Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du kjærlighetssorg? Kanskje var det et stygt brudd? Er du virkelig villig til å gi slipp? Har DU virkelig prøvd alt for å få det til å fungere? Elsker du denne personen? "Aldri spør hva andre kan gjøre for deg, spør heller hva du kan gjøre for dem"!

Hvorfor ikke kjempe for det man ønsker/elsker/trenger - istedetfor å gi opp?

Anonymous poster hash: eaf37...6e0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ga ikke opp. Jeg fant ut at jeg ikke trengte det jeg trodde. Jeg vil egentlig noe annet. Anonymous poster hash: 14207...a82

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og noen ganger har man kjempet så lenge uten å få noe tilbake. Ikke alle gir opp med en gang.

Anonymous poster hash: f3f2e...739

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjempet i nesten to år, og fått særdeles lite tilbake. Er en fighter, ikke en quit'er, men i dette tilfellet kastet jeg inn håndkleet før jeg ble gal.

Anonymous poster hash: 4d7f7...0a1

AnonymBruker
Skrevet

Har den verste sorgen over min eks nå. Jeg har gitt opp kampen etter mye om og men. Jeg elsker han av hele mitt hjerte, men pga så mye tull har hans følelser forandret seg.

Da gir jeg slipp selvom det er helt grusomt vondt.

Anonymous poster hash: e7dc5...ea7

AnonymBruker
Skrevet

Har den verste sorgen over min eks nå. Jeg har gitt opp kampen etter mye om og men. Jeg elsker han av hele mitt hjerte, men pga så mye tull har hans følelser forandret seg.

Da gir jeg slipp selvom det er helt grusomt vondt.

Anonymous poster hash: e7dc5...ea7

Samme her.Min ex dumpet meg til fordel for ei annen. Har ikke snakket sammen siden bruddet, jeg er for stolt til det. Han hadde ikke svart heller. I følge facebook er de så lykkelige atte.. bare klinebilder og nå er hun gravid :( Det kommer aldri til å skje med meg for denne kjærlighetssorgen kommer aldri til å gå over. Det vet jeg.

Anonymous poster hash: 92833...8f8

AnonymBruker
Skrevet

Vel, hun er sammen med et dophue, steroidemis og notorisk utro psykopat og voldsforbryter...

Men nei...jeg gir ikke opp...ikke enda.

Anonymous poster hash: f4dda...cfc

Skrevet

Det finnes grenser for hvor lenge man skal dra lasset for to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...