AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 føler meg veldig svimmel - er veldig omtåket/ikke helt til stede om du skjønner, og det skremmer meg:/ Har også utrolig vondt i hodet- føles som om jeg har slått meg hardt i hodet! utrolig ubehagelig, aldri opplevd dette før. litt vanskelig å skrive dette nå, går litt i surr for meg. øynene mine er røde og blanke, jeg klarer ikke å fokusere skikkelig med øynene, også føler jeg at jeg har feber, og mener selv jeg er glovarm i pannen, men jeg sjekka, og hadde ikke feber:O dette er utrolig ekkelt:( hva gjør jeg?Anonymous poster hash: dc47d...887
Gjest tinbjo1 Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 føler meg veldig svimmel - er veldig omtåket/ikke helt til stede om du skjønner, og det skremmer meg:/ Har også utrolig vondt i hodet- føles som om jeg har slått meg hardt i hodet! utrolig ubehagelig, aldri opplevd dette før. litt vanskelig å skrive dette nå, går litt i surr for meg. øynene mine er røde og blanke, jeg klarer ikke å fokusere skikkelig med øynene, også føler jeg at jeg har feber, og mener selv jeg er glovarm i pannen, men jeg sjekka, og hadde ikke feber:O dette er utrolig ekkelt:( hva gjør jeg?Anonymous poster hash: dc47d...887 Hm, har du gjort noe spesielt? Drukket alkohol? Legg deg tidlig idag, og hvis det ikke er bedre imorgen ville jeg kontaktet legen!
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Man ringer legevakten og spør hvertfall.... Anonymous poster hash: ecbe8...227
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Hm, har du gjort noe spesielt? Drukket alkohol? Legg deg tidlig idag, og hvis det ikke er bedre imorgen ville jeg kontaktet legen! nei, har ikke gjort noe spessielt, ikke drukket alkohol ellernoe heller.. takk for svar!Anonymous poster hash: dc47d...887
Kaizerr Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 Hvis du ikke blir noe bedre til i morgen, anbefaler jeg å ringe legevakta. Best å være på den sikre siden god bedring!
brightness Skrevet 20. april 2014 #7 Skrevet 20. april 2014 Har det sånn stadig vekk. Legen sa det ikke var noe å gjøre. Hvis det ikke går over bør du kanskje ringe fastlegen på tirsdag eller legevakten hvis det blir verre? God bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå