Angg Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Jeg sender litt meldinger med en mann (Oskar) som bor i en by jeg besøker et par ganger iåret. Han er verdens kjekkeste, men avstanden gjør at det ikke er aktuelt med et forhold. Vi har møttes hver gang jeg har vært der bare for å ha det kjekt sammen, uten noe mer fra min side ihvertfall. Nå dater jeg en i min egen by som jeg håper det er litt mer seriøst med, jeg vil ihvertfall ikke date andre i en liten periode. Nå sendte Oskar en melding, og sa han håpet å se meg neste gang jeg kom. Hva skal jeg svare på dette? Jeg vet svaret kanskje er enkelt, men trenger bare å vite i klartekst hva jeg skal skrive på meldingen tilbake.
Gjest tinbjo1 Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Du kan jo prøve å få fram at du dater en, så forstår han nok.
kulu-kulu Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Skriv at du ikke vil ha et slikt "forhold" som dere har , du vil heller satse på noe mer seriøst med en du har møtt der du bor. Det gjorde jeg en gang jeg var i samme situasjon , og han respekterte det og var glad for ærligheten min
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Jeg sender litt meldinger med en mann (Oskar) som bor i en by jeg besøker et par ganger iåret. Han er verdens kjekkeste, men avstanden gjør at det ikke er aktuelt med et forhold. Vi har møttes hver gang jeg har vært der bare for å ha det kjekt sammen, uten noe mer fra min side ihvertfall. Nå dater jeg en i min egen by som jeg håper det er litt mer seriøst med, jeg vil ihvertfall ikke date andre i en liten periode. Nå sendte Oskar en melding, og sa han håpet å se meg neste gang jeg kom. Hva skal jeg svare på dette? Jeg vet svaret kanskje er enkelt, men trenger bare å vite i klartekst hva jeg skal skrive på meldingen tilbake. Har du fortalt Oskar dette på et tidlig tidspunkt? Eller lever han i håpet eller troen om at dere har et alvorlig forhold på gang? Anonymous poster hash: 50345...cff
Angg Skrevet 20. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2014 Har du fortalt Oskar dette på et tidlig tidspunkt? Eller lever han i håpet eller troen om at dere har et alvorlig forhold på gang? Anonymous poster hash: 50345...cff Ja, vi var enige begge to at det bare er gøy sålenge vi har den avstanden vi har, og det kan fort gå en måned eller to mellom hver gang vi snakkes. Grunnen til at det er vanskelig å kutte kontakten helt er vel fordi jeg alltid vil ha i tankene hva som kunne skjedd hvis jeg valgte å satse på han, han er virkerlig verdens flotteste mann.. men samtidig er det ikke realistisk at det blir noe mer. Og føler det litt feil ovenfor han jeg dater nå å ha den type kontakt med en annen.
Gjest Tris Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 Da svarer du at du gjerne tar en øl eller en kaffe neste gang du kommer til byen men at du dater en nå for tiden så du tror ikke det blir en tur med det første.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #7 Skrevet 20. april 2014 Da svarer du at du gjerne tar en øl eller en kaffe neste gang du kommer til byen men at du dater en nå for tiden så du tror ikke det blir en tur med det første. Lurt forslag Anonymous poster hash: 50345...cff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå