AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Hva skal jeg si Samtalen startet hyggelig og ok på tinder, så møttes vi senere samme dagen. Det var hyggelig det. Han spurte masse ting om meg og virket intressert i livet mitt liksom. Så dro jeg etterpå, og han ga meg en klem. Etter jeg dro, skrev jeg at han var kjekk. Han svarte at jeg var søt, og at han angret på at han ikke ga meg et kyss, og spurte om jeg ikke ville komme tilbake..så skulle jeg det, men foreldrene kom visst hjem fra hytten snart, så han spurte om vi kunne ta det en annen dag i steden. Så.. skrev jeg etterpå at det fristet å ligge i armkroken hans hvor han kontret med "er ting som frister med deg også" så jeg bare.. ehh right.. han svarte bare med et spørsmålstegn. Jeg sa "glem det ;)" nå har det vært stille i mange timer. Er det over og ut nå? Anonymous poster hash: a925e...ebc
Nuttery Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Kan jo hende han har sovnet eller lagt seg Jeg ville ikke tenkt så mye på det. Har han ikke svart innen tirsdag derimot ville jeg begynt å lure litt! Det går nok bra tenker jeg, høres ut som dere fikk en veldig hyggelig tone
Hecubaa Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 (endret) Han prøvde sikkert å jekke opp samtalen til et nytt nivå og når du da kontret med "ehh right" så ble han sikkert litt flau. Han holder kanskje litt avstand pga. det, så hvorfor ikke sende en ny melding til han og spørre hva han driver med eller noe sånt så glemmer dere hele hendelsen? Endret 21. april 2014 av Hecubaa
ALTGR Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Hva skal jeg si Samtalen startet hyggelig og ok på tinder, så møttes vi senere samme dagen. Det var hyggelig det. Han spurte masse ting om meg og virket intressert i livet mitt liksom. Så dro jeg etterpå, og han ga meg en klem. Etter jeg dro, skrev jeg at han var kjekk. Han svarte at jeg var søt, og at han angret på at han ikke ga meg et kyss, og spurte om jeg ikke ville komme tilbake..så skulle jeg det, men foreldrene kom visst hjem fra hytten snart, så han spurte om vi kunne ta det en annen dag i steden. Så.. skrev jeg etterpå at det fristet å ligge i armkroken hans hvor han kontret med "er ting som frister med deg også" så jeg bare.. ehh right.. han svarte bare med et spørsmålstegn. Jeg sa "glem det ;)" nå har det vært stille i mange timer. Er det over og ut nå? Anonymous poster hash: a925e...ebc Du avviste han ved å si ''ehh right''. Er du interessert i sex eller et forhold? Fordi det virker som han vil bare få deg i sengen og han har tatt avstand nå som du signaliserte at det ikke kommer til å skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå