AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Jeg bruker innimellom å lage grønnsakssuppe av gulrot, kålrot, hodekål, løk, potet, stangselleri og buljongterninger. Om jeg ønsker den mer mettende har jeg i mager pølse eller karbonadedeig. Har dere tips til supper man kan spise mye av, men fremdeles gå ned i vekt? Har dere en favoritt? Planlegger å ha suppe en dag hver uke, da er det greit med litt variasjon også Anonymous poster hash: af46e...63c
cocoon Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Gazpacho-suppe, kald spansk grønnsaksuppe. Kjempegodt! Kjøpte food processor kun så jeg kunne lage den....
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Gazpacho-suppe, kald spansk grønnsaksuppe. Kjempegodt! Kjøpte food processor kun så jeg kunne lage den.... Å, den må prøves! Anonymous poster hash: af46e...63c
summerrain Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Hot onsdagssuppe, blomkålsuppe(uten melk/fløte) og tomatsuppe er favoritter her i huset onsdagssuppa lager jeg uten kjøtt, men i oppskriften står det med svinekjøtt. De er kjempebillige også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå