AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Heisann! Jeg lurte på hva dere synes om tattoveringer i minne for døde personer, eksempel: "Mamma 12.03.1972 - 17.04.2014". Overhørte noen prate om at de så på det som et døds-stempel og ikke noe særlig fint. Hva tenker du? Anonymous poster hash: 3833f...bc1 Anonymous poster hash: 3833f...bc1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Jeg ville ikke hatt det, men hva andre gjør det får bli deres sak:) Anonymous poster hash: c318a...5cc
Querido Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Jeg synes du skal tatovere det du synes er fint, ikke tenke på hva andre tenker. Folk vil være forskjellig til den dag det ikke er folk igjen, og det viktigste er det at du føler deg vel. En minnetatovering kan være vel så fint som ingen tatovering eller sleeve, det kommer helt an på øyet som ser. 2
Sandie Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Synes ikke noe om det. Jeg kan minnes mine kjære på en annen måte enn det.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 JEG synes det høres helt idiotisk ut. Så ligger man f.eks der i senga med partneren sin, og så skal man plutselig stirre rett på et minnesmerke av en avdød person under akten?? Nei takk. Det må da finnes andree smakfulle måter å minne en person på, enn å skjende kroppen sin på den måten.. Anonymous poster hash: 5ca3c...377 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #7 Skrevet 20. april 2014 Det finnes langt bedre måter å hedre de døde på enn å gravere dødsdatoen inn i huden. Få en flink artist til å skissere opp en tatovering til deg, med noe som minner deg om morra di. Tekst alene gjør seg som regel dårlig som tatovering. Anonymous poster hash: 60a83...166 2
Yzma Skrevet 21. april 2014 #8 Skrevet 21. april 2014 Det er helt okei. Kan godt tenkes at jeg ville tatt noe sånn..
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #9 Skrevet 21. april 2014 Datoer blir for rart etter min mening, jeg ville heller hatt et symbol til minne om personen. Mors yndlingsblomst, et potemerke hvis mor var lidenskapelig opptatt av hund/katt, noe med mors yndlingsfarge, en tekstlinje fra en sang som minner om mor/var mors favoritt, etc. Anonymous poster hash: f72e8...0de
Wolfmoon Skrevet 21. april 2014 #10 Skrevet 21. april 2014 JEG synes det høres helt idiotisk ut. Så ligger man f.eks der i senga med partneren sin, og så skal man plutselig stirre rett på et minnesmerke av en avdød person under akten?? Nei takk. Det må da finnes andree smakfulle måter å minne en person på, enn å skjende kroppen sin på den måten.. Anonymous poster hash: 5ca3c...377 Vet du, jeg har vært sammen med en med en slik tatovering, og det var virkelig ikke noe problem. Tatoveringen kledde ham og var en del av ham. Jeg ville ikke hatt det selv, men hvis det er noe du ønsker (over lang tid) så gjør det. Andre vil alltid ha meninger om tatoveringer, uavhengig av motiv. Det viktigste er at du er fornøyd selv.
Katichan Skrevet 21. april 2014 #11 Skrevet 21. april 2014 Kunne aldri tatt noe sånn selv. Har tenkt å ta en tattovering av en i minne av min far. En liten snø-krystall over hjerte da han gikk bort på julaften, eller en fjærpenn med noe tekst over.. Tror det er bedre å ta noe litt mer personlig om dem. Ikke bare en dato.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #12 Skrevet 21. april 2014 Jeg ville kanskje minnes noen på en annen måte. F eks en liten sommerfugl hvis det var noe mammaen din elsket:) Anonymous poster hash: 0d693...4e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå