AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Føler meg ensom og ønsker meg nye venner.... ikke lett når jeg er i 40åra. Hvordan få nye venner? Anonymous poster hash: b15cb...6da
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Dra ut på byen! Eller bare opphold deg i sosiale situasjoner oftere- sånt blir det venner av! En venninne av meg har alltid vært den som ikke har så mange venner, men er en fantastisk person, i det siste hat hun begynt å være med på byen, på kafe, be oss på middag osv. det har også ført til at hun har møtt flere av mine venner, som hun kommer godt overens med Anonymous poster hash: 64e15...e8c
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 ja, dra på byen. du trenger ikke å dra med vennene dine, det går helt fint å være der alene også- ja da syns hvertfall jeg at det er enda lettere å komme i kontakt med nye mennesker Anonymous poster hash: 64e15...e8c
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Averter her på forumet? Ikke alltid så lett å komme i kontakt med fremmede i sosiale settinger syns jeg i alle fall. Ser mange som søker etter venner i personlige meldinger-delen av forumet:) Kan du jo kanskje finne noen med litt samme interesser så man har noe til felles^^, Anonymous poster hash: 8b136...fae 1
Betasuppe Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Felles fritidsaktiviteter... Feks begynne i kor, eller noe annet. Da får man fort venner.
Kvitveis Skrevet 24. april 2014 #7 Skrevet 24. april 2014 Mange plassar finst det no eigne venneklubbar, kanskje det er ein der du bur?
altruisme Skrevet 24. april 2014 #8 Skrevet 24. april 2014 Lett å si; dra der gjør ditt, men når det kommer tilstykke, så er mange jenter skeptisk til fremmede jenter og enda mer usikker med jenter som ikke har masse venninner. De fleste jenter har sin vennekrets og er som mer enn fornøyd med det. Så invitere andre nye jenter er uaktuelt. Hva gjør man då? du sitter der på byen, kaffe eller kor og blir værende utenom til og med blant folk. Derfor sier jeg til alle som ser en som sitter alene, ikke ver usikker på dem, bare begynn å snakk om deg sjøl til de, test dine sosiale antenner og innled en vanskelig diskusjon med en som ikke aner hva de skal snakke om;)
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #9 Skrevet 24. april 2014 Dere som sier at TS bare skal dra ut på byen, vil jeg si er litt naive. Her jeg bor, i Oslo, blir nok det sett på som litt spesielt om en kvinne går ut alene (unntatt hvis hun har en så stor vennekrets at hun kommer til å støte på kjente der hun går). Det burde vel ikke være slik, men det er nå slik kulturen er, og da har man ikke lyst å stikke seg ut som en "ensom, desperat dame" på byen. Jeg har samme problemet som TS, er fylt 40, men holder meg fortsatt ung. Må finne meg noen nye venninner. Anonymous poster hash: 194f4...07a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå