Dreyer Skrevet 9. juni 2004 #1 Del Skrevet 9. juni 2004 Hvor finner jeg oversikt over hvilke lønnstrinn de forskjellige stillingskodene i staten har? For eksempel stillingskode 1085 avdelingsingeniør, hvilket lønnstrinn starter den på? Har prøvd å lete på nett men finner bare lønnstabellene. Noen som har en link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 9. juni 2004 #2 Del Skrevet 9. juni 2004 Hvor finner jeg oversikt over hvilke lønnstrinn de forskjellige stillingskodene i staten har? For eksempel stillingskode 1085 avdelingsingeniør, hvilket lønnstrinn starter den på? Har prøvd å lete på nett men finner bare lønnstabellene. Noen som har en link? her er info fra NTNU, om det hjelper: Stillingskoder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dreyer Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 9. juni 2004 Der fant jeg bare ut at stillingen var i lønnsramme 22. Og hvor finner man ut hva det igjen betyr? Er ikke lett for en stakkars privatansatt å skjønne systemet i staten, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dreyer Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 9. juni 2004 Hvordan lager jeg forresten en slik link som du laget, TomKrus? Hvor det står bare ett ord i stedet for den evig lange http://www.ntnu..... osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 9. juni 2004 #5 Del Skrevet 9. juni 2004 Du kan se i Statens Personalhåndbok eller Hovedtariffavtalen for Staten for å finne de opplysningene du trenger. Kan dessverre ikke legge ut link da jeg tror du må ha abbonement hos rettsdata for å få tilgang til dem på nettet. Men sjekk hva du finner på www.rettsdata.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 9. juni 2004 #6 Del Skrevet 9. juni 2004 Ser ut som lønnsramme 22 starter på lønnstrinn 30, dvs. 255 700 etter årets justeringer av tabellen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dreyer Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 9. juni 2004 Okei, kommer ingen vei på nettet. Er det da noen som kan være så snill å slå opp for meg hvilken lønn jeg kan forvente om jeg søker jobb i staten? Stillingskode 1085 Avdelingsingeniør Lønnsramme 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dreyer Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 9. juni 2004 Ser ut som lønnsramme 22 starter på lønnstrinn 30' date=' dvs. 255 700 etter årets justeringer av tabellen.[/quote'] Tusen takk, men hvor langt går den? Har tabellene her, vil bare vite lønnstrinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 9. juni 2004 #9 Del Skrevet 9. juni 2004 Hvordan lager jeg forresten en slik link som du laget, TomKrus? Hvor det står bare ett ord i stedet for den evig lange http://www.ntnu..... osv [*url= nettadressen.no/blablabl] Ordet du ønsker [/url*] Uten stjernene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 9. juni 2004 #10 Del Skrevet 9. juni 2004 Okei, kommer ingen vei på nettet. Er det da noen som kan være så snill å slå opp for meg hvilken lønn jeg kan forvente om jeg søker jobb i staten? Stillingskode 1085 Avdelingsingeniør Lønnsramme 22 Her finner du link til hele Hovedtariffavtalen i staten. Som avd.ingeniør 1085 er du lønnet i lønnsramme 22, og denne har en laveste begynnerlønn på lønnstrinn 30. Lønnen øker med ansiennitet, og det finnes også trinn/alternativer som begynner høyere innen samme rammen. Sier utlysningsteksten noe om alternativ, f.eks. lønnsramme 22 alt 3? Forskjellen på en lønnsramme og en direkte innplassert stilling (som f.eks. rådgiver) er at i en lønnsramme så går en automatisk opp i lønn nesten hvert år i begynnelsen, mens en i en direkte plassert stilling er avhengig av det en får i sentrale og lokale lønnsoppgjør. Send meg gjerne en PM om du lurer på detaljer omkring dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå