Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... å ha lyst til å pule vettet ut av den gifte sjefen med barn, for så å bare late som ingenting i all tid etterpå? Gjør det meg til en kjerring? Eller må jeg faktisk gjøre det for å bli en?

Anonymous poster hash: 8ed10...51b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må bare presisere at jeg aldri kommer til å røre han i virkeligheten.

Skrevet (endret)

.

Endret av Ravna
Skrevet

Jeg synes ikke du burde skamme deg så lenge det forblir en fantasi. Tviler også på at du er alene om å ha slike typer fantasier. :)

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Du står fritt til å tenke hva du vil!

Skrevet

Å gjøre noe slikt ville ha vært helt forferdelig, og derfor er det heller ikke bra å fantasere om det.

Skrevet

Å gjøre noe slikt ville ha vært helt forferdelig, og derfor er det heller ikke bra å fantasere om det.

Hææ? Fantasier skader da ingen. Handling gjør det derimot.

• Liker 4
Gjest Coolaid
Skrevet

Ingenting å skamme seg for så lenge du oppfører deg skikkelig og tar hensyn til mennesker rundt deg. Tanker og fantasier har ingenting med det å gjøre.

Skrevet

Hvilken rett har du til å mene om hva TS skal tenke?

Jeg kan tenke de mest utrolige eller skremmende ting, men det betyr ikke at jeg handler på de tankene.

Skrevet

Hææ? Fantasier skader da ingen. Handling gjør det derimot.

Handlinger starter med tanker.

Skrevet

... å ha lyst til å pule vettet ut av den gifte sjefen med barn, for så å bare late som ingenting i all tid etterpå? Gjør det meg til en kjerring? Eller må jeg faktisk gjøre det for å bli en?

Gjør deg til en uproffesjonell idiot.

Skrevet

Hvilken rett har du til å mene om hva TS skal tenke?

Er vi ikke på et diskusjonsforum? Ba ikke TS om våre meninger om hennes fantasier?

AnonymBruker
Skrevet

Enig. :)

Anonymous poster hash: 7adb6...fa1

Skrevet

Det er enkelte ting man burde nekte seg selv å fantasere om synes jeg.. Hvis man feks. har fantasier om kjærestens bror eller kompis, damas søster eller hvis eldre menn har fantasier om yngre jenter, og kanskje mindreårige jenter... I dette tilfellet synes jeg ikke det er så ille. Det hadde vært værre hvis du hadde vært gift eller hatt samboer/kjæreste(altså da med tanke på at det ville vært dårlig gjort mot sin bedre halvdel).

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Hvis du klarer å bare holde deg til fantasien og oppføre deg profesjonelt overfor han syns jeg ikke du har noe å skamme deg over.

Skrevet

Da må jeg være rar. Her kommer tankene ETTER handlinger!

Skrevet

så alt du tenker settes ut i live? da eier du ikke normale sperrer slik flesteparten av oss gjør

Skrevet

Det er enkelte ting man burde nekte seg selv å fantasere om synes jeg.. Hvis man feks. har fantasier om kjærestens bror eller kompis, damas søster eller hvis eldre menn har fantasier om yngre jenter, og kanskje mindreårige jenter... I dette tilfellet synes jeg ikke det er så ille. Det hadde vært værre hvis du hadde vært gift eller hatt samboer/kjæreste(altså da med tanke på at det ville vært dårlig gjort mot sin bedre halvdel).

hvorfor det? fantasier er fantasier og ikke skadelig for noen med mindre de settes ut i live. tanker kan ikke alltid styres

AnonymBruker
Skrevet

Gjør deg til en uproffesjonell idiot.

Here we og again! Skal du aldri begynne å tenke før du snakker?

Anonymous poster hash: 6cd2d...382

Skrevet

Herlig fantasi, som du tydeligvis har tenkt å la bli en fantasi. Og så lenge du bare ni-koser deg med tankene...ja da er du verken kjerring eller noe annet :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...