Gå til innhold

Å bli vant til singellivet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For omtrent en måned siden ble det slutt mellom meg og kjæresten. Jeg er ei jente på snart 20 år, og vi har vært sammen siden jeg var 16. Nå, en god stund etter bruddet, klarer jeg fortsatt ikke å se på meg selv som singel. Jeg er ikke forelsket i han mer, og vi begge ville gjøre det slutt, men likevel synes jeg det er vanskelig å bli vant til å være singel, og å se fordelene med singellivet. Hvis noen spør om jeg har kjæreste, skal jeg nesten til å svare ja, men når jeg tenker meg om først så kommer jeg på at jeg faktisk ikke har det.

Jeg bor fortsatt i leiligheten vi hadde sammen (han bor hos en kompis), siden jeg ikke får ny leilighet før i juni, og vi har oppsigelsestid på denne. Kanskje dette kan være litt av grunnen til at jeg stadig blir påmint han?

Noen som har tips til hva jeg burde gjøre som "nysingel"? Klarer heller ikke å slå meg løs på fest, da jeg er vant til å alltid passe på så jeg ikke sender ut feil signaler til gutter, siden dette ville vært dårlig gjort ovenfor en kjæreste.

Hilsen en usikker jente

Anonymous poster hash: f3e83...348
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyt friheten. Du har kun deg selv å tenke på, og du kan gjøre hva du vil, når du vil. Du trenger ikke bestandig å forklare noen hvorfor du kom hjem så sent fra byen, eller hvorfor du er i dårlig humør en dag. Ta skikkelig godt vare på deg selv, og bygg opp selvtilliten din. Kos deg med venninner og familie, uten at du trenger å ha dårlig samvittighet for at du egentlig burde vært sammen med kjæresten. Det finnes både fordeler og ulemper ved det meste, og som singel så synes jeg det er særlig viktig å fokusere på fordelene man har, hvis ikke går man bare rundt å lengter etter noe som man mest sannsynlig vil få i løpet av livet uansett ;) Tenk deg så herlig det blir når du (kanskje) får mann og barn, og du kan tenke tilbake på at du nøt singellivet fullt ut da du var ung. Hallo, du er bare 20 år, og har hele livet foran deg!

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...