-Artemis Skrevet 21. april 2014 #41 Skrevet 21. april 2014 (endret) Ikke vet jeg om man har ulik definisjon på ulike steder i landet, men her jeg kommer fra, er grandtante tante til din mor/far. Eldste person i min familie er søskenbarnet mitt på 76 år. Jeg har verken foreldre eller besteforeldre i live lenger. Men tanten til moren din er jo søsteren til bestemoren din Akkurat som søsteren til moren din er tanten din! Edit: Ser nå at to andre allerede har kommentert det. Endret 21. april 2014 av -Artemis
Sapientia Skrevet 21. april 2014 #42 Skrevet 21. april 2014 Mine eldste familiemedlemmer lever dessverre ikke lenger :'( Den eldste nålevende er min mormor som ble 75 i år.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #44 Skrevet 21. april 2014 Og jeg lurer på hvorfor dette er interessant? Anonymous poster hash: 4d056...bba
Gjest Corto Maltese Skrevet 21. april 2014 #45 Skrevet 21. april 2014 Og jeg lurer på hvorfor dette er interessant? Anonymous poster hash: 4d056...bba Det er alltid en som ikke er i stand til og svare på et enkelt spørsmål...........jeg lurer på hva grunnen til dette er 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå