Gå til innhold

Katten vår biter- spesielt meg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Katten vår er 10 år og virker litt gammel og gretten, skal aller helst ligge å være der hvor vi er men koser vi på han så går han. Det er stort sett jeg som mater og han og så fort han ser mer, gnir han seg inntil meg samtidig som han han biter- koser og biter samtidig. Jeg kan også ligge å se på tv så sitter han plutselig i armen min og biter. Han har aldri bitt barna som har vokst opp sammen med katten og som nå har blitt ungdommer og er på vei ut av redet. De mener det forøvrig er kjærlighetsbiting, mens jeg mener han er irritert... Han har drevet med dette et par år nå, og hver gang han gjør det blåser jeg på han så han skal slutte men han kommer raskt tilbake og biter meg igjen! Noen som vet hva slik adferd skyldes?

Anonymous poster hash: a2105...169

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min katt gjør akkurat det samme! Var til dyrlegen og de mente det var fordi han var usikker på meg. De sa også at det kunne være at han hadde vondt en plass.

Men siden katten er gammel, kan det jo være at han begynner å bli senil. Hunden til bestevenninnen min er blitt senil og den oppfører seg veldig rart. Elsker å gjøre ting hun ikke likte før og innimellom bjeffer hun på folk som hun tidligere har er kjempeglad i og sånn.

Jeg ville tatt katten en tur til legen og sjekket at han ikke har det vondt noen plass :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...