AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Hei! Lurte på hvordan dere som sover sammen med en fyr/jente takler morgenånden? Hvofdan klarer man å ha sex på morgenen når man nettopp har stått oppAnonymous poster hash: 339b1...c61
embla1807 Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Man må jo ikke kysse selv om man har sex. Ellers kan du ha en pose med fisherman's friend på nattbordet 2
Gjest tsejG Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Fordi vi tross alt bare er mennesker, som "dessverre" er skapt slik at vi både fjerter, raper og har såkalt morgenånde. Takler? Tja, forslaget til "embla 1807" var jo ett, i tillegg kan man jo rett og slett bare åpne for å akseptere/bære over med at vi ikke alltid kan lukte parfyme, deo og tannkrem, men også menneske av og til 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Jeg takler det fint. Det gjør heldigvis han jeg sover med også, vi har aldri brydd oss om det.Anonymous poster hash: 3188e...03b
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 Kjæresten min har en helt forferdelig morgenånde, det er så ille at han ikke kan puste i min retning i det hele tatt så her utgår all sex før tannpuss. Hjelper ikke å droppe klininga, for det lukter så død og fordervelse at jeg brekker meg lenge før ansiktene våre møtes. Anonymous poster hash: ebe3e...601 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #7 Skrevet 20. april 2014 Kjæresten min har en helt forferdelig morgenånde, det er så ille at han ikke kan puste i min retning i det hele tatt så her utgår all sex før tannpuss. Hjelper ikke å droppe klininga, for det lukter så død og fordervelse at jeg brekker meg lenge før ansiktene våre møtes. Anonymous poster hash: ebe3e...601 Hahahaha Anonymous poster hash: a6890...161 1
Gjest Hyssingen Skrevet 20. april 2014 #9 Skrevet 20. april 2014 pleier bare å ha en eske med tyggepastiller på nattbordet.
Betasuppe Skrevet 20. april 2014 #10 Skrevet 20. april 2014 Kjæresten min har en helt forferdelig morgenånde, det er så ille at han ikke kan puste i min retning i det hele tatt så her utgår all sex før tannpuss. Hjelper ikke å droppe klininga, for det lukter så død og fordervelse at jeg brekker meg lenge før ansiktene våre møtes. Anonymous poster hash: ebe3e...601 På tide med tanntråd, evt et besøk til tannlegen for å fjerne tannstein
Tanuki Skrevet 20. april 2014 #11 Skrevet 20. april 2014 Ikke noe problem, maa som regel opp paa do i 5-6 tia og da tar jeg en rask tannpuss eller bruker munnskyll, men slettes ikke alltid. Og gjor det mest for min egen del, liker a fole meg frisk og fin. sex og kos paa morgenen blir det som regel uansett:D
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #12 Skrevet 20. april 2014 Hvorfor spør du om det? Ser du ikke hvor mange menn som er opptatte av rumper? Uansett hvor mye man vasker rumpe, LUKTER DET RUMPE. Tviler på at de bryr seg om morgenånde. Men er vel verre med jentene, og det å takle morgenånden til kjæresten? Anonymous poster hash: e5c85...f32
Chloe- Skrevet 20. april 2014 #13 Skrevet 20. april 2014 Jeg kliner aldri før tannpuss om morgenen. Dårlig ånde, promp, avføring, gammel svette, neglklipping, tåfis, mensblod og utflod er ting jeg prøver å skåne partneren for så godt det lar seg gjøre. Føler meg mer sexy når ikke han ser mine "ekkelheter". 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #14 Skrevet 20. april 2014 Drikk vann og ha alltid en liten tannbørste i vesken hvis dere ikke bor sammen det er bare å snike seg på do når du våkner og så legge deg fresh tilbake i sengen Anonymous poster hash: 59fe8...a0d
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #15 Skrevet 20. april 2014 Aldri merket noe til den. Nå er ikke morgenen den tiden man er mest opplagt/romantisk uansett. I hvert fall ikke her i huset. Anonymous poster hash: 13c3c...3fb
Gjest Hyssingen Skrevet 20. april 2014 #16 Skrevet 20. april 2014 Aldri merket noe til den. Nå er ikke morgenen den tiden man er mest opplagt/romantisk uansett. I hvert fall ikke her i huset. Anonymous poster hash: 13c3c...3fb morgensex er den beste sexen
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #17 Skrevet 20. april 2014 Jeg løper på badet for å pusse tennene, jeg må på do før jeg klarer å ha sex uansett så. Og hive ut bikkja. Så da må jeg opp uansett og da blir det en rask tannpuss på meg, driter i hva han gjør. Anonymous poster hash: 15dfd...925 1
brightness Skrevet 20. april 2014 #18 Skrevet 20. april 2014 Vi har drikke på nattbordet, og pastiller. Ellers så må jeg alltid tisse når jeg våkner uansett, så pusser tennene når jeg er på do og renser ansiktet (det gjør jeg også når jeg er "alene hjemme"). Min samboer pleier også å måtte tisse, så han også pusser tennene da.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #19 Skrevet 20. april 2014 På tide med tanntråd, evt et besøk til tannlegen for å fjerne tannstein Det er ikke dårlig munnhygiene som er problemet, men at han ligger og puster med åpen munn hele natten. Anonymous poster hash: ebe3e...601
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #20 Skrevet 20. april 2014 Tenker ikke på det. Ingen lukter blomster og enhjørninger 24 timer i døgnet, og jeg har ikke merket noe jeg rynker på nesen av. Anonymous poster hash: abd06...285
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå