AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Har funnet ut nå at jeg, dessverre, blir litt glad hvis jeg hører at noen i familien min for eksempel skal skilles. Familie som i søskenbarn osv, ikke som i kjernefamilie.. Ellers så har jeg også veldig lyst til at alle skal se min manns kjærlighet til meg.. At alle får med seg den store rose samlingen min av roser jeg har fått av han, osv. Vår familie er veldig nære og vi samles for en hver anledning, enten det er dåp eller spill kveld.. Jeg vil veldig gjerne ikke glede meg over andres motgang, men hva kan jeg gjøre for å ikke føle at jeg tenker litt "yes, de har det ikke så fint som meg og min kjære" det skal sies at jeg lever det perfekte liv (for meg), har den perfekte ektemann osv.. En annen ting er at keg også lett kan bli sjalu hvis noen får et stort fint smykke av mannen sin, da vil jeg også ha det.. Vil ikke ha det sånn, er dette noe keg kan gå til psykolog for å få ordnet? Jeg er desperat etter å få bort denne følelsen.. Nå kan det virkes som jeg blir drit sjalu/overlykkelig, men nei, bare litt sjalu/litt glad.. :-/Anonymous poster hash: 9e1ad...800
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Spesielt. Hva gjør du om mannen din forlater deg en dag? Dette vil sannsynligvis skje siden de fleste menn er utro og bytter ut kvinner ganske ofte. Tro meg. Anonymous poster hash: 12666...c5e 1
Madelene B Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Spesielt. Hva gjør du om mannen din forlater deg en dag? Dette vil sannsynligvis skje siden de fleste menn er utro og bytter ut kvinner ganske ofte. Tro meg. Anonymous poster hash: 12666...c5e Hæ ? 1
Skygge Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Du slår meg som veldig usikker. At du bruker andres ulykke for å forsikre deg om at du har et bra forhold. Jeg tror nok en psykolog kan hjelpe deg å finne større trygghet i deg selv og ditt eget liv. 1
MissEi Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 Du må være usikker på deg selv... Tror du bør som du nevner snakke med en psykolog
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå