AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Har ganske nylig blitt singel, et par mnd siden ca. Har vært på noen dater og merker at jeg har blitt helt stresset pga dette. Jeg bruker mye energi på å date og i ettertid går jeg rundt som et nervevrak, fordi jeg er redd for at fyren ikke vil ta kontakt. Jeg syns det er kjempevanskelig å vite om han faktisk er interessert. Går rundt og er i smådårlig humør, med klump i magen og lav selvfølelse. Og idet jeg får melding lyser jeg opp igjen og slapper av. Dette gjelder spesielt de to guttene jeg har hatt sex med. Dagen etterpå følte jeg meg så fæl og var skikkelig nervøs for at jeg ikke skulle høre mer fra de. Hørte noe fra begge, men går liksom bare og venter på å bli dumpet, at de ikke syns jeg er interessant mer og at det bare var at de likte utseendet mitt. Det er som om hele verdien min avhenger av disse guttene jeg dater. Noen ganger tenker jeg på å kutte de 100% ut for å få "sjelero". Prøver å overbevise meg selv om at jeg ikke vil være kjæreste med de uansett og at det derfor er best om dette dør ut. Så begynner jeg å chatte med nye gutter også blir det enda mer kaos fordi de vil gjerne date meg, og jeg vet ikke hvordan ståa er med de andre jeg allerede har datet. Noen råd for å makte å drite i gutter? Å ikke la dem ødelegge selvfølelsen min på den måten. Føler meg som en usikker fjortis, men jeg er voksen. Trodde det skulle være spennende og kjekt å date, men alt jeg føler er usikkerhet og et følelsesmessig kaos. *utblåsning* Anonymous poster hash: 5f54e...851
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Du har bare vært singel i to måneder og allerede datet mange og hatt sex med to av de? Jøss, du tar ikke ting med ro ser jeg. Ikke rart du blir stresset slik du holder på. Anonymous poster hash: 1db0f...dbc 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Det er egentlig tilfeldig at det har skjedd så raskt. Har datet 4. Fikk meg Tinder 3 uker etter det ble slutt, og chattet med flere der. Har "kun" møtt de 4, kunne ikke akkurat be dem vente noen uker og måneder heller. Var litt i "må ut og treffe nye mennesker"-modus. Anonymous poster hash: 5f54e...851
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Du trenger en tid uten å date slik at ikke disse forventningene bygger seg opp og blir konstant negativt. Anonymous poster hash: c466a...2cd
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #5 Skrevet 21. april 2014 Har tenkt å roe ned, og tar ikke noe intiativ til flere dates for å si det slik. Problemet er bare at jeg har snakket med et par-tre gutter rimelig lenge nå og halvveis lovet å møte dem. Han ene gav nr sitt og sa jeg skulle ta kontakt når jeg hadde tid. Har aldri tatt kontakt nettopp fordi jeg ikke orker mer. Føler på en måte det er riktig å bare utsette disse sånn at det glir ut og blir ingenting. På en annen måte er det dumt å ikke gi de en sjanse, kun fordi jeg er sliten. Har allerede komt med mange unnskyldninger for at det ikke passer, og det er grenser på hva de gidder finne seg i. Vil møte dem, men det er så mye på en gang. For en mølje. I starten var det gøy å "ha mange på gang". Alle andre dater jo flere samtidig, det er bare jeg som ikke takler det. TS Anonymous poster hash: 5f54e...851
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #6 Skrevet 21. april 2014 Men hva er det du har så hastverk med? Det er 8 uker siden det ble slutt og du har allerede vært på en haug av dates og hatt sex med to forskjellige. Jeg dømmer deg ikke, men virker bare som om du har det fryktlig travelt med å finne deg noen ny? Du har jo på en måte fått rebound nå da, men du er ute etter en ny kjæreste eller? Jeg har vært singel i 9 mnd, hatt sex med én og datet to..Anonymous poster hash: 14fd5...cb8 1
Knirke Skrevet 21. april 2014 #7 Skrevet 21. april 2014 Det høres ut som du vil ha kjæreste bare for å ha kjæreste, uten å føle noe som helst for vedkommende 3
Meline37 Skrevet 21. april 2014 #8 Skrevet 21. april 2014 (endret) Har ganske nylig blitt singel, et par mnd siden ca. Har vært på noen dater og merker at jeg har blitt helt stresset pga dette. Jeg bruker mye energi på å date og i ettertid går jeg rundt som et nervevrak, fordi jeg er redd for at fyren ikke vil ta kontakt. Jeg syns det er kjempevanskelig å vite om han faktisk er interessert. Går rundt og er i smådårlig humør, med klump i magen og lav selvfølelse. Og idet jeg får melding lyser jeg opp igjen og slapper av. Dette gjelder spesielt de to guttene jeg har hatt sex med. Dagen etterpå følte jeg meg så fæl og var skikkelig nervøs for at jeg ikke skulle høre mer fra de. Hørte noe fra begge, men går liksom bare og venter på å bli dumpet, at de ikke syns jeg er interessant mer og at det bare var at de likte utseendet mitt. Det er som om hele verdien min avhenger av disse guttene jeg dater. Noen ganger tenker jeg på å kutte de 100% ut for å få "sjelero". Prøver å overbevise meg selv om at jeg ikke vil være kjæreste med de uansett og at det derfor er best om dette dør ut. Så begynner jeg å chatte med nye gutter også blir det enda mer kaos fordi de vil gjerne date meg, og jeg vet ikke hvordan ståa er med de andre jeg allerede har datet. Noen råd for å makte å drite i gutter? Å ikke la dem ødelegge selvfølelsen min på den måten. Føler meg som en usikker fjortis, men jeg er voksen. Trodde det skulle være spennende og kjekt å date, men alt jeg føler er usikkerhet og et følelsesmessig kaos. *utblåsning* Anonymous poster hash: 5f54e...851 Har hatt det på lignende måte. Nå har jeg funnet ut at jeg må roe meg ned som singel. Jeg må ikke ha en mann!. Det er så mye mer i livet som er bra!. Men jeg håper på å finne den rette, men da gjelder det å ta ting rolig, for da er det mest rett når den dukker opp. Lurt å fylle fritiden opp i andre ting enn dating for en periode. Foreks : trene, være med venner/ familie, dyrke andre interesser og hobbyer. Det å løpe fra mann til mann og stresse på, er bare tull. Jeg har gjort det samme, og aldri igjen. Lurt å vente med sex til en føler at det er helt rett, og at man kjenner personen veldig godt. Jeg har vært singel i ett år. Har datet noen få, men nå er det nok en måned eller to siden jeg var på date, føler for å roe litt ned, det er mest rett. Endret 21. april 2014 av Meline37
Meline37 Skrevet 21. april 2014 #9 Skrevet 21. april 2014 Har tenkt å roe ned, og tar ikke noe intiativ til flere dates for å si det slik. Problemet er bare at jeg har snakket med et par-tre gutter rimelig lenge nå og halvveis lovet å møte dem. Han ene gav nr sitt og sa jeg skulle ta kontakt når jeg hadde tid. Har aldri tatt kontakt nettopp fordi jeg ikke orker mer. Føler på en måte det er riktig å bare utsette disse sånn at det glir ut og blir ingenting. På en annen måte er det dumt å ikke gi de en sjanse, kun fordi jeg er sliten. Har allerede komt med mange unnskyldninger for at det ikke passer, og det er grenser på hva de gidder finne seg i. Vil møte dem, men det er så mye på en gang. For en mølje. I starten var det gøy å "ha mange på gang". Alle andre dater jo flere samtidig, det er bare jeg som ikke takler det. TS Anonymous poster hash: 5f54e...851 Jeg synes det blir feil å date flere samtidig. Jeg trodde alle gjorde det før, men de seriøse gjør ikke det tror jeg. Så vil du ha deg en seriøs mann, date en om gangen inntil det er forbi.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #10 Skrevet 21. april 2014 Du skylder ikke de mennene du halvveis har lovet å møte noen ting. Men du skylder deg selv å finne ro i den nye situasjonen og trives med den. Når du har funnet tilbake roen så vil datingen være mindre stress og mer kos.Anonymous poster hash: e5e35...272
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå