Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Lurte på hvordan dere som sover sammen med en fyr/jente takler morgenånden? Hvofdan klarer man å ha sex på morgenen når man nettopp har stått opp

Anonymous poster hash: 339b1...c61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må jo ikke kysse selv om man har sex. Ellers kan du ha en pose med fisherman's friend på nattbordet :)

• Liker 2
Skrevet

bryr meg ikke :)

• Liker 1
Skrevet

Fordi vi tross alt bare er mennesker, som "dessverre" er skapt slik at vi både fjerter, raper og har såkalt morgenånde.

Takler?

Tja, forslaget til "embla 1807" var jo ett, i tillegg kan man jo rett og slett bare åpne for å akseptere/bære over med at vi ikke alltid kan lukte parfyme, deo og tannkrem, men også menneske av og til :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg takler det fint. Det gjør heldigvis han jeg sover med også, vi har aldri brydd oss om det.

Anonymous poster hash: 3188e...03b

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har en helt forferdelig morgenånde, det er så ille at han ikke kan puste i min retning i det hele tatt så her utgår all sex før tannpuss. Hjelper ikke å droppe klininga, for det lukter så død og fordervelse at jeg brekker meg lenge før ansiktene våre møtes.

Anonymous poster hash: ebe3e...601
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har en helt forferdelig morgenånde, det er så ille at han ikke kan puste i min retning i det hele tatt så her utgår all sex før tannpuss. Hjelper ikke å droppe klininga, for det lukter så død og fordervelse at jeg brekker meg lenge før ansiktene våre møtes.

Hahahaha :skratte:

Anonymous poster hash: a6890...161

• Liker 1
Gjest LadyGlaGla
Skrevet

En pakke tyggis på nattbordet?

Gjest Hyssingen
Skrevet

pleier bare å ha en eske med tyggepastiller på nattbordet.

Skrevet

På tide med tanntråd, evt et besøk til tannlegen for å fjerne tannstein

Skrevet

Ikke noe problem, maa som regel opp paa do i 5-6 tia og da tar jeg en rask tannpuss eller bruker munnskyll, men slettes ikke alltid. Og gjor det mest for min egen del, liker a fole meg frisk og fin. sex og kos paa morgenen blir det som regel uansett:D

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du om det? Ser du ikke hvor mange menn som er opptatte av rumper? Uansett hvor mye man vasker rumpe, LUKTER DET RUMPE.

Tviler på at de bryr seg om morgenånde. Men er vel verre med jentene, og det å takle morgenånden til kjæresten?

Anonymous poster hash: e5c85...f32

Skrevet

Jeg kliner aldri før tannpuss om morgenen.

Dårlig ånde, promp, avføring, gammel svette, neglklipping, tåfis, mensblod og utflod er ting jeg prøver å skåne partneren for så godt det lar seg gjøre. Føler meg mer sexy når ikke han ser mine "ekkelheter".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drikk vann og ha alltid en liten tannbørste i vesken hvis dere ikke bor sammen :) det er bare å snike seg på do når du våkner og så legge deg fresh tilbake i sengen

Anonymous poster hash: 59fe8...a0d

AnonymBruker
Skrevet

Aldri merket noe til den. Nå er ikke morgenen den tiden man er mest opplagt/romantisk uansett. I hvert fall ikke her i huset.

Anonymous poster hash: 13c3c...3fb
Gjest Hyssingen
Skrevet

Aldri merket noe til den. Nå er ikke morgenen den tiden man er mest opplagt/romantisk uansett. I hvert fall ikke her i huset.

Anonymous poster hash: 13c3c...3fb

morgensex er den beste sexen :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg løper på badet for å pusse tennene, jeg må på do før jeg klarer å ha sex uansett så. Og hive ut bikkja. Så da må jeg opp uansett og da blir det en rask tannpuss på meg, driter i hva han gjør.

Anonymous poster hash: 15dfd...925
  • Liker 1
Skrevet

Vi har drikke på nattbordet, og pastiller. Ellers så må jeg alltid tisse når jeg våkner uansett, så pusser tennene når jeg er på do og renser ansiktet (det gjør jeg også når jeg er "alene hjemme"). Min samboer pleier også å måtte tisse, så han også pusser tennene da.

AnonymBruker
Skrevet

På tide med tanntråd, evt et besøk til tannlegen for å fjerne tannstein

Det er ikke dårlig munnhygiene som er problemet, men at han ligger og puster med åpen munn hele natten.

AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke på det. Ingen lukter blomster og enhjørninger 24 timer i døgnet, og jeg har ikke merket noe jeg rynker på nesen av.

Anonymous poster hash: abd06...285

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...