Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg med å regne ut hvor mye jeg vil få utbetalt per måned?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha fast stilling med rundt 470 000 kroner i året.

Jeg vil også ha en annen fast stilling, der vil jeg tjene omtrent 7500 i måneden før skatt. Dette regnes vel som biinntekt og går på et annet skattekort da den andre jobben er 100%?

Jeg har gjeld på 1 700 000 til bolig

Gjeld på 450 000 til Lånekassen.

Gir 2400 kroner i året til veldedighet. Sparer ikke i BSU. Har ingen andre inntekter/fradrag. Må vel også betalte kontingent til fagforening, det er vel på rundt 400 per måned.

Hvor mye kan jeg regne med å få utbetalt i måneden? Kommer til å jobbe noe ekstra på jobb to også, men det vil jeg eventuelt regne med utenom.

Hadde satt stor pris på hjelp!

Anonymous poster hash: 30161...76b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ha fast stilling med rundt 470 000 kroner i året.

Jeg vil også ha en annen fast stilling, der vil jeg tjene omtrent 7500 i måneden før skatt. Dette regnes vel som biinntekt og går på et annet skattekort da den andre jobben er 100%?

Jeg har gjeld på 1 700 000 til bolig

Gjeld på 450 000 til Lånekassen.

Gir 2400 kroner i året til veldedighet. Sparer ikke i BSU. Har ingen andre inntekter/fradrag. Må vel også betalte kontingent til fagforening, det er vel på rundt 400 per måned.

Hvor mye kan jeg regne med å få utbetalt i måneden? Kommer til å jobbe noe ekstra på jobb to også, men det vil jeg eventuelt regne med utenom.

Hadde satt stor pris på hjelp!

Anonymous poster hash: 30161...76b

Her er en kalkulator som kan hjelpe deg å beregne hvor mye du får utbetalt:

http://www.dinside.no/789330/slik-blir-din-skatt-i-2014

Såvidt jeg klarer å regne ut, vil du få utbetalt ca. 33 000 kr i en normalmåned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...