Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en sovepose i bursdagsgave, og 20 dager etterpå gikk det mot brudd. Ikke stygt, men vondt. Det var jeg som avsluttet, men likevel har jeg kjærlighetssorg.

Han fikk seg ny dame kort tid etter dette, noe som svir enda mer, men det er så.

Nå ligger denne soveposen på hylla å plager meg. Jeg kan jo ikke bruke den for den minner jo om han. Jeg synes ikke jeg kan kaste den heller, for det er en dyr og ubrukt pose. Jeg vet ikke om jeg kan gi den tilbake heller, for det var jo en gave, og kanskje han bli sint? Å gi den bort til noen andre føles også rart.

Han ga meg denne da jeg er over middels friluftinteressert og han visste jeg ønsket meg en skikkelig sovepose, og han hadde planer om at vi skulle dra på tur sammen. Så det er en pose med planer og en fremtid det ikke blir noe av. Og jeg kan aldri bruke den uten å gråte. Den gir meg dårlig samvittighet også, siden jeg avsluttet forholdet litt ut av det blå (for han).

Teit problem, men det er det siste jeg må finne ut av før han er helt ute av livet mitt, håper dere skjønner?

Hva ville du ha gjort?

Anonymous poster hash: 0bb49...0b7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi den til fretex/kirkensbymisjon eller noe lignende :)

• Liker 1
Skrevet

Har du kvittering på posen ellernoe, så du kan bytte den?

AnonymBruker
Skrevet

Har du kvittering på posen ellernoe, så du kan bytte den?

TS

Nei, desverre. Jeg vet ikke hvor den er kjøpt heller.

AnonymBruker
Skrevet

Bare ta den i bruk. Etter en liten stund vil den minne deg om turene du har vært på, ikke eksen.

Anonymous poster hash: 95b91...847
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Hmm. Hvis du absolutt ikke orker å ha den, så kan du jo prøve å få solgt den på finn eller så kan du jo gi den bort i gave til venner som er interessert i friluftsliv :) den er jo ubrukt! Personlig ville jeg latt posen ligge til du er over bruddet, da vil du nok bare se på den som en sovepose igjen! Edit: skrivefeil

Endret av embla1807
  • Liker 1
Skrevet

Det er bare en sovepose. Et følelsesløst objekt. Ta deg sammen ;)

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet

Selg den på finn.no til halv pris. Så bruker du pengene på en ny en..

AnonymBruker
Skrevet

Bare ta den i bruk. Etter en liten stund vil den minne deg om turene du har vært på, ikke eksen.

Anonymous poster hash: 95b91...847

TS

Det var et godt svar! Kanskje jeg kan gjøre den til min og fylle den med egne minner. Lur du :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...