Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 40 år og singel. Gjennom trening og fritidsaktivitet har jeg truffet mannen i mitt liv. Jeg er så betatt og forelsket. Han er gift og 2 barn. Han sier at i flere år har han tengt å ta ut skilsmisse men det har bare blitt slik...hans kone og han var til psykologer og familievernkontor for 3 år siden. På utsiden så det ok ut etter det men han vil ikke ha det slik. De deler knapt seng. Sex har de ikke lenger sier han...hans kone er psykisk syk. Hun er veldig jevnlig hos psykolog, tar store doser piller, sover hele dagen, tar ikke hus og hjem lenger osv osv. Jeg og han har truffet hverandre mange ganger nå i 3 mnd. Vi har hatt sex og vi er på treningsturer sammen. Vi er veldig veldig forelsket og vi sliter nå. Jeg har vondt av hele opplegget og føler at dette ikke er riktig. Jeg sover dårlig og trener unormalt mye...vi tekster sammen hver dag, vi ringes hver dag. Han sier han skal komme til meg men han kan ikke si dette hjemme enda fordi hun er "syk" som han omtaler henne. Han sier han må prate med flere, han må få noen til å sitte sammen med de når dette skal frem i dagen. Hva mener dere der ute? Kommer dette til å skje?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er som regel det de sier om konene sine at de er psykisk syke. Som regel går de ikke.... Og det er barn i bildet. Så dette kan bli komplisert.

Anonymous poster hash: 16134...d04
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Han kommer ikke til å skille seg og du har gått på den vanligste og den dårligste historien til en gift mann som vil ha seg litt utpå!

Sorry!

Anonymous poster hash: 1fc94...a7f

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Du må i så fall presse han mer til det da.

Anonymous poster hash: 7edba...745
Gjest Sobril
Skrevet

Det er som regel det de sier om konene sine at de er psykisk syke. Som regel går de ikke.... Og det er barn i bildet. Så dette kan bli komplisert.

Anonymous poster hash: 16134...d04

Signerer.

AnonymBruker
Skrevet

Undskyldning eller sannhet, ikke vet jeg, men om det var sant om hans kone - vil du ha en mann som forlater deg når du blir syk? Slik som det høres ut her, er hennes sykdom grunnen til at det ikke går bra. Håper du ikke blir kronisk syk eller noe med denne fyren her!

Anonymous poster hash: fc585...6ef
  • Liker 14
Skrevet

Om han skulle snakke sant ...

Så er ikke kona i stand til å ha omsorg for barna. Er du klar for å bli stemor på heltid? For to barn som vil hate deg fordi du splittet foreldrene deres? Er du klar for masse komplikasjoner med en alvorlig psykisk syk ex, som garantert ikke blir bedre av en skilsmisse?

• Liker 18
Skrevet

Om han skulle snakke sant ...

Så er ikke kona i stand til å ha omsorg for barna. Er du klar for å bli stemor på heltid? For to barn som vil hate deg fordi du splittet foreldrene deres? Er du klar for masse komplikasjoner med en alvorlig psykisk syk ex, som garantert ikke blir bedre av en skilsmisse?

Skrevet

Hei. Ja jeg har 4 barn selv så det med barn føler jeg meg veldig klar for.....nå når temaet har dukket opp der hjemme har plutselig kona kommet tilbake i senga, jeg må holde mere avstand, vi må være mere forsiktige og han må gjøre dette riktig sier han.
Skrevet

Tørr ikke presse med noe. Jeg er redd jeg mister han da. Jeg må være snill pike nå, være taus, ikke si noe, trekke meg på sidelinjen og vente. Føler at gjør jeg den minste feil nå så er slaget tapt.

Du må i så fall presse han mer til det da.

Anonymous poster hash: 7edba...745

Skrevet

Hei. Ja jeg har 4 barn selv så det med barn føler jeg meg veldig klar for.....nå når temaet har dukket opp der hjemme har plutselig kona kommet tilbake i senga, jeg må holde mere avstand, vi må være mere forsiktige og han må gjøre dette riktig sier han.

Kona har plutselig havnet tilbake i senga? Vel, det vil vel ikke overraske noen at en depresjon forverres av at man får høre at mannen vil gå fra en?
  • Liker 4
Skrevet

Han sier at hvis hans utroskap skal bli oppdaget av en feil han gjør skal han stå i det men hvis jeg røper meg så kommer det til å ta veldig lang tid før han kontakter meg.

Undskyldning eller sannhet, ikke vet jeg, men om det var sant om hans kone - vil du ha en mann som forlater deg når du blir syk? Slik som det høres ut her, er hennes sykdom grunnen til at det ikke går bra. Håper du ikke blir kronisk syk eller noe med denne fyren her!

Anonymous poster hash: fc585...6ef

Gjest Keikolina
Skrevet

Å herregud, dette er jo en klassiker. Syk kone, aldri sex. Kom deg unna.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du røper deg så vil det ta veldig lang tid før han kontakter deg??

La meg oversette: hold dette hemmelig hvis ikke mister du meg.

Også kjent som følelsesmessig utpressing, noe mange bedriver når de har noen på si.

Dette blir du bare ulykkelig av. Mitt råd: ønsk han lykke til, forklar at du elsker han, men at du ikke kan eller vil være i et forhold før han har tatt sine oppgjør og er klar for en ny start. Punktum.

Anonymous poster hash: fcf3d...40b

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Her har du gått rett i fella ja... Så nå når kona har sex med han igjen trenger han deg ikke lenger, da må du "holde avstand".. Klassisk..

Anonymous poster hash: 41a5a...da2

• Liker 5
Gjest chisandra
Skrevet

Han har jo hele den klassiske oppførselen vi leser om gang på gang: Syk kone, ingen sex, dårlig forståelse etc. etc.

Jeg ser i spåkula mi, og ser følgende:

*Han må vente med å gå, fordi kona ikke vil takle brudd nå.

*Han må vente til ungene blir litt større.

Osv. osv.

Dette ender med at du er lei deg, og sperrer muligheten for å treffe en fri, rett mann.

Gjest Violetta
Skrevet

Bryt kontakten. Si at han kan komme til deg når han er skilt.

• Liker 6
Skrevet

Du har jo ingen pressmidler for at han skal skille seg nå, ettersom du har hoppet til sengs med ham. Han får i pose og sekk.

Ja, det skjer at menn forlater kona, også for en annen dame, hele tiden. Men;

- Menn som respekterer kvinner og er gode partnere innleder ikke forhold til andre mens de enda er gift. Var han virkelig ute etter å forlate henne hadde han gjort det allerede.

- Menn som er gift har alltid en unnskyldning for å ikke forplikte seg til deg. Det er komplisert, kona trenger ham, barna er ikke store nok. Listen har ingen ende.

Ditt eneste valg her er å utvikle ryggrad, si til fyren at du ikke er ute etter et elskerinne-forhold og at han ikke skal kontakte deg igjen foer han er skilt. Ja det er vanskelig, du er forelsket, men skal du ha et voksent forhold må du oppfore deg som en voksen.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvor har jeg hørt dette før...

Anonymous poster hash: 81204...0e3
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...