AugustBrud'04 Skrevet 9. juni 2004 #1 Skrevet 9. juni 2004 Har tenkt å ha en trompetist som skal spille et eller to solonumre i kirken. Er det noen som har forslag til noe fint som kan passe til trompet? Ramser også opp noen av de vi har tenkt på så kanskje noen kan få noen ideer av meg også Amazing Grace Summertime From this moment When a man loves a woman Love lift us up where we belong Tar i mot alle gode ideer med stor takk Fint å ha litt å velge i!
vimsa Skrevet 9. juni 2004 #2 Skrevet 9. juni 2004 Vi skal ha "You raise me up" av Josh Groban, men det er med sangsolist i tillegg til flygel og trompet! Det blir helt sikkert knall!
Isiselin Skrevet 9. juni 2004 #3 Skrevet 9. juni 2004 "The Rose" "Six ribbons" (fra Mot alle vindar) "Mitt hjerte er ditt" "Kjærlighetsvisa" "Gje meg handa di ven" "Engler i sneen" "Crescendo i gågata" "Kjærlighet"
Isiselin Skrevet 9. juni 2004 #4 Skrevet 9. juni 2004 "Suddenly" (Billy Ocean) "Now and forever" (Richard Marx)
Saeria Skrevet 9. juni 2004 #5 Skrevet 9. juni 2004 "Six ribbons" (fra Mot alle vindar) TUSEN TAKK, ISISELIN! :kysse: Jeg har gått i og lurt meg i hjel leeeeenge på hva den serien het. Husker så godt den sangen fra da jeg var liten! Du har vel ikke den engelske tittelen også. :oops:
Isiselin Skrevet 9. juni 2004 #6 Skrevet 9. juni 2004 Vakker, vakker serie, ja! Tror faktisk den het "Against all winds" orginalt, jeg, men det er jeg ikke 100% sikker på! Usannsynlig vakker sang forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå