Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har inntrykk av at en del nordmenn på ferie glemmer at den som står ved siden av dem kan snakke norsk, eller at de rett og slett glemmer å oppføre seg.

Dette er ment med masse humor, og håper at dere har gode historier å dele.

Var i London for en tid tilbake.

Jeg skal ikke ta for meg koffertsvinging som nesten felte meg, selv om jeg skammet med litt når de sprang inn i heisen og skravlet norsk.

Mye mer moro var det å stå ute og ta en røyk i det jeg blir var en gruppe middelaldrende menn som sto en meter fra meg og diskuterte høylydt det siste besøket på strippeklubb :fnise: Jeg var på nippet til å arrestere den ene gubben i det han la ut om puppene som ikke "skjælvet". (Det heter IKKE det :regler: )

Men jeg fant det best å ti stille og le godt for meg selv når jeg kom inn.

De tenkte tydeligvis ikke på at noen kunne forstå dem.

Andre som har historier om nordmenn på ferie? Del og le :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Corto Maltese
Skrevet

.Det er få mennesker på ferie som er så ufordragelige som Nordmenn.

• Liker 1
Skrevet

Hadde ei venninne som synes det var passende å slenge med leppa om hun som gikk forand oss. Jeg minnet henne på at det finnes turister og at det hun sa ikke stemte (Etter min mening) . Hun fortsatte og jenta forand snudde seg, skrek at hun kunne norsk og gikk sin vei. :fnise: Venninna mi var ganske stum i lang tid etterpå :fnise:

Jeg diskurte et personlig problem jeg hadde og mannen ved siden av meg sa han kunne norsk :rodme:

Ellers har jeg opplevd mennesker som holder seg fra å le når jeg forteller noe jeg synes er morsomt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...