Gå til innhold

Hva nå? (dating osv)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Traff verdens fantasiske jente i kveld og vi hadde ikke vært sammen på lenge, det ble bar en liten gå tur en times tid og litt snakking, ikke noe mer. Hva kan jeg skrive for å fortelle at jeg liker hun ? noen hint? også lurer jeg på hva vi kan finne på neste gang. Forslag ? Vi bor litt fra hverandre men det er inget problem. åå, jeg liker hun så godt. men jeg liker ikke å si det først er litt sjenert sånn sett. Liker generelt ikke å snakke mye om følelsene mine så veldig mye. Tips til ting å gjøre og sms`er ?

Takk KG-folk!

Anonymous poster hash: 925c0...96b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

du kan jo sende en melding å si at du gjerne vil treffes igjen og at du hadde det veldig hyggelig sist.

forslag til ting dere kan gjøre... siste datet jeg var på så endte vi med å dra på butikken og handle og dro hjem til meg å laget den fantastiske middagen sammen. var innmari hyggelig. drakk litt vin mens vi holdt på og snakket og lo. dette vil jeg absolutt anbefale deg å gjøre! og man trenger heller ikke å være flink til å lage mat. det er IKKE jeg, så vi fikk oss noen latterkuler der ja.

hvis ikke finnes det jo enklere ting som å se en film, dra ut å spise, kino, bowling. you name it.

lykke til! :-)

Anonymous poster hash: 68221...762
Skrevet

Send en sms der du takker for en hyggelig tur, og at du gjerne vil se henne igjen. Det er en bra start, og noe jeg setter veldig pris på når jeg har møtt noen.

Hvis du ikke har hørt noe fra henne på noen dager kan du jo høre om hun vil finne på noe. Så får du heller hinte litt når dere møtes om at du liker henne, greit å ikke være for på også.. da blir det fort uinteressant.

Ting å gjøre: Klatring, grilling i parken, lage mat sammen, jogge en tur, dra på forballkamp, dra på museum, spille shuffel, ta en øl, film & godis, hun kan vise deg rundt der hun bor, konsert.

AnonymBruker
Skrevet

takk folk

AnonymBruker
Skrevet

takk folk

Bare håper at hun er vil det !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...