Gjest Elenath Skrevet 9. juni 2004 #1 Del Skrevet 9. juni 2004 Har lest gjennom alle trådene det står om det her, men finner ikke helt svar på det jeg lurer på. Lager dere albumer med temaer, eller bare blander dere f.eks. feriebilder med familiebilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2004 #2 Del Skrevet 10. juni 2004 De er vel sikkert heilt individuelt, og kjem nok an på den enkelte situasjon. Eg pleier å lage vanlege familie-album for heile året, og eigne album for spesielle hendingar, f.eks lang utanlands-tur, russetida, konfirmasjon, bryllup, ol. Håpar du fekk svar på det du lurte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 10. juni 2004 #3 Del Skrevet 10. juni 2004 Ja, takk. Må bare bestemme meg for hvordan jeg skal gjøre det jeg da... Har bydd på en gedigen pakke på ebay med masse morsome ting. Gleder meg til å prøve dette. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 11. juni 2004 #4 Del Skrevet 11. juni 2004 Lurer på en ting til jeg Alle sidene jeg har vært inne på reklamerer med syrefrie (no acid) ark ++ Hvorfor er dette så viktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. juni 2004 #5 Del Skrevet 11. juni 2004 fordi syren i papiret gjøre at det blir missfarget over tid tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malama Skrevet 11. juni 2004 #6 Del Skrevet 11. juni 2004 Jepp, syre i papiret gjør at bildene mister fargen over tid, derfor er syrefritt papir (det som er i kontakt med bildene i alle fall) ansett som viktig. forøvrig er de felste scrappealbum basert på "løsarksystem" (mange bruker plastlomemr i såkalte "post-bound"-album, så du TRENGER faktsik ikke bestemme deg for organiseringen før du begynner, da kan du fritt flytte rundt på sdiene dine etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 11. juni 2004 #7 Del Skrevet 11. juni 2004 Får vel få tak i et slikt album også jeg da, ikke så dumt egentlig at man kan flytte på ting etterhvert. Hadde egentlig tenkt å bruke et vanlig fotoalbum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2004 #8 Del Skrevet 11. juni 2004 ta en titt på www.scrapbookexpress.no Der finner du masse gode tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 15. juni 2004 #9 Del Skrevet 15. juni 2004 Har akkurat bestilt abb. på dette. Spennende å få noe i posten som ikke er reklame + at det faktisk ikke var så dyrt. Noen andre som abbonerer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #10 Del Skrevet 1. juli 2004 henter frem denne igjen, siden jeg ser at scrapbooking er i vinden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2004 #11 Del Skrevet 5. juli 2004 Nå har jeg blitt hekta - ikke på scrapbooking - enda - men på www.scrapping.no - et scrappeforum... for meg, bedre enn å være hekta på KG, for scrapping er relevant for meg.. der er det enormt mye info om scrapping, rask responstid, hyggelige folk. Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 5. juli 2004 #12 Del Skrevet 5. juli 2004 Nå har jeg blitt hekta - ikke på scrapbooking - enda - men på www.scrapping.no - et scrappeforum... for meg, bedre enn å være hekta på KG, for scrapping er relevant for meg.. der er det enormt mye info om scrapping, rask responstid, hyggelige folk. Så det så! Er der alt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scrappeguri Skrevet 5. juli 2004 #13 Del Skrevet 5. juli 2004 Har dere sjekka ut den nye nettbutikken? www.scrapshop.no Jeg shoppa der nettopp. De sender portofritt! Billige er de også Og leverer superraskt! Er kjempeimponert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå