AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Jeg sliter veldig med kviser på ryggen for tiden. Det gjør at det ikke er noe særlig å går med fine topper, eller kjoler, også syns jeg det er utrolig flaut å ha sex med kjæresten min i stillinger der han ser ryggen min. Det kan jo ikke være særlig opphissende To much infomation, I know! Noen som har tips til hvordan jeg kan få vekk disse ekle kvisene? Helst noe som virker litt raskt?? Anonymous poster hash: 762d5...a22
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Har du byttet shampo/balsam før dette kom? Pass på at du ikke får det på ryggen når du dusjer. Ellers er mitt beste tips rens, skrubb og serum fra MD formulations. Anonymous poster hash: 1a758...82b
Gjest princess123 Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 En kamerat av meg som slet med kviser på rygger brukte en ryggkvisesåpe(som han kalte det) fra Pro Active(vet ikke om jeg skriver det riktig). Etter to uker var alt borte! Har sett det merket på Vita hvis jeg husker riktig, men du får det nok også på apotek. Pass på at du bruker en såpe som faktisk er til rygg/ kropp, da de har mange produkter til ansiktet også, så du ikke blander de! Et annet tips: Etter du har vasket håret med shampoo og balsam, brukt hårkur etc. renner disse produktene nedover ryggen din. Hårkur og balsam er jo fete produkter, og blir de igjen på kroppen vil huden bli fetere, som gjør at kvisene kommer. Vask ryggen med såpe ETTER du har blitt ferdig med alt av vask og stell av håret :-) Også kosthold, så klart, men det har du sikkert tenkt over!
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Sol! Sliter selv med kviser på ryggen i perioden, og det blir raskt bedre hvis jeg sitter litt ute med sola mot ryggen. Anonymous poster hash: c8cd7...18c
Avalon Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 For meg virket Jan Marini veldig bra, sol virket ikke på meg. Fant ut grunnen etterhvert til kvisene, jeg gikk i behandling hos naprapat og han bruker nok en mineralolje.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 Datteren min har hatt masse kviser på ryggen og fikk antibiotika av hudlege. Etter to måneder er hun blitt knallfin :-) Jeg anbefaler deg å bestille time hos hudlege istedenfor å prøve deg frem med mye som ikke funker.Anonymous poster hash: 2508f...abb
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Jojobaolje hjelper litt, i tillegg til ikke å klemme i det hele tatt! Hjelper også å ikke drikke alkohol, spise sukker eller meieriprodukter.Anonymous poster hash: 486a6...a82
Gjest Teora Skrevet 7. juni 2014 #8 Skrevet 7. juni 2014 For meg har det hjulpet å bytte ut butikksjampo/balsam med Green People, være veldig nøye på å dra håret til side for å skylle ryggen godt etter at jeg har vasket ut balsam, også pleier jeg å smøre med et tynt lag aloe vera-gel, mest fordi jeg har en tendens til å klø på ryggen etter dusj (sikkert tørr hud), og aloe veraen hjelper mot det, gir i hvert fall ikke mer kviser, og hjelper kanskje litt på at arr blir fortere borte. Og en ting til: Ikke plukk! (Hilsen må-plukke-og-det-blir-så-stygt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå