Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det siste halvåret har jeg mistet all piff. Jeg greier ikke sette meg ned med skolearbeid, hater hver dag på jobb, lei av å være med venner og vil bare sove.

Jeg har blitt veldig tynn pga dårlig matlyst og blitt en veldig usikker person..

Før elsket jeg å være sosial, hadde motivasjon til både skole og jobb + å være sosial på en dag. Hadde det bra med kjæresten og følte meg full av energi.

Nå mistet jeg kjæresten også pga hvordan jeg har blitt..

Hvordan kan jeg bli meg selv igjen? Jeg ødelegger livet mitt sånn som jeg holder på nå.. Eksamen om 3dager, får meg ikke til å åpne boka en gang :(

Anonymous poster hash: 5c962...4b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ta deg en ferie? Få litt pause? Prøvd å snakke med noen?:)

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ta deg en ferie? Få litt pause? Prøvd å snakke med noen?:)

Ferie kan jeg ikke, har 7eksamner foran meg.. Skal ta ferie etter det. Prøvd å prate med min søster, hun forstår, men greier ikke gi noen konkrete råd.. Kjenner jeg nesten ikke hadde brydd meg om det hadde skjedd meg noe en gang..

Anonymous poster hash: 5c962...4b8

Skrevet

Det kan høres ut som lavt stoffskife. Ta en tur til legen uansett.😃

God bedring

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du er deprimert? Jeg har selv følt slik i perioder som du beskriver. Ingen energi eller motivasjon for å gjøre noen ting. For meg går dette over av seg selv etter hvert. Sett deg ned å tenk over hva du vil med livet.. vil du ha kjæreste? Hvor vil du bo? etc. Så må du ta deg selv i nakken å gå etter det :).

Anonymous poster hash: d50d1...73f
Skrevet

Vurdert å snakke med psykolog? :)

• Liker 1
Skrevet

Dra til legen og ta blodprøver! Du kan feks mangle jern eller b12 uten å vite det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...