maid Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Hei. Jeg har en full sparebørse med mynter fra mange forskjellige land, som jeg gjerne ville hatt i euro siden jeg reiser til Hellas snart. Hvor og hvordan kan jeg gjøre dette? Og går det an å ha flere typer mynt å veksle samtidig?
Kamikatze Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Vanligvis vil vekslegebyret overstige det som er på sparegrisen. Beste er å høre med venner og naboer som skal på ferie, eller bruke dem neste gang du drar dit.
maid Skrevet 20. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2014 De fleste banker veksler kun sedler. Jeg vet det, det er nettopp derfor jeg spør om noen vet hvor jeg kan få vekslet myntene.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Du får ikke vekslet mynter. Få banker har penger i banken nå. Skal du ha utenlands valuta må du ta det ut på avreiseflyplass også. Skulle du finne en bank som vil ta i mot, så vil det først lønne seg om du har en bærepose med penger. Gi de bort til noen som skal til de landene, eller spar de til neste tur. tar aldri med meg mynter hjem....gir de til værelsesbetjeningen eller til den store bøssen som står på flyplassen.Gardermoen eks. Går vel ti kreftsaken Anonymous poster hash: 42f64...25e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå