et dataspill. En barndomsvenn traff forresten sin kone på toppen av Galdhøpiggen. Anonymous poster hash: 19235...482 Styr unna de som bare står og pumper jern. De er ikke spesielt sporty, selv om de bygger muskler. Lange fjellturer er ikke det som står øverst på lista til de muskelgutta. Trege muskler og lite kondis. Hva med å melde seg inn i DNT? Ei jeg jobber sammen med, sitter i fylkesstyret her i fylket, og hun treffer masse folk på turer og arrangementer.
Bixity Skrevet 21. april 2014 #16 Skrevet 21. april 2014 Hvilken aktivitet da? Er liksom ikke interessert i en spesiell sport eller noe, men er generelt glad i trening og friluftsliv. Mens jeg føler alle guttene jeg møter kvier seg for å gjøre noe som får pulsen til å stige. Alle ser på trening som slitsomt, og ikke noe gøy Anonymous poster hash: a0903...bbc Dnt ung ig dnt har masse arrangementer som det er mulig å møte sporty folk
AnonymBruker 42 Skrevet 21. april 2014 #17 Skrevet 21. april 2014 (endret) Jeg er så lei av "så lei av-tråder" Hjelp meg! Hvis du er så lat at du ikke gidder/klarer å finne noen som er "sporty" nok selv, så er det goooooode mulighter for at du har overvurdert din egen "sportyness".... Endret 21. april 2014 av Beeblebrox
Teeden Skrevet 21. april 2014 #18 Skrevet 21. april 2014 Har det slått deg at det å traske rundt i fjellet å se på kjedelig, grå, platt, trist, gudsforlatt norsk natur er noe de fleste ikke forbinder med å være sporty? 1
Gjest Runforit Skrevet 21. april 2014 #19 Skrevet 21. april 2014 Ta en tur på Klatreverket. Hadde jeg vært singel så er det ufattelig masse digge og sporty gutter der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå