AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Kjæresten min har latet som han har vært noen andre hele forholdet vårt, når han viser sine sanne sider så liker jeg han ikke. Men jeg elsker de sidene jeg har trodd i tre år har vært han. Er så fortvilet, og vet ikke hva jeg skal gjøre :[Anonymous poster hash: ae884...cfd
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Forkar mer hvordan du trodde han var, og hvordan han er. Anonymous poster hash: 6754e...12f
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Å sånt er kjedelig! Jeg har opplevd dette selv, eksen fortalte meg at han planla måter å oppføre seg på bare fordi han reagerte på at jeg stilte spørsmål ved enkelte ting han gjorde. Som når han løy om ting. Han innbilte seg at løsningen var å fortsette med å lyve og å late som om han var en flott person. En person jeg aldri hadde bedt han om å være! Anonymous poster hash: b24ae...94e
MissEi Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Du kan ikke være sammen med en dom har løyet om hvem han er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå