AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Det er en jente jeg liker ganske godt. Møtte henne for godt over et år siden på fest, og vi hadde en god tone på festen. Dagen etter addet hun meg på facebook, og mens vi snakket på facebook så fortalte jeg henne at hun var nydelig og jeg var veldig betatt av henne etter noen dagers chatting. vi gikk tomt for ting å snakke om og det begynte å avta etterhvert. Etterhvert fikk jeg en kjæreste, men det ble slutt for ca 3 mnd siden, etter det har jeg smått begynt å snakke med henne igjen, hvorav jeg liker hennes bilder på facebook, snakker med henne litt på jobb (vi har overlappende arbeidsplan så jeg er ferdig når hun begynner, vi får kanskje 10 minutter sammen å snakke på jobb.) Jeg har en magefølelse at hun ikke er interessert, men trenger da altså bekreftelse. Da kommer jeg til spørsmålene mine. Hvis en fyr du er interessert i skriver på facebook profilbildet ditt at du er pen/søt/nydelig osv, hva gjør dere da? Jeg klarte å manne meg opp til å spørre henne ut på date engang, men det passet dårlig for hun skulle tidlig opp og dra på studietur med klassen neste dag. Nå sendte hun meg en mld at hun kommer til å bytte vakten med en som jeg jobber samme skift med, og det betyr at hun jobber samme vakt som meg i morgen. Jeg er veldig forvirret, og tørr liksom ikke ta sjangsen og sette følelsene mine på spill igjen. Anonymous poster hash: a305a...1c8
Gjest .-L-. Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 (endret) Mann deg opp og spør henne ut igjen da! Endret 20. april 2014 av .-L-. 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Hva mener du med at samtalen "avtok"? Folk som har kjemi og er interessert i hverandre går ikke tom for ting å prate om. Sluttet du å ta kontakt eller var hun uentusiastisk i svarene? Anonymous poster hash: 7558b...410 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Hvor gamle er dere? Hvis en hadde skrevet at jeg (som er 30) hadde vært pen/sør/nydelig på profilbildet mitt på facebook, hadde jeg blitt litt brydd/flau. Jeg trenger ikke at mine 400 "Nærmeste" venner ser flørting på veggen min. Anonymous poster hash: 3d28a...c4c 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Hvor gamle er dere? Hvis en hadde skrevet at jeg (som er 30) hadde vært pen/sør/nydelig på profilbildet mitt på facebook, hadde jeg blitt litt brydd/flau. Jeg trenger ikke at mine 400 "Nærmeste" venner ser flørting på veggen min. Anonymous poster hash: 3d28a...c4c Nå er ikke jeg akkurat 30, men den kommentar om offentlig flørting var noe jeg ikke tenkte på. Takk for at du faktisk gjorde meg litt klokere på det området. Anonymous poster hash: a305a...1c8 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #6 Skrevet 21. april 2014 Det kan hende det er mer akseptert når man er rundt 20 med slike ting. Ser jo at de vennene mine som er 20-ish ofte har "søøøta", "pena", "wow" osv under sine bilder. Men det gjelder kanskje bare jenter i mellom. Jeg kan ikke kodene der Anonymous poster hash: 3d28a...c4c
Brian O'Conner Skrevet 21. april 2014 #7 Skrevet 21. april 2014 Når folk går tom for ord i en samtale, så indikere det at kjemien ikke passer. Jeg hadde 6 timer lang samtale med ei som jeg likte. Det var veldig artig å snakke om alt mellom himmel og jord
Lakota Skrevet 21. april 2014 #8 Skrevet 21. april 2014 Jeg tenker helt motsatt jeg, når det kommer til det å "gå tom" for ting å prate om. Jeg kan prate i evigheter med de fleste, men jeg vet det er noe mer der når vi kan sitte i fullstendig stillhet uten noe å prate om uten at det blir kleint.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #9 Skrevet 21. april 2014 Hva mener du med at samtalen "avtok"? Folk som har kjemi og er interessert i hverandre går ikke tom for ting å prate om. Sluttet du å ta kontakt eller var hun uentusiastisk i svarene? Anonymous poster hash: 7558b...410 Alle kan gå tom for ting å prate med hverandre om innimellom, selv de som har god kjemi. Hvis man ikke føler det kan skje er det fordi man snakker konstant. Hvis det er sånn som du sier, har mange mennesker ikke kjemi med noen eller passer sammen med noen da. Anonymous poster hash: fdc4c...7d7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #10 Skrevet 21. april 2014 Alle kan gå tom for ting å prate med hverandre om innimellom, selv de som har god kjemi. Hvis man ikke føler det kan skje er det fordi man snakker konstant. Hvis det er sånn som du sier, har mange mennesker ikke kjemi med noen eller passer sammen med noen da. Anonymous poster hash: fdc4c...7d7 Jeg mener at når en gutt sier at det "dabbet av" er det ofte slik at hun ikke er interessert og ikke sier det rett ut men unngår å stille spm tilbake osv. for at det skal avsluttes. Hvis de har pratet såpass lenge over nett at man begynner å kjede seg er det et tegn i seg selv. Gutter må slutte å ta hele seduksjonen over internett, det går ikke. Be henne ut. Anonymous poster hash: 7558b...410
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #11 Skrevet 21. april 2014 "Hvis en fyr du er interessert i skriver på facebook profilbildet ditt at du er pen/søt/nydelig osv, hva gjør dere da?" Hvis det er en jeg dater eller er sammen med - hyggelig. Hvis det er en jeg ikke er involvert med - whatever. Vurderer ham ikke som noen jeg vil date hvis det er eneste fremstot han viser. Anonymous poster hash: 7558b...410
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå