Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min og jeg er på våres 3. år sammen. Om få uker venter vi våres første sønn, og vi gleder oss veldig. Desverre i denne graviditeten så mot slutten nå så har sen fysiske kontakten blitt kjempedårlig. Vi har ikke sex, vi kysser kanskje en gang annenhver dag, en klem i ny og ne og aldri noe "kosing". Det er tvert i mot sånn vi hadde det før. Vi lå ikke i sengen uten å ha sex, lå på sofaen med hodet på fanger til hverandre osv. Når jeg snakker om dette "problemet" får jeg reaksjoner som at jeg maser, selv om jeg forteller at dette er viktig for meg. Nå har vi hatt sex en gang på 3-4 mnd. Og det varte i typ 10 sekunder. For en mnd tid siden hadde han en periode der han hver gang vi lå i sengen spurte om jeg kunne suge han osv, men siden jeg aldri "fikk noe tilbake" så gadd jeg ikke.. Noen som har det lignende, erfaringer?:)

Anonymous poster hash: 85a6e...df4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han rett og slett ikke klarer å tenne på deg når du er høygravid?

Jeg er dame så jeg vet jo ikke dette sikkert, men siden noen menn tenner veldig på gravide kvinner kan det vel være noen som IKKE gjør det?

Kanskje han ikke tør å si det til deg i frykt for å skuffe deg, og heller sitter og stresser fordi han merker at du vil ha sex?

Har du snakket med ham om det?

Anonymous poster hash: 084d6...ee0
AnonymBruker
Skrevet

Kan han være redd for å skade barnet under sex?

Har han problemer med graviditetsmagen?

Har du blitt veldig hormonell underveis, og forandret deg?

SNAKK SAMMEN.

Anonymous poster hash: f4484...422

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...