AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Hei! Hvor handler du seng? Ønsker oe annet enn typ IKEA, Bohus, Skeidar ol. Tips? Liker skandinavisk design/look :-) Anonymous poster hash: 1bbdc...1ec
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Skeidar Anonymous poster hash: 9745a...dce
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Svanemadrass o.l. fra Skeidar kan ikke sammenlignes med IKEA engang. Dyreste seng/madrass vi så på Skeidar/Bohus var vel type 75000++ så hva mener du med annen type seng?Anonymous poster hash: f3f0c...bdc
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #5 Skrevet 21. april 2014 Kjøpte på IKEA, en av de billigste, men vi investerte i en overmadrass i memoryfoam og er kjempefornøyd:) Anonymous poster hash: f4bd7...bae
Anglofil Skrevet 21. april 2014 #6 Skrevet 21. april 2014 (endret) Ikea. Er veldig fornøyd. Mvh Yvonne Endret 21. april 2014 av Yvonne 1
Gjest Anastasia Skrevet 21. april 2014 #7 Skrevet 21. april 2014 House of Oslo? Der har de masse fancy senger, regn med å betal fra kr 20.000 og oppover. Jeg kjøpte min på Bohus,veldig fornøyd, sover som en sjøstjerne
Cata Skrevet 21. april 2014 #8 Skrevet 21. april 2014 Bohus.... (Beklager, jeg skjønner at det ikke er et slikt svar du er ute etter, men begge mine senger innkjøpt i voksen alder kom fra en Bohusbutikk. )
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #9 Skrevet 21. april 2014 House of Oslo? Der har de masse fancy senger, regn med å betal fra kr 20.000 og oppover. Jeg kjøpte min på Bohus,veldig fornøyd, sover som en sjøstjerne Jeg var en rask tur innom, men fant ingen forretninger som hadde senger.. Har du navn på butikk(er)? :-) TS Anonymous poster hash: 1bbdc...1ec
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #10 Skrevet 21. april 2014 Bohus.... (Beklager, jeg skjønner at det ikke er et slikt svar du er ute etter, men begge mine senger innkjøpt i voksen alder kom fra en Bohusbutikk. ) Hehe, ja, jeg har sett på de stedene.. men finner ingen der ;-) Takk likevell :-) Anonymous poster hash: 1bbdc...1ec
Gjest Anastasia Skrevet 21. april 2014 #11 Skrevet 21. april 2014 Jeg var en rask tur innom, men fant ingen forretninger som hadde senger.. Har du navn på butikk(er)? :-) TS Anonymous poster hash: 1bbdc...1ec Jo, jeg tror det var på Illum de hadde Var hvertfall der jeg sjekket sist.
Miss Lucky Skrevet 21. april 2014 #12 Skrevet 21. april 2014 (endret) Jeg fant aldri noe seng jeg likte, men fant en fin sengegavel i hvitt skinn hos en møbelsnekkrer. Så da ble det den og en rammadrass fra Bohus. Synst møbelutvalget i Norge er forferdelig dårlig Endret 21. april 2014 av Miss Lucky
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #13 Skrevet 27. april 2014 Madrasser skal jeg alltids ordne, men jeg vil ha en fin ramme.. :-( Ikke sånn IKEA-dritt som er totalt ødelagt etter et lite hakk... TS :-)Anonymous poster hash: 1bbdc...1ec
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #15 Skrevet 27. april 2014 Jo, jeg tror det var på Illum de hadde Var hvertfall der jeg sjekket sist. Finner ikke.. Ei heller på den danske eller norsk nettsden deres.. Ser ikke ut som om de fører senger da de ikke har noen kategori for det på siden engang.. :/ Men jeg liker butikken, så ble skuffa hehe TS Anonymous poster hash: 1bbdc...1ec
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #16 Skrevet 27. april 2014 Få noen til å bygge sengerammen for deg. har hverken tid, kreativiteten eller kontaktene.. men takk for forslaget :-) t<s Anonymous poster hash: 1bbdc...1ec
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #17 Skrevet 27. april 2014 Jeg fant aldri noe seng jeg likte, men fant en fin sengegavel i hvitt skinn hos en møbelsnekkrer. Så da ble det den og en rammadrass fra Bohus. Synst møbelutvalget i Norge er forferdelig dårlig Åh, jeg kom på når du skrev at du synes møbelutvalget er dårlig, at du i en annen tråd skrev at du kunne legge ut noen bilder av huset ditt? Vil du det fremdeles? Har på følelsen at vi har litt lik stil, sliter med det samme som deg! Jeg liger senger fra Jensen eller Svane. Eventuelt Wonderland. Men ikke av de billigste modellene. De får man kjøpt på forskjellige butikker. Sengegavlen har jeg fått samboeren til å lage, så fikk jeg den slik jeg ville Kunne jeg valgt fra øverste hylle hadde jeg selvsagt valgt en fra Hästens. Anonymous poster hash: 732ce...72d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #18 Skrevet 27. april 2014 Madrasser skal jeg alltids ordne, men jeg vil ha en fin ramme.. :-( Ikke sånn IKEA-dritt som er totalt ødelagt etter et lite hakk... TS :-)Anonymous poster hash: 1bbdc...1ec Hva med Kontinetal så slipper du ramme? Og så kjøper du eller lager en fin sengegavel? Anonymous poster hash: 732ce...72d
Gjest Anastasia Skrevet 27. april 2014 #19 Skrevet 27. april 2014 Har du vært på Norsk Sengesenter da? Ligger på Grønland. De har en del utvalg.
Miss Lucky Skrevet 27. april 2014 #20 Skrevet 27. april 2014 Kan prøve å få til noen bilder en dag ja men alt er fremdeles halvferdig her, 8mnd etter at vi overtok. Går tregt med både møblering og maling når man er syk + har en mann som er bortreist tre fjerdedeler av året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå