Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det normalt å ikke fortelle foreldre om ny kjæreste før man faktisk er sammen? Altså ikke fortelle de at man driver og treffer noen osv...

Anonymous poster hash: 23d9a...9a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja mange som vil vente til det blir et stabilt forhold, kommer an på hvor åpen en vanligvis er til sine foreldre.

Anonymous poster hash: be34a...948

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja mange som vil vente til det blir et stabilt forhold, kommer an på hvor åpen en vanligvis er til sine foreldre.Anonymous poster hash: be34a...948

Jeg er nært knyttet til mamma, men har aldri fått meg til å snakke om gutter med henne. I hvertfall ikke i "startfasen", men samtidig føler jeg at jeg fører henne bak lyset.

Anonymous poster hash: 23d9a...9a9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forteller aldri før jeg vet om forholdet er varig.

Anonymous poster hash: dfc57...caf
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri fortalt mamma eller pappa noe før jeg visste at vi garantert var sammen :P

Anonymous poster hash: 599fc...5ac
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke fortalt mine foreldre at jeg har hatt kjæreste/samboer det siste året.

Første samboerskaper gikk dårlig så jeg venter til vi har holdt sammen i 2-3år. Nå er mine foreldre ekstremt dømmende ovenfor meg og mine forhold. Typisk kommentarer er "så hvor lenge må vi kjenne han da?"

Har hatt tre kjærester tidligere og er 25år. Helt tullete!

Anonymous poster hash: c060a...a00

Skrevet

Merkelig at ingen forteller slikt, syns nå jeg. Mest fordi jeg er vandt til å fortelle mamma det meste, vi er veldig åpne med hverandre da og har ekstremt godt forhold. Men er jo ikke noe problem å kanskje ikke ville si det før det blir seriøst. Folk er forskjellig.

Skrevet

Jeg og moren min har ikke et særlig nært forhold (selv om hun prøver), så jeg sier vel egentlig ingenting før vi faktisk er sammen og har vært det en stund.

AnonymBruker
Skrevet

Meg og moren min har et veldig fint og nært forhold, men da jeg holdt på med samboeren min i månedsvis, fortalte jeg ikke mamma noe før vi var offisielt blitt kjærester :)

Anonymous poster hash: fd789...704
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe før jeg eventuellt ønsket å innvitere til barnedåp.

Anonymous poster hash: c1a29...3d3

AnonymBruker
Skrevet

Fortalte av praktiske grunner at jeg hadde fått en ny ''venn''. Har kun et helt ok og overfladisk forhold til foreldrene mine. Dagen etter vi ble skikkelig sammen reiste vi hjem til foreldrene mine, fordi jeg har stort nettverk der og det skulle være fest og annet skøy, så da fikk de faktisk møte han. Det har bare hendt to ganger at jeg har holdt på med noen, så det er ikke slik at jeg bryr meg så mye om når foreldrene mine får vite, det har ikke noe å si her i gården.

Anonymous poster hash: 02c6d...7c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...