Gå til innhold

Langtidspass av katt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har ordnet kattepass for en lengre periode (ca 6mnd)? Hvordan ordnet dere det? Kjenner noen til noen som tilbyr langtidspass av katt? Er litt skeptisk til å overlate de til noen ukjente så jeg håper i det lengste at jeg finner noen som jeg kjenner. Men tilfelle det ikke skulle gå så er det greit å se på alternativene.

Anonymous poster hash: 5f758...cc3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dyrepensjonat?

Anonymous poster hash: 06501...000
Skrevet

Blir ikke dyrepensjonat veldig dyrt i 6 mnd? Har du ingen i familien din som kan hjelpe deg?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært så heldig at mamma har sagt seg villig til å passe pusen min til jeg får ordnet leilighet hvor dyr er tilatt, om jeg kommer inn på skole til høsten. Tenker da at det er jeg som skal betale alt av mat og utstyr.

Hør med familie, venner eller sett ut en annonse med katt på fôr kanskje? Du betaler for mat og annet, de passer katta så lenge. Fin mulighet for de som vurderer å få seg katt, men vil teste det ut litt først. :)

Anonymous poster hash: c9a9a...6fa
AnonymBruker
Skrevet

Familien har desverre ikke mulighet til å passe de. Jeg tenker at det blir litt for lenge for de å være på kattepensjonat, det er viktig for meg at de blir sosialisert med mennesker. Jeg vurderer å legge ut annonse på finn, men det er litt skummelt å tenke på at kanskje noen ukjente skal passe de, så hvis noen har gjort det samme så del gjerne erfaringer :)

Anonymous poster hash: 5f758...cc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...