AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Og han vil nå gjøre det slutt fordi jeg dreit meg ut og har beskyldt han for ting som ikke er sant.. Jeg gråter og unnskylder meg, men han er så skuffa og sint over at jeg ikke stoler på han etter så mange år. Hva kan jeg gjøre? Han er min store kjærlighet. Jeg elsker han virkelig og er så lei meg over oppførselen min.. Jeg har ødelagt alt..Anonymous poster hash: 61d56...bc6
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Og han vil nå gjøre det slutt fordi jeg dreit meg ut og har beskyldt han for ting som ikke er sant.. Jeg gråter og unnskylder meg, men han er så skuffa og sint over at jeg ikke stoler på han etter så mange år. Hva kan jeg gjøre? Han er min store kjærlighet. Jeg elsker han virkelig og er så lei meg over oppførselen min.. Jeg har ødelagt alt..Anonymous poster hash: 61d56...bc6 hva har du beskyldt han for da? noe alvorlig eller noe som man burde klare å "se bort fra"? Anonymous poster hash: e3a3a...e31
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Ja, hva beskyldte du han for? Anonymous poster hash: abceb...fed
MissEi Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Trnker at feks dersom du har bedkylt han for å være utro såååø ville nok jeg gått dersom det ikke var realiteten
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Beskyldte han for å være utro ja.. Eller jeg begynte å spørre og grave i et surt toneleie.. Han er så skuffa, men jeg ble så usikker siden det har vært folk som har prøvd å splitte oss siden dag1. Og denne gangen knakk jeg... Anonymous poster hash: 61d56...bc6
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 Er det noe som helst jeg kan gjøre her? Jeg ser hvor dum jeg har vært og fortjener kanskje ikke bedre.. Men han er den jeg vil ha, men han er så sint på meg nå at ingenting av hva jeg sier når helt igjennom..tsAnonymous poster hash: 61d56...bc6 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #7 Skrevet 20. april 2014 Beskyldte han for å være utro ja.. Eller jeg begynte å spørre og grave i et surt toneleie.. Han er så skuffa, men jeg ble så usikker siden det har vært folk som har prøvd å splitte oss siden dag1. Og denne gangen knakk jeg...Anonymous poster hash: 61d56...bc6 Hvorfor har folk prøvd å splitte dere opp siden dagn 1? Høres litt såpeoperaaktig ut. Anonymous poster hash: 42038...891 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #8 Skrevet 20. april 2014 dag* Anonymous poster hash: 42038...891
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #9 Skrevet 20. april 2014 Jeg synes det er litt drøyt at han vil gjøre det slutt for dette her. Greit nok å bli skuffet og sur over at du ikke stoler på han men.. gjøre det slutt? Da er nok ikke du drømmedama hans, hvis han gir deg opp så raskt. Anonymous poster hash: bd039...604 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #10 Skrevet 20. april 2014 Er det noe som helst jeg kan gjøre her? Jeg ser hvor dum jeg har vært og fortjener kanskje ikke bedre.. Men han er den jeg vil ha, men han er så sint på meg nå at ingenting av hva jeg sier når helt igjennom..tsAnonymous poster hash: 61d56...bc6 Høres ut som om du er ganske så dramatisk av deg. Så han orker vel rett og slett bare ikke mer drama. Anonymous poster hash: 42038...891 1
Gjest tinbjo1 Skrevet 20. april 2014 #11 Skrevet 20. april 2014 Og han vil nå gjøre det slutt fordi jeg dreit meg ut og har beskyldt han for ting som ikke er sant.. Jeg gråter og unnskylder meg, men han er så skuffa og sint over at jeg ikke stoler på han etter så mange år. Hva kan jeg gjøre? Han er min store kjærlighet. Jeg elsker han virkelig og er så lei meg over oppførselen min.. Jeg har ødelagt alt..Anonymous poster hash: 61d56...bc6 Du må lære deg å stole på ham.
zingeling Skrevet 20. april 2014 #12 Skrevet 20. april 2014 Beskyldte han for å være utro ja.. Eller jeg begynte å spørre og grave i et surt toneleie.. Han er så skuffa, men jeg ble så usikker siden det har vært folk som har prøvd å splitte oss siden dag1. Og denne gangen knakk jeg...Anonymous poster hash: 61d56...bc6 På hvilken måte og hvordan har "folk" prøvd å splitte dere? Er det din opplevelse eller begges?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #13 Skrevet 20. april 2014 Folk har prøvd å splitte oss pga hans fortid og mye misunnelse. Vi har stått igjennom alt frem til nå, vi hadde det litt vinglete de siste månedene og det gjorde at jeg reagerte denne gangen. Har aldri reagert sånn før noen gang, og tror jeg bare ble livredd for å miste han.. Han sier jeg tydeligvis ikke er den han trodde jeg var, at han var dypt skuffet og nå måtte vi bare gå videre uten hverandre.. Jeg er virkelig helt knust nå! Prøvd å prate med han og bedt om en sjans, men han orker ikke mer. Han orker ikke mer usikkerhet og mistillit. Han sa det eneste han greide å føle for meg nå var skuffelse... Hvordan kommer jeg meg over dette? Han er alt jeg så etter i en mann :/ tsAnonymous poster hash: 61d56...bc6
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #14 Skrevet 21. april 2014 For der første- dette er ikke mannen for deg, den store kjærligheten vandrer ikke ut døren fordi det sprekker for den ene parten under en krangel. Det er noe annet som ligger bak og da er det enkelt og beleilig for han å skylde på at du ble nevrotisk. Ikke påta deg skyld for dette, og ikke nedrige deg selv til å krype på dine knær for en mann som ikke vil være med deg lenger. For din del er det enkelt å skylde på at andre har forsøkt å splitte dere, men når du har tørket tårene var det noe sant i det de sa. Reis deg opp, la han gå og finn den store kjærligheten som ikke forlater deg når du blir sint, lei deg eller viser følelsespekteret ditt. Kjærlighetssorg er tøft men verdt å jobbe seg mellom for i andre enden er det garantert noe bedre! Han er en tulling som ikke sier at følelsene hans har kjølnet for deg og skylder på deg og mistillit! Jeg var sammen med en slik fyr og han hadde bare pakket sakene sine og skyldte på min oppførsel, jeg krøp og gråt og etter kort tid flyttet han til USA inn til ei dame han hadde møtt på en turnering han hadde vært på noen mnd før! I stedet for å si det som det er kom han altså med tonnevis av beskyldninger som knakk meg fullstendig så viser det seg at han var forelsket i en annen. Jeg er nå i et nytt parforhold og skal gifte meg med verdens beste gutt on 2 mnd😊Anonymous poster hash: c3c43...0cb 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #15 Skrevet 21. april 2014 For der første- dette er ikke mannen for deg, den store kjærligheten vandrer ikke ut døren fordi det sprekker for den ene parten under en krangel. Det er noe annet som ligger bak og da er det enkelt og beleilig for han å skylde på at du ble nevrotisk. Ikke påta deg skyld for dette, og ikke nedrige deg selv til å krype på dine knær for en mann som ikke vil være med deg lenger. For din del er det enkelt å skylde på at andre har forsøkt å splitte dere, men når du har tørket tårene var det noe sant i det de sa. Reis deg opp, la han gå og finn den store kjærligheten som ikke forlater deg når du blir sint, lei deg eller viser følelsespekteret ditt. Kjærlighetssorg er tøft men verdt å jobbe seg mellom for i andre enden er det garantert noe bedre! Han er en tulling som ikke sier at følelsene hans har kjølnet for deg og skylder på deg og mistillit! Jeg var sammen med en slik fyr og han hadde bare pakket sakene sine og skyldte på min oppførsel, jeg krøp og gråt og etter kort tid flyttet han til USA inn til ei dame han hadde møtt på en turnering han hadde vært på noen mnd før! I stedet for å si det som det er kom han altså med tonnevis av beskyldninger som knakk meg fullstendig så viser det seg at han var forelsket i en annen. Jeg er nå i et nytt parforhold og skal gifte meg med verdens beste gutt on 2 mnd😊Anonymous poster hash: c3c43...0cb Takk for langt svar. Han ringte i går og vi pratet en time på tlf, han er ikke sur på neg lengre. Han fikk dårlig samvittighet for at jeg gråt og var lei meg. Jeg har slitt veldig det siste halvåret med nagativitet og selvfølelse, og vi pratet om hvordan ting hadde påvirket oss.. Usikkerheten som har vært nå i et halvt år ble toppet med beskyldningen og han sa han ville avslutte nå før det ender opp med at vi hater hverandre. Han sa det er for mye tvil og usikkerhet, men at han er glad i meg og ønsker meg alt godt og fortalte at jeg må begynne å tro på meg selv.. Han har rett, men skulle ønske han kunne sagt "jeg skal støtte deg gjennom alt, dette skal vi greie" i stedenfor at jeg må greie alt alene... Savner han veldig, men har lent meg litt for mye på han...Anonymous poster hash: 61d56...bc6
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #16 Skrevet 21. april 2014 Jeg vet det er vanskelig men vet også det er altfor enkelt å påta seg all skyld når man er den som blir forlatt! Du skal se at du faktisk blomstrer uten han, dersom du har lent deg på han så har han også latt deg gjøre det og dermed ble dere en dårlig match. Jeg er HELT sikker på at du vil få en herlig vår og sommer, tørk snørr og tårer du har garantert bedre i vente. Ikke la seg lure av sorgens klør, for de vil slippe deg, og husk at de fleste gode sangene og hits handler om nettopp kjærlighetssorg-så du er ikke alene og du ser det ordner seg for andre😊Anonymous poster hash: c3c43...0cb
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #17 Skrevet 21. april 2014 Jeg vet det er vanskelig men vet også det er altfor enkelt å påta seg all skyld når man er den som blir forlatt! Du skal se at du faktisk blomstrer uten han, dersom du har lent deg på han så har han også latt deg gjøre det og dermed ble dere en dårlig match. Jeg er HELT sikker på at du vil få en herlig vår og sommer, tørk snørr og tårer du har garantert bedre i vente. Ikke la seg lure av sorgens klør, for de vil slippe deg, og husk at de fleste gode sangene og hits handler om nettopp kjærlighetssorg-så du er ikke alene og du ser det ordner seg for andre😊Anonymous poster hash: c3c43...0cb Takk.. Er bare så vondt for han har prøvd å prate med meg om det i en veldig lang tid nå. Jeg sitter igjen med alle sterke følelser og føler jeg ikke fortjener han. Vi skulle flytte sammen, vi ville ha barn og vi pratet alltid flere ganger om dagen.. Nå er han borte fra livet mitt, det gjør så vondt at jeg har bare lyst til å aldri våkne 😔 Vet tiden leger alle sår, men han er seriøst den kjekkeste og morsomste mannen jeg har møtt i hele mitt liv, vi har hatt det så utrolig mye gøy og hatt lange reiser bare oss to, det gnager virkelig.. Anonymous poster hash: 61d56...bc6
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #18 Skrevet 21. april 2014 Det skjønner jeg, det er fryktelig vondt MEN du må forstå at han ikke var rett for deg. Ikke sikkert at du er så ille å leve med med dine feil og mangler - du er helt perfekt for en annen! Det er det jeg så gjerne vil formidle til deg😊du er perfekt for en annen enn han og det er helt menneskelig og være usikker og kanalisere følelser galt! Ikke sett deg i den situasjonen at du klandrer deg selv for mye. Historien er som sagt full av broken kjærlighet men likevel tror vi mennesker at ingen har det så fælt som akkurat meg nå, ingen kan forstå hvor mye jeg elsker osv.., familie og barn, reiser og samboerskap vil komme til deg, men med en person som synes du er perfekt- akkurat som du er😊Anonymous poster hash: c3c43...0cb
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #19 Skrevet 21. april 2014 Det skjønner jeg, det er fryktelig vondt MEN du må forstå at han ikke var rett for deg. Ikke sikkert at du er så ille å leve med med dine feil og mangler - du er helt perfekt for en annen! Det er det jeg så gjerne vil formidle til deg😊du er perfekt for en annen enn han og det er helt menneskelig og være usikker og kanalisere følelser galt! Ikke sett deg i den situasjonen at du klandrer deg selv for mye. Historien er som sagt full av broken kjærlighet men likevel tror vi mennesker at ingen har det så fælt som akkurat meg nå, ingen kan forstå hvor mye jeg elsker osv.., familie og barn, reiser og samboerskap vil komme til deg, men med en person som synes du er perfekt- akkurat som du er😊Anonymous poster hash: c3c43...0cb Takk for at du er så snill og god. Jeg er helt knust nå, jeg greier bare å tenke på vår backpackertur i 4uker, hvor vi var sammen 24/7 opplevde så mye, elsket hverandre så høyt og dagen vi kom hjem var vi fra hverandre i to timer før han ringte å sa " nå savner jeg deg allerede, kan jeg hente deg?" Og sa han ville fri neste år om ting var så bra som det er.. Jeg var helt oppslukt av han, han var min aller beste venn og kjæreste. Men jeg holdt igjen så mye på følelser mine og nå er det for sent.. Føler han fortjener bedre enn meg og gruer meg til den dagen han finner det. Skulle ønske han angret seg og bare ville ha meg tilbake igjenAnonymous poster hash: 61d56...bc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå