AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Hei er ei jente eg har lyst til og spøre med ut på en sjokolade/kafi, så lurer på om ideen min for og be henne ut er en god en. Dette er i jobbsammenheng vi jobber ikke direkte sammen. Vi kan ha det ganske travelt begge to når vi er på jobb, så planen min var og spøre henne om hun har et par minuter for eg vil spøre henne om noe. (Lurte på om du hadde lyst til og gå ut en dag og ta en kopp kaffe eller sjokolade for eg har veldig lyst til og bli betre kjent med deg uten for alt dette) (jobben) Så hva tror dere? sitter pris på alle råd dere kan komme med. Anonymous poster hash: cbc89...e5f 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Ja, det var en fint måte å spørre på. Høflig. Anonymous poster hash: 688c9...bc3 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Smil og ha øyenkontakt ( ikke for mye! Ikke noe Sheldon Cooper opplegg, men hygglig, vennlig. ) Ellers høres det bra ut! Anonymous poster hash: 5d718...22f 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 Synes det ser bra ut. Med mindre du skal skrive til henne, for da bør du fjerne de 5-6 skrivefeilene. Anonymous poster hash: 3cfe2...efa 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #7 Skrevet 20. april 2014 Syntes det hørtes litt stivt ut. Begynn med å si til henne hvordan du har lyst til å bli bedre kjent med henne utenom jobben også ber du henne med ut for en kafe (men ikke si sjokolade...det hørtes bare kleint ut). Anonymous poster hash: f1ead...4fc 4
smartbimbo Skrevet 20. april 2014 #8 Skrevet 20. april 2014 Litt kleint spørr du meg, hadde heller spurt over facebook eller liknende. Hva om hun blir sjokkert og flau? Har du merket at hun flørter med deg da? Det er noe å tenke over først. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #9 Skrevet 20. april 2014 Ikke skriv sjokolade. Anonymous poster hash: 97a55...7cb 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #10 Skrevet 21. april 2014 Beklager, men jeg hadde sett på det som litt komisk hvis noen hadde kommet til meg å spurt om vi skulle gått å spist sjokolade sammen... og hele greia høres utrolig stivt og voldsomt ut. Hva med å slappe av litt, prøve å bli kjent med henne på jobben og ta ting som de kommer? Anonymous poster hash: 9b99b...ad2 1
Hulderen Skrevet 21. april 2014 #12 Skrevet 21. april 2014 Hei er ei jente eg har lyst til og spøre med ut på en sjokolade/kafi, så lurer på om ideen min for og be henne ut er en god en. Dette er i jobbsammenheng vi jobber ikke direkte sammen.Vi kan ha det ganske travelt begge to når vi er på jobb,så planen min var og spøre henne om hun har et par minuter for eg vil spøre henne om noe.(Lurte på om du hadde lyst til og gå ut en dag og ta en kopp kaffe eller sjokolade for eg har veldig lyst til og bli betre kjent med deg uten for alt dette) (jobben) Så hva tror dere? sitter pris på alle råd dere kan komme med. Anonymous poster hash: cbc89...e5f Dropp begrunnelsen på slutten. Nøy deg med å si: "Hei, blir du med ut og tar en kopp kaffe en dag?" Hvis hun heller vil drikke arm sjokolade eller te, så ordner hun det selv, det skal ikke du nevne når du spør.
Skilpadden Skrevet 21. april 2014 #13 Skrevet 21. april 2014 (endret) Jeg syns kleint bare er søtt. Hadde noen spurt meg ut på sjokolade enn kaffe, hadde jeg bare ledd av det. Kan noen spørre meg ut på sjokolade? Edit: Og jeg tenker liksom ... la oss si at du nevner det med sjokoladen fordi du er awesome og klein, og hun syns du bare er teit .. så er hun kanskje ikke den jenta for deg. Så her kommer klisje-setningen: Vær deg selv. Og ta det på sparken. Ikke planlegg alt du skal si, for da høres det ikke ekte ut. Lykke til! Endret 21. april 2014 av Skilpadden 1
Gjest Leo Nardo Skrevet 21. april 2014 #14 Skrevet 21. april 2014 Les det jeg skrev her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=827856&p=14268218 Du trenger ikke om å si at du har lyst å bli bedre kjent med henne. Det er underforstått. Med det sagt, så var det akkurat det jeg sa til hun jeg møter nå om dagen: Leo: "Er du singel?" Digg høns: "Ja?" "Jeg har lyst til å bli bedre kjent med deg." Det var ikke supersmooth og kanskje litt klønete der og da, men det fungerte og vi har møttes tre ganger siden da. Men les det jeg skrev og se hva du synes. Lek litt med tanken på å invitere kvinner i stedet for å spørre de. Jeg kjenner ikke situasjonen og dynamikken godt nok, men jeg hadde nok sagt noe som: "Jeg liker å snakke med deg. Vi burde møtes for en varm kopp sjokolade etter jobb en dag. Hvilken dag er best for deg?" Til slutt har faktisk Skilpadden et godt poeng. Å møte noen handler jo om å møte noen som passer for seg, så vær deg selv. 1
Gjest Leo Nardo Skrevet 21. april 2014 #15 Skrevet 21. april 2014 Eventuelt: "Jeg har lyst til å invitere deg med på en varm kopp sjokolade en dag etter jobb." Så ser du an reaksjonen. Det er ikke rakettvitenskap. Om hun liker deg sier hun ja, om ikke sier hun nei eller kommer med en unnskyldning. Det viktigste er at du faktisk gjør det som er rett. Utfallet er mindre viktig.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #16 Skrevet 21. april 2014 Les det jeg skrev her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=827856&p=14268218 Du trenger ikke om å si at du har lyst å bli bedre kjent med henne. Det er underforstått. Med det sagt, så var det akkurat det jeg sa til hun jeg møter nå om dagen: Leo: "Er du singel?" Digg høns: "Ja?" "Jeg har lyst til å bli bedre kjent med deg." Det var ikke supersmooth og kanskje litt klønete der og da, men det fungerte og vi har møttes tre ganger siden da. Men les det jeg skrev og se hva du synes. Lek litt med tanken på å invitere kvinner i stedet for å spørre de. Jeg kjenner ikke situasjonen og dynamikken godt nok, men jeg hadde nok sagt noe som: "Jeg liker å snakke med deg. Vi burde møtes for en varm kopp sjokolade etter jobb en dag. Hvilken dag er best for deg?" Til slutt har faktisk Skilpadden et godt poeng. Å møte noen handler jo om å møte noen som passer for seg, så vær deg selv. Digg høns Til TS, vis at du er selvsikker. Vær frempå og akkurat som Leo Nardo her skriver, si det slik at selv om du ber henne pent om å gå ut med deg så inviterer du henne med på det. Du har allerede bestemt deg for et sted og aktivitet for daten. Vi kvinner elsker pågåenhet. Anonymous poster hash: f1ead...4fc
Gjest Blomsterert Skrevet 21. april 2014 #17 Skrevet 21. april 2014 Hvor kom dette med sjokolade fra? Ta en kaffe er vel greit nok. Ikke skjønner jeg helt hvorfor du skal gjøre det så...formelt heller. Du trenger mao ikke spørre om hun har et par min til overs. Bare spør om dere kommer i snakk.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #18 Skrevet 21. april 2014 jeg hadde i allefall blitt veldig glad! nå har det seg sånn at jeg er veldig betatt av en gutt på jobben, så jeg hadde blitt overlykkelig om han hadde spurt meg om noe sånt :-) men dropp sjokoladen kanskje :-) Anonymous poster hash: 4d725...d91
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #19 Skrevet 21. april 2014 hvor gammel er du TS? Anonymous poster hash: 1d861...e62
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #20 Skrevet 21. april 2014 Ts her takk for mangen svar og råd Og til dere som lurte så er eg/vi mitt i tyveårene men har liten erfaring med jenter, er ikke den første jentene ser på, og har ikke tenkt så mye på det før den siste tiden. men no har eg virkelig lyst til og finne meg ei søt jente. Så er ganske så usikker på meg selv når det kommer til og spøre noen ut, men kan prate med jenter lenge så lenge eg ikke har noen følelser for henne, men med det samme eg får følelser for henne følere eg meg som en tosk som ikke vett hva eg skal si eller gjøre. Anonymous poster hash: cbc89...e5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå